Με ανακοίνωση του, το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου έκανε γνωστό ότι προχωρά στη διενέργεια διεθνούς μειοδοτικού διαγωνισμού για την κατασκευή των νέων Κλειστών Ελεγχόμενων Δομών (ΚΕΔ) στη Λέσβο και στη Χίο και την αναβάθμιση των υφιστάμενων εγκαταστάσεων του Φυλακίου Έβρου.
Το έργο έχει προϋπολογισμό 142 εκατομμύρια ευρώ πλέον ΦΠΑ και είναι ανοιχτός για υποβολή προτάσεων σε κάθε ενδιαφερόμενο οικονομικό φορέα (εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης) για υποβολή αίτησης συμμετοχής.
Η νέα ΚΕΔ Λέσβου θα κατασκευαστεί στη θέση Πλάτη (Βάστρια) του Δήμου Μυτιλήνης, σε έκταση περίπου 240 στρεμμάτων και έχει προϋπολογισμό 76 εκατομμύρια ευρώ πλέον ΦΠΑ. Η νέα ΚΕΔ Χίου θα κατασκευαστεί στη θέση Άκρα Παχύ (Θόλος) του Δήμου Χίου, σε έκταση περίπου 141 στρεμμάτων και έχει προϋπολογισμό 48 εκατομμύρια ευρώ πλέον ΦΠΑ. Η αναβάθμιση των εγκαταστάσεων του ΚΥΤ Φυλακίου θα υλοποιηθεί σε έκταση 33 στρεμμάτων και έχει προϋπολογισμό περίπου 18 εκατομμύρια πλέον ΦΠΑ.
Οι εργασίες αναβάθμισης στο Φυλάκιο χρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Εσωτερικής Ασφαλείας, ενώ τα έργα σε Λέσβο και Χίο απευθείας από την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του Έκτακτου Μηχανισμού Στήριξης, με 100% χρηματοδότηση. Ο συμβατικός χρόνος υλοποίησης των εργασιών ανέρχεται σε οκτώ μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου, με την ολοκλήρωση των νέων ΚΕΔ Λέσβου και Χίου, θα κλείσουν οριστικά το προσωρινό ΚΥΤ Μαυροβουνίου στη Λέσβο και το ΚΥΤ στη ΒΙΑΛ της Χίου.
Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται πως με τα έργα αυτά ολοκληρώνεται η αναβάθμιση του Εθνικού Συστήματος Υποδοχής. Εξασφαλίζονται καλύτερες συνθήκες διαβίωσης για τους αιτούντες άσυλο, ακολουθώντας τις κατευθυντήριες γραμμές της EASO για τις συνθήκες υποδοχής (EASOStandards), και ασφάλειας για τις τοπικές κοινωνίες, καθώς και περιορίζονται σημαντικά οι επιπτώσεις της μεταναστευτικής κρίσης στις τοπικές κοινωνίες.
Ας σημειωθεί ότι στα μέσα του τρίτου τριμήνου του 2021 αναμένεται η ολοκλήρωση της κατασκευής των δομών σε Σάμο, Κω και Λέρο και το κλείσιμο των υφιστάμενων δομών στο Βαθύ Σάμου και στη Λέρο.
Latest News
Τι παίζει με την Ελλάκτωρ;
Το νέο πωλητήριο σε Ηλέκτωρ, η εξαγορά της REDS και τα σενάρια για τους Ολλανδούς της Reggeborgh και την Ελλάκτωρ
Παραδόθηκε από την Άκτωρ ο νέος αυτοκινητόδρομος Καλλονή - Σίγρι στη Λέσβο
Ο αυτοκινητόδρομος αναδεικνύει το παγκόσμιο μνημείο του Απολιθωμένου Δάσους της Λέσβου
Ελλάκτωρ: Πότε κληρώνει για Ηλέκτωρ και επιστροφή κεφαλαίου
Έργα 6 δισ. ευρώ διεκδικεί η Ελλάκτωρ, όπως είπε στους αναλυτές ο CEO Ευθύμιος Μπουλούτας
Στην τελική ευθεία η ανάπλαση της ΔΕΘ - Τα σενάρια για το χρηματοδοτικό σχήμα
Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης κα τα οφέλη του μεγαλεπήβολου project για την Θεσσαλονίκη
Σταϊκούρας: To TEE εδώ και 100 χρόνια ανταποκρίνεται στις μεγάλες εθνικές και κοινωνικές προκλήσεις
«Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στηρίζει τον τεχνικό κόσμο. Διαμορφώνει τις προϋποθέσεις για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στον κλάδο»
ΕΕ: Υποχώρησε η παραγωγή στις κατασκευές τον Φεβρουάριο
Στην ευρωζώνη η παραγωγή μειώθηκε κατά 2,5% στην κατασκευή κτιρίων, ενώ αυξήθηκε κατά 4,9% στα έργα πολιτικού μηχανικού
Υπεγράφη σύμβαση 6 εκατ. ευρώ για έργα στο αρδευτικό δίκτυο Νιγρίτας Σερρών
Η χρηματοδότηση πραγματοποιείται από το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Εθνικούς Πόρους
Ταχιάος: «Προτεραιότητα η επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό»
«Υπολογίζουμε πως 51.000 νέοι επιβάτες θα εξυπηρετούνται καθημερινά από την επέκταση "Ανθούπολη – Ίλιον"», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Αυτοκινητόδρομος Ε65: Αθήνα – Τρίκαλα σε 3 ώρες το Πάσχα [χάρτης]
Εγκαίνια για 2 τμήματα του οδικού άξονα που κατασκευάζει η ΤΕΡΝΑ
Εξάρχου: «Ξανά σε αδιέξοδο η οικονομία, αν δεν αλλάξει το μοντέλο παραγωγής»
Τι είπε ο αντιπρόεδρος και CEO της Intrakat Αλέξανδρος Εξάρχου στον διευθυντή σύνταξης του ΟΤ Νίκο Φιλιππίδη για τις προκλήσεις της ελληνικής οικονομίας