Προάγγελο επιπλέον πληθωριστικών πιέσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες αποτελούν τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν την Πέμπτη αναφορικά με τον «πληθωρισμό χονδρικής» για τον μήνα Απρίλιο.
Ειδικότερα, ο δείκτης τιμών παραγωγού αυξήθηκε 0,5% σε μηνιαία βάση και 11% σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Εξαιρουμένων των υπηρεσιών τροφίμων, ενέργειας και εμπορίου, ο βασικός ΔΤΠ αυξήθηκε 0,6% τον Απρίλιο και 6,9% σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
Και οι δύο μηνιαίες αυξήσεις ήταν σύμφωνες με τις εκτιμήσεις του Dow Jones.
Αυτοί οι αριθμοί ήρθαν την ημέρα μετά την ανακοίνωση ότι οι τιμές καταναλωτή για αγαθά και υπηρεσίες στην αγορά αυξήθηκαν 8,3% σε σχέση με ένα χρόνο πριν, από 8,5% τον Μάρτιο, αλλά εξακολουθεί να είναι ενδεικτικό του χειρότερου πληθωρισμού που έχουν δει οι ΗΠΑ από τις αρχές της δεκαετίας του 1980.
Latest News
Βουτιά στα έσοδα της Boeing μετά από 7 τρίμηνα - Ερχονται «δύσκολες στιγμές»
Η Boeing αναφέρει την πρώτη πτώση εσόδων σε 7 τρίμηνα καθώς οι παραδόσεις μειώνονται
Το Κρεμλίνο κατάσχει περίπου μισό δισ. δολ. από την JP Morgan
Πώς απαντά η αμερικανική τράπεζα
Έφοδος στα γραφεία κινεζικής εταιρείας – Οι Βρυξέλλες σφίγγουν τον κλοιό στο Πεκίνο
Ερευνα των αρχών της ΕΕ στοχεύει στην κινεζική αγορά ιατρικών προϊόντων εν μέσω αυξανόμενων εμπορικών εντάσεων με την Κίνα
Σε υψηλό 5μήνου εκτοξεύτηκε το στεγαστικό επιτόκιο στις ΗΠΑ
Οι αγοραστές αντιμετωπίζουν μια δύσκολη αγορά με σφιχτές συνθήκες προσφοράς
Γιατί τη διαφορά στην οικονομία της Ισπανίας κάνουν οι... μετανάστες
Η εισροή ξένων εργαζομένων ενισχύει την προσφορά εργασίας και αυξάνει τον ρυθμό οικονομικής ανάπτυξης της Ισπανίας
Ναι μεν αλλά... από τον Στουρνάρα για την πρόβλεψη των επιτοκίων
Η θέση του διοικητή της ΤτΕ σχετικά με τη δημοσίευση προσωπικών προβλέψεων για τα επιτόκια
Στον πυρετό… του κακάο – Ξεριζώνουν μπανανιές, φυτεύουν κακαόδεντρα
Η συνολική καλλιεργούμενη έκταση κακάο αναμένεται να ξεπεράσει τα 600.000 εκτάρια φέτος, από 500.000 πέρυσι
Η γρίπη των πτηνών εκτοξεύει τις τιμές των αυγών
Τι συμβαίνει σε ΗΠΑ, Ιαπωνία, Μεξικό και Ινδονησία
Στα «καλάθια» των προσφορών τα ρούχα Gucci – Τι συμβαίνει με την «αυτοκρατορία» των Pinaults
Μόδα και πολυτέλεια
Η νέα στρατηγική της Unilever για τους... λεκέδες με στόχο νέα μερίδια αγοράς
Το νέο απορρυπαντικό με τα 35 διπλώματα ευρεσιτεχνίας