Η πτώση της Σοβιετικής Ένωσης το 1991 ανάγκασε τον Βλαντιμίρ Πούτιν να… πιάσει το τιμόνι για να επιβιώσει.

Αυτό αποκάλυψε ο ισχυρός ηγέτης του ρωσικής ομοσπονδίας εκφράζοντας τη λύπη του για την ανατροπή της ΕΣΣΔ, μετά από την οποία, όπως είπε, χρειάστηκε να εργαστεί ως ταξιτζής για να συμπληρώσει το εισόδημά του.

Ο… σημερινός Πούτιν χαρακτήρισε τη διάλυση ως κατάρρευση της ιστορικής Ρωσίας, μια δήλωση η οποία δεν πέρασε απαρατήρητη από αναλυτές οι οποίοι σχολίασαν ότι πίσω από τις λέξεις μπορεί κανείς να διαβάσει τις προθέσεις του ρώσου προέδρου απέναντι στην -πρώην σοβιετική δημοκρατία- Ουκρανία.

Τα παραπάνω είπε ο Βαντιμίρ Πούτιν σε ντοκιμαντέρ με τίτλο «Ρωσία – Πρόσφατη Ιστορία (Russia, Latest History), που προβλήθηκε την Κυριακή.

«Ήταν ένας κατακερματισμός της ιστορικής Ρωσίας υπό την ονομασία Σοβιετική Ένωση», είπε, προσθέτοντας ότι η Δύση πίστευε πως η περαιτέρω διάλυση της Ρωσίας ήταν απλώς και μόνο θέμα χρόνου.

«Μερικές φορές έπρεπε να κερδίσω επιπλέον χρήματα», είπε, εξηγώντας ότι αμοιβόταν ως οδηγός, συμπληρώνοντας ότι του είναι δυσάρεστο να μιλάει για εκείνη την εποχή, αλλά ότι αυτή είναι η αλήθεια.

Εκείνα τα χρόνια, τα ταξί ήταν λιγοστά στη Ρωσία και πολλοί γίνονταν διεκπεραίωναν μετακινήσεις ιδιωτών επ’ αμοιβή. Κάποιοι, μάλιστα,  χρησιμοποιούσαν ακόμη και οχήματα εργασίας, όπως ασθενοφόρα ως… ταξί.

Ο Πούτιν είναι γνωστό ότι ήταν πρώην πράκτορας της σοβιετικής υπηρεσίας ασφαλείας, της KGB.

Ωστόσο, στις αρχές της δεκαετίας του 1990 εργάστηκε στο γραφείο του δημάρχου της Αγίας Πετρούπολης Ανατόλι Σόμπτσακ. Ο ίδιος υποστηρίζει ότι παραιτήθηκε από την KGB μετά το πραξικόπημα του Αυγούστου 1991 κατά του σοβιετικού προέδρου Μιχαήλ Γκορμπατσόφ που οδήγησε στη διάλυση της ΕΣΣΔ.

«Όταν έφτασα για πρώτη φορά ως φοιτητής το 1989, υπήρχαν μόνο δύο άγραφοι κανόνες: μην επιβιβάζεστε σε αυτοκίνητο με περισσότερα από ένα άτομα και συμφωνείτε για τον ναύλο πριν ξεκινήσετε. Απλώς δεν υπήρχαν αρκετά επίσημα ταξί. Συνήθως ο μεγαλύτερος κίνδυνος που διέτρεχε κανείς ως επιβάτης ήταν να… προσβάλει έναν οδηγό, φορώντας ζώνη ασφαλείας.

»Όταν η ΕΣΣΔ κατέρρευσε το 1991 και το ρούβλι έχασε την αξία του, τα άτυπα ταξί ξεφύτρωναν σαν μανιτάρια και μπορούσε ο καθένας να μπει στο όχημα οποιουδήποτε».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα
Τραγωδία στα Τέμπη: Το μόνο λάθος που αναγνωρίζει ο Μητσοτάκης είναι η επικοινωνιακή διαχείριση
Επικαιρότητα |

Τραγωδία στα Τέμπη: Το μόνο λάθος που αναγνωρίζει ο Μητσοτάκης είναι η επικοινωνιακή διαχείριση

Με το πιο θανατηφόρο, τουλάχιστον τα τελευταία 60 έτη, σιδηροδρομικό ατύχημα να απλώνει βαρύ το πέπλο του ο Κ. Μητσοτάκης ανέφερε πως «σίγουρα κάποια πράγματα θα μπορούσαν να γίνουν διαφορετικά».