Άνοδο των ναύλων στα δεξαμενόπλοια κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2021 «βλέπει» η Clarksons Platou Securities.

Όπως εξηγεί ο Αύγουστος είναι συνήθως ένας «αδύναμος» μήνας για τα δεξαμενόπλοια, καθώς  τα πλοία «κρατούνται»  για φόρτωση  τον Σεπτέμβριο, με στόχο να φτάσουν τον Οκτώβριο στους προορισμούς τους, που είναι ο μήνας αιχμής για τη συντήρηση των διυλιστηρίων.

Άρα υπάρχει μικρή ώθηση  στην ζήτηση από τα διυλιστήρια αυτή τη στιγμή.

Με την επισήμανση ότι πολλά θα εξαρτηθούν από την πορεία της πανδημίας, οι ναύλοι  των δεξαμενόπλοιων, συνήθως χαράσσουν ανοδική ρότα εποχικά από τον Σεπτέμβριο. Πέρυσι δεν συνέβη κάτι τέτοιο  επειδή «ξανάπιασε δουλειά» το 6% του στόλου των δεξαμενόπλοιων που είχε ‘αποσυρθεί» προκειμένου να χρησιμοποιηθεί ως πλωτή αποθήκη αργού πετρελαίου.

Έτσι η προσφορά πλοίων αυξήθηκε απότομα με αποτέλεσμα να πιεσθούν οι ναύλοι.

Φέτος δεν υπάρχει ανάλογη κατάσταση, ενώ και ο ΟΠΕΚ αυξάνει την παραγωγή αργού σταδιακά. Το συμπέρασμα είναι ότι όσοι επενδύουν σε μετοχές δεξαμενοπλοίων, ας έχουν υπόψη τους, τα παραπάνω, σημειώνει η Clarksons Platou Securities.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Ναυτιλία |

Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές

Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης