Η εταιρεία απέκτησε πρόσφατα ένα ακόμη πλοίο, ένα Kamsarmax που «χτίστηκε» το 2015 σε κινεζικά ναυπηγεία αντί 23,5 εκατ. δολ.
Συνεχίζει τις αγορές πλοίων η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία Castor Maritime. Η εταιρεία απέκτησε πρόσφατα ένα ακόμη πλοίο, ένα Kamsarmax που «χτίστηκε» το 2015 σε κινεζικά ναυπηγεία αντί 23,5 εκατ. δολ.
Το πλοίο θα παραδοθεί στην Castor Maritime συνδεδεμένο με μια χρονοναύλωση με μέσο ημερήσιο ναύλο που ισοδυναμεί με το 114%, του δείκτη των panamaxes (Baltic Panamax Index) και με υπόλοιπο διάστημα απασχόλησης 17-21 μήνες.
Η εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί με την παράδοση του πλοίου εντός του δεύτερου τριμήνου του τρέχοντος έτους.
Ο Πέτρος Παναγιωτίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Castor, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι πρόκειται για την ενδέκατη εξαγορά το 2021, είναι το έκτο Kamsarmax, του στόλου της εταιρείας, ο οποίος, με την ολοκλήρωση όλων των ανακοινωμένων εξαγορών θα αποτελείται από δεκαεπτά πλοία κε των οποίων 14 μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και τρια δεξαμενόπλοια.
Latest News
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία