Σημαντική αύξηση στα κέρδη των υπό διαχείριση Aframax πλοίων χάρη στη στρατηγική της απόφαση να αυξήσει την παρουσία του στόλου της έως και κατά 70% Δυτικά του Suez, πέτυχε Signal Maritime, διαχειρίστρια pools δεξαμενόπλοιων.
Όπως επισημαίνει λόγω αυτής της στρατηγικής επανατοποθέτησης πλοίων από την Ανατολή προς τη Δύση μεταξύ Αυγούστου και Οκτωβρίου η Signal Maritime Aframax Pool (SMAP) πέτυχε καθαρά ημερήσια κέρδη (net TCE) ανά πλοίο της τάξης των 20.800 δολ και 18.100 δολ τον Νοέμβριο και Δεκέμβριο αντίστοιχα. Ο μέσος όρος καθαρών ημερήσιων κερδών της SMAP για όλο το 2021 κυμάνθηκε στα 11.000 δολ..
Σχολιάζοντας την σημαντική αυτή επίδοση, ο CEO της Signal Maritime Πάνος Δημητρακόπουλος ανέφερε: “Αυτή ήταν μια τολμηρή στρατηγική βασιζόμενη σε ανάλυση της εποχικότητας, της επίδρασης της πανδημίας και της προσφοράς-ζήτησης πλοίων. Αν και η κίνηση αυτή επηρέασε προσωρινά την επίδοση του στόλου κατά τους φθινοπωρινούς μηνες, τελικά καταφέραμε να κλείσουμε ελκυστικά backhaul φορτία για τα πλοία που μετακινήθηκαν Δυτικά. Η σημαντική παρουσία μας στην Δύση είχε ως αποτέλεσμα μεγάλα σε διάρκεια και κερδοφόρα fronthauls που αύξησαν σημαντικά τα κέρδη για τους partners του pool. Παράλληλα διατηρήσαμε σημαντική τοπική παρουσία κυρίως μέσω ταξιδιών στον κόλπο των Ηνωμένων Πολιτειών.”
Και προσέθεσε: “Αγαπάμε τη διαφάνεια και πιστεύουμε πως κάθε ενδιαφερόμενος πρέπει να μπορεί εύκολα να αξιολογεί όλες τις επιλογές εμπορικής διαχείρισης που υπάρχουν και πως αυτές αποδίδουν. Για το λόγο αυτό τα αποτελέσματα μας αναρτώνται στην ιστοσελίδα της Signal και ενημερώνονται σε εβδομαδιαία βάση. Ανυπομονούμε να δούμε και άλλους εμπορικούς διαχειριστές να δημοσιεύουν τα οικονομικά τους αποτελέσματα και συγκεκριμένα τις καθαρές αποδόσεις ανά πλοίο.”
Η Signal Maritime διαχειρίζεται δύο pools με 21 Aframax και 16 MR tankers αντίστοιχα.
Τα pools χρησιμοποιούν την τεχνολογία της Signal Ocean για να ενισχύσουν την επίδοσή τους. Η πλατφόρμα λογισμικού τροφοδοτεί την ομάδα του chartering της Signal Maritime με πληροφορίες όπως ποιες είναι οι βέλτιστες εμπορικές οδοί και η ιδανική επιλογή επόμενου ταξιδιού, ποιες οι εκπομπές CO2 καθώς και η εκτίμηση κέρδους ανά ταξίδι. Αυτή η ανάλυση δεδομένων δίνει τη δυνατότητα στρατηγικής κατανομής του στόλου. Η τεχνολογία αυτή, που έχει κατοχυρωθεί με πατέντα, συνεχώς αναπτύσσεται συνδυάζοντα δεδομένα που περιλαμβάνουν στίγματα AIS, λίστες πλοίων και φορτίων, θέσεις πλοίων σε πραγματικό χρόνο, κόστη και κυκλοφορία στους λιμένες και τα επίπεδα της αγοράς. Αξιοποιώντας προηγμένους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης, τα δεδομένα μεταφράζονται σε αξιοποιήσιμη γνώση.
Σήμερα, εταιρείες που ελέγχουν το 60% του παγκόσμιου στόλου μεγάλων δεξαμενόπλοιων και το 47% των φορτίων αργού πετρελαίου χρησιμοποιούν την τεχνολογία της Signal για να βελτιώσουν την απόδοσή τους. Η τεχνολογία αυτή είναι προσβάσιμη από τους πελάτες ή συνεργάτες της Signal είτε μέσω μιας εύχρηστης διαδικτυακής πλατφόρμας είτε μέσω ενσωμάτωσης των διαθέσιμων APIs στο αντίστοιχο ιδιόκτητο λογισμικό σύστημα του εκάστοτε πελάτη ή συνεργάτη.
Latest News
Γκίκας: «Ο προϋπολογισμός του 2025 βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ειδικότερα, στο Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, οι πιστώσεις του τακτικού προϋπολογισμού είναι αυξημένες σε σχέση με το 2024
Υψηλή κερδοφορία για 8 στις 10 πιο μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες
Στο διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2024 τα καθαρά κέρδη για τις κορυφαίες εταιρείες έφτασαν κοντά στα 20 δισ. δολάρια
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα