Την αλλαγή των πλάνων ανάπτυξης του παλιού οινοποιείου «Καμπάς» στην Κάντζα Αττικής δεν απέκλεισε ο πρόεδρος της Άκτωρ, Χρήστος Παναγιωτόπουλος.

Στη διάρκεια διαδικτυακής ενημέρωσης των δημοσιογράφων ο επικεφαλής της θυγατρικής της Ελλάκτωρ έκανε γνωστό ότι η REDS που διαχειρίζεται το ακίνητο των 315 στρεμμάτων μελετά δύο προτάσεις. Η πρώτη αφορά στην ανάπτυξη κλειστού οικιστικού συγκροτήματος, στα πρότυπα δυτικών ευρωπαϊκών κρατών, που να περιλαμβάνει κατοικίες, σχολεία, καταστήματα κλπ. Ως προς το περιεχόμενο της δεύτερης πρότασης απέφυγε να την αποκαλύψει. Η REDS να σημειωθεί ότι προχώραγε την αδειοδοτική διαδικασία για την πολεοδόμηση του ακινήτου με σκοπό την ανάπτυξη επιχειρηματικού πάρκου με πολλούς χώρους πρασίνου και άθλησης.

Ο κ. Παναγιωτόπουλος αναφέρθηκε και στην πορεία συνολικά της Άκτωρ από τη στιγμή της ανάληψης των καθηκόντων της νέας διοίκησης σημειώνοντας ότι από τον Φεβρουάριο έως και σήμερα η εταιρία έχει υπογεγραμμένες συμβάσεις έργων συνολικού ύψους 437 εκ. ευρώ (εκ των οποίων τα 175 εκ. ευρώ αφορούν σε ιδιωτικά έργα), ενώ έχει μειοδοτήσει και αναμένει την υπογραφή συμβάσεων σε έργα ύψους 544 εκ. ευρώ με τα 25 εκ. εξ αυτών να είναι ιδιωτικά.

Αυξήσεις στα υλικά

Ο πρόεδρος της Άκτωρ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη διάρκεια της χθεσινής ενημέρωσης και στην έκρηξη του κόστους των οικοδομικών υλικών με αποτέλεσμα να επηρεάζονται δραματικά οι προϋπολογισμοί πολλών έργων. Όπως είπε στα καινούργια καταγράφονται καθυστερήσεις στην υπογραφή των συμβάσεων.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η αγορά ακόμη αναμένει τις αναγγελθείσες παρεμβάσεις του υπουργείου Υποδομών, ωστόσο στο μεταξύ «πληρώνουμε τον χάλυβα 750 με 800 ευρώ τον τόνο όταν πριν από οκτώ μήνες κόστιζε 490 ευρώ ο τόνος».

Το μετρό Θεσσαλονίκης και η Αττική Οδός

Ο πρόεδρος της Άκτωρ απάντησε και σε ερωτήματα σχετικά με το χρονοδιάγραμμα του Μετρό της Θεσσαλονίκης και αλλά και για το μέλλον της Αττικής Οδού.

Όπως είπε για το πρώτο έργο το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση όλης της βασικής γραμμής παραμένει μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του 2023.

Σε σχέση με τη νέα σύμβαση της Αττικής Οδού, η τρέχουσα λήγει τον Οκτώβριο του 2024, εκτίμησε ότι θα υπάρχει στις προβλέψεις κατασκευαστικό αντικείμενο. Επιβεβαίωσε την πρόθεση της Άκτωρ να διεκδικήσει τη νέα σύμβαση.

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ακίνητα