Σημαντική αύξηση στα κέρδη των υπό διαχείριση Aframax πλοίων χάρη στη στρατηγική της απόφαση να αυξήσει την παρουσία του στόλου της έως και κατά 70% Δυτικά του Suez, πέτυχε  Signal Maritime, διαχειρίστρια pools δεξαμενόπλοιων.

Όπως επισημαίνει λόγω αυτής της στρατηγικής επανατοποθέτησης πλοίων από την Ανατολή προς τη Δύση μεταξύ Αυγούστου και Οκτωβρίου η Signal Maritime Aframax Pool (SMAP) πέτυχε καθαρά ημερήσια κέρδη (net TCE) ανά πλοίο της τάξης των 20.800 δολ και 18.100 δολ τον Νοέμβριο και Δεκέμβριο αντίστοιχα. Ο μέσος όρος καθαρών ημερήσιων κερδών της SMAP για όλο το 2021 κυμάνθηκε στα 11.000 δολ..

Σχολιάζοντας την σημαντική αυτή επίδοση, ο CEO της Signal Maritime Πάνος Δημητρακόπουλος ανέφερε:  “Αυτή ήταν μια τολμηρή στρατηγική βασιζόμενη σε ανάλυση της εποχικότητας, της επίδρασης της πανδημίας και της προσφοράς-ζήτησης πλοίων. Αν και η κίνηση αυτή επηρέασε προσωρινά την επίδοση του στόλου κατά τους φθινοπωρινούς μηνες, τελικά καταφέραμε να κλείσουμε ελκυστικά backhaul φορτία για τα πλοία που μετακινήθηκαν Δυτικά. Η σημαντική παρουσία μας στην Δύση  είχε ως αποτέλεσμα μεγάλα σε διάρκεια και κερδοφόρα fronthauls που αύξησαν σημαντικά τα κέρδη για τους partners του pool. Παράλληλα διατηρήσαμε σημαντική τοπική παρουσία κυρίως μέσω ταξιδιών στον κόλπο των Ηνωμένων Πολιτειών.”

Και προσέθεσε:  “Αγαπάμε τη διαφάνεια και πιστεύουμε πως κάθε ενδιαφερόμενος πρέπει να μπορεί εύκολα να αξιολογεί όλες τις επιλογές εμπορικής διαχείρισης που υπάρχουν και πως αυτές αποδίδουν. Για το λόγο αυτό τα αποτελέσματα μας αναρτώνται στην ιστοσελίδα της Signal και ενημερώνονται σε εβδομαδιαία βάση. Ανυπομονούμε να δούμε και άλλους εμπορικούς διαχειριστές να δημοσιεύουν τα οικονομικά τους αποτελέσματα και συγκεκριμένα τις καθαρές αποδόσεις ανά πλοίο.”

Η Signal Maritime διαχειρίζεται δύο pools με 21 Aframax και 16 MR tankers αντίστοιχα.

Τα pools χρησιμοποιούν την τεχνολογία της Signal Ocean για να ενισχύσουν την επίδοσή τους. Η πλατφόρμα λογισμικού τροφοδοτεί την ομάδα του chartering της Signal Maritime με πληροφορίες όπως ποιες είναι οι βέλτιστες εμπορικές οδοί και η ιδανική επιλογή επόμενου ταξιδιού, ποιες οι εκπομπές CO2 καθώς και η εκτίμηση κέρδους ανά ταξίδι. Αυτή η ανάλυση δεδομένων δίνει τη δυνατότητα στρατηγικής κατανομής του στόλου. Η τεχνολογία αυτή, που έχει κατοχυρωθεί με πατέντα, συνεχώς αναπτύσσεται συνδυάζοντα δεδομένα που περιλαμβάνουν στίγματα AIS, λίστες πλοίων και φορτίων, θέσεις πλοίων σε πραγματικό χρόνο, κόστη και κυκλοφορία στους λιμένες και τα επίπεδα της αγοράς. Αξιοποιώντας προηγμένους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης, τα δεδομένα μεταφράζονται σε αξιοποιήσιμη γνώση.

Σήμερα, εταιρείες που ελέγχουν το 60% του παγκόσμιου στόλου μεγάλων δεξαμενόπλοιων και το 47% των φορτίων αργού πετρελαίου χρησιμοποιούν την τεχνολογία της Signal για να βελτιώσουν την απόδοσή τους. Η τεχνολογία αυτή είναι προσβάσιμη από τους πελάτες ή συνεργάτες της Signal είτε μέσω μιας εύχρηστης διαδικτυακής πλατφόρμας είτε μέσω ενσωμάτωσης των διαθέσιμων APIs στο αντίστοιχο ιδιόκτητο λογισμικό σύστημα του εκάστοτε πελάτη ή συνεργάτη.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα