Απαγόρευση αγκυροβολίας σε περιοχές αρμοδιότητας του Λιμεναρχείου Σαρωνικού, τίθενται σε ισχύ, στο πλαίσιο της ανάγκης για τη λήψη των απαραίτητων μέτρων για την ασφάλεια των λουόμενων και την αποφυγή ατυχημάτων κατά τη θερινή περίοδο, ανακοίνωσε το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της ανάγκης για τη λήψη μέτρων για τη διασφάλιση της σωματικής ακεραιότητας των λουομένων, την πρόληψη και αποφυγή ατυχημάτων, την ασφαλή ναυσιπλοΐα, την προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος και την τήρηση της δημόσιας τάξης και ασφάλειας στη θαλάσσια περιοχή Βουλιαγμένης Ν. Αττικής, λόγω του αυξημένου αριθμού λουομένων, διερχόμενων και αγκυροβολούντων σκαφών αναψυχής, εκμισθωτών θαλασσίων μέσων αναψυχής και ναυταθλητικών ομίλων κατά τη θερινή περίοδο, καθώς και των έργων που λαμβάνουν χώρα στη Μαρίνα Βουλιαγμένης, από τη Λιμενική Αρχή Σαρωνικού ανακοινώνονται:
- Η απαγόρευση αγκυροβολίας πλοίων, ανεξαρτήτως σημαίας, όπως η έννοια αυτών ορίζεται στις διατάξεις του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου, που κυρώθηκε με το άρθρο μόνον του Ν.Δ. 187/1973 “Περί Κώδικος Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου” (Α’ 261), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, πόντισης πάσης φύσεως αγκυροβολίων – σημείων πρόσδεσης, πρόσδεσης από σταθερά ή μη σημεία της ακτογραμμής, από 08-07-2022 έως και 31-10-2022, εντός της θαλάσσιας περιοχής του Όρμου Βουλιαγμένης Ν. Αττικής που οριοθετείται από τη νοητή γραμμή που ενώνει τα δύο σημεία με γεωγραφικές συντεταγμένες Σημείο Α΄ 37°47’49,76″ B 023°46’27,96″ A και Σημείο Β΄ 37°47’46,70″ B 023°47’19,82″ A ως εμφαίνεται στο παράρτημα Α’ της παρούσας.
- Η απαγόρευση αγκυροβολίας πλοίων, ανεξαρτήτως σημαίας, όπως η έννοια αυτών ορίζεται στις διατάξεις του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου, που κυρώθηκε με το άρθρο μόνον του Ν.Δ. 187/1973 “Περί Κώδικος Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου” (Α’ 261), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, πόντισης πάσης φύσεως αγκυροβολίων – σημείων πρόσδεσης, πρόσδεσης από σταθερά ή μη σημεία της ακτογραμμής, από 08-07-2022 έως 31-10-2022 εντός της θαλάσσιας περιοχής Βουλιαγμένης Ν. Αττικής, που οριοθετείται από τη νοητή γραμμή που ενώνει τα σημεία με γεωγραφικές συντεταγμένες Σημείο Α΄ 37°48’47,00″ B 023°45’54,00″ A, Σημείο Β΄ 37°48’44,00″ B 023°45’58,00″ A, Σημείο Γ΄ 37°48’41,00″ B 023°46’5,00″ A, Σημείο Δ΄ 37°48’33,00″ B 023°46’9,00″ A, Σημείο Ε΄ 37°48’27,90″ B 023°46’9,24″ A, Σημείο ΣΤ΄ 37°48’25,00″ B 023°45’60,00″ A και Σημείο Ζ΄ 37°48’18,46″ B, 023°46’2,63″ A, ως εμφαίνεται στο παράρτημα Β’ της παρούσας.
- Η διέλευση πλοίων ως αυτά ορίζονται στις παρ. 1 και 2 της παρούσας, με αποκλειστικό σκοπό την επιβίβαση – αποβίβαση επιβατών εντός των αναφερομένων, σε όμοιες παραγράφους θαλάσσιων περιοχών, επιτρέπεται υπό την προϋπόθεση ότι οι ασκούντες τη διακυβέρνηση αυτών αναλαμβάνουν όλες τις υποχρεώσεις και τις ευθύνες που απορρέουν από την ισχύουσα νομοθεσία για τη διακυβέρνηση πλοίων, καθώς και την ευθύνη τήρησης των ειδικών διατάξεων που αφορούν στην κίνηση, κυκλοφορία – πλεύση και διακυβέρνηση – χειρισμό αυτών (σ.σ. των πλοίων). Σε κάθε περίπτωση οι κυβερνήτες υποχρεούνται να τηρούν τις διατάξεις – διεθνείς κανονισμούς περί ασφάλειας ναυσιπλοΐας, προστασίας των λουομένων και του θαλασσίου περιβάλλοντος.
- Οι παραβάτες της παρούσας ανεξαρτήτως από τις τυχόν συντρέχουσες αστικές, ποινικές και πειθαρχικές ευθύνες κατά την ισχύουσα νομοθεσία, υπόκεινται και στις κυρώσεις του άρθρου 157 του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου, που κυρώθηκε με το άρθρο μόνον του Ν.Δ. 187/1973 “Περί Κώδικος Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου” (Α’ 261), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
Latest News
Ποια λιμάνια χάνουν, ποια κερδίζουν απο τις... ρουκέτες των Χούθι - Η εικόνα του Πειραιά [γραφήματα]
Τον Ιανουάριο του 2024, οι όγκοι που διακινήθηκαν στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά μειώθηκαν κατά 13% σε ετήσια βάση
Το MSC Group επισκέπτεται 400 φορές, 21 ελληνικά λιμάνια, με έξι κρουαζιερόπλοια
Τα κρουαζιερόπλοια της MSC Cruises προσεγγίζουν τα ελληνικά λιμάνια από τον Μάρτιο, σηματοδοτώντας την επέκταση της λειτουργίας τους στην περιοχή όλο τον χρόνο
«Πράσινο φως» σε τρία έργα υποδομών στο λιμάνι του Λαυρίου άνω των 30 εκατ. ευρώ
Ένα από τα έργα αφορά στην τοποθέτηση πλωτών λιμενοβραχιόνων και πλωτών προβλητών στον Τομέα Τουριστικών Σκαφών
Στο στόχαστρο τέσσερα εμπορικά πλοία τις τελευταίες 72 ώρες - Τι υποστηρίζουν οι Χούθι
Στο στόχαστρο των ανταρτών μπήκαν με μη επανδρωμένα αεροσκάφη δύο αμερικανικά αντιτορπιλικά στην Ερυθρά Θάλασσα καθώς και το λιμάνι Eilat του Ισραήλ
Βαλτιμόρη: Το ίδιο πλοίο είχε εμπλακεί σε συμβάν και στο λιμάνι της Αμβέρσας
Το πλοίο είχε χρειαστεί να παραμείνει στην αποβάθρα για επισκευές
Ιταλική συμμαχία για την απαλλαγή των θαλάσσιων μεταφορών από τον άνθρακα
Οι τρεις εταιρείες θα προβούν σε ολοκληρωμένη ανάλυση και αξιολόγηση των πιο βιώσιμων εναλλακτικών λύσεων
Προχωρά η αξιοποίηση του λιμανιού του Λαυρίου
Έως τις 14 Μαΐου η υποβολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος - Άνοδος στους επιβάτες κρουαζιέρας και ακτοπλοΐας
Πώς η κρίση στην Ερυθρά θα μπορούσε να οδηγήσει σε παγκόσμια έλλειψη δεξαμενόπλοιων
Τι υποστηρίζει ο διευθύνων σύμβουλος της Kuwait Petroleum Corporation
Οι Χούθι έπληξαν κινεζικό δεξαμενόπλοιο, παρά τις διαβεβαιώσεις προς το Πεκίνο
Αλλάζουν τακτική ή πρόκειται για λανθασμένη κίνηση;
Συναγερμός σε ΕΥΠ και Λιμενικό – Εντόπισαν σχεδόν τέσσερα εκατομμύρια χάπια πρεγκαμπαλίνης
Κατόπιν εισαγγελικής εντολής το σκάφος παραμένει δεσμευμένο μαζί με το φορτίο του στο λιμάνι του Λαυρίου.