Σε πρόσκληση για σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, προκειμένου να καλυφθεί η άγονη γραμμή της Κασοκαρπαθίας, προχωρά το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Επισημαίνεται ότι τη γραμμή επρόκειτο να καλύψει, βάσει σύμβασης την οποία είχε υπογράψει, το πλοίο «Olympus» της εταιρείας «sea speed ferries» από την περασμένη Δευτέρα 11/7. Το πλοίο έως χθες Δευτέρα 17/7 δεν είχε ολοκληρώσει την επιθεώρησή του και είχε ανακοινώσει ότι τα δρομολόγιά του θα παραμείνουν ανεκτέλεστα έως την Πέμπτη 21 Ιουλίου.
Διαβάστε επίσης: Άγονη γραμμή: Αγωνία για το δρομολόγιο στην Κασοκαρπαθία
Μάλιστα, όπως τονιζόταν προς τους επιβάτες, «επιστρέφεται ο ναύλος των εισιτηρίων εκτός κι αν επιθυμούν την αλλαγή της ημερομηνίας».
Σύμφωνα με πληροφορίες, την Πέμπτη αναμένεται να συνεδριάσει το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, όπου θα εξεταστεί το θέμα της Κασοκαρπαθίας, προκειμένου να διερευνηθεί ποια άλλη εταιρεία μπορεί να καλύψει τη γραμμή ενώ, έως αύριο στις 10 το πρωί, πλοιοκτήτριες εταιρείες που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρουν θα πρέπει να καταθέσουν σχετική αίτηση.
Διαβάστε επίσης: Υπουργείο Ναυτιλίας: Λύση στο πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Κάσου – Καρπάθου
Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης σε δηλώσεις του σχετικά με το θέμα της κάλυψης της γραμμής δήλωσε: «Σε μια κρίσιμη για τα νησιά περίοδο και παρά τις δυσκολίες που έχει πάντα η προσπάθεια αντικατάστασης πλοίων μεσούσης της θερινής περιόδου, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής στάθηκε από την πρώτη στιγμή αρωγός στην δικαιολογημένη ανησυχία των νησιωτών της Καρπάθου και της Κάσου, καταβάλλοντας κάθε προσπάθεια προκειμένου να επιτύχει την πλήρη αποκατάσταση των άγονων γραμμών που θα εξυπηρετούντο από το Ε/Γ – Ο/Γ OLYMPUS.Θα ήθελα να επαναλάβω ότι η ασφάλεια των πολιτών και η εξυπηρέτηση των νησιών είναι δύο παραδοχές που δεν δέχονται διαπραγμάτευση. Όπως οφείλαμε, πήραμε όλα τα κατάλληλα μέτρα για να μην πληγεί ο τουρισμός και η καθημερινότητα των ακριτικών μας νησιών στην Κάρπαθο και την Κάσο, ενώ συνεργασθήκαμε με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για να καταφέρουμε επιβάτες και φορτηγά οχήματα να μετακινηθούν στα νησιά με τη μικρότερη δυνατή επιβάρυνση.
Σήμερα προχωράμε στην οριστική επίλυση του προβλήματος μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου. Όμως αυτό δεν είναι το μόνο που πραγματοποιούμε για τα δυο αυτά νησιά της ελληνικής εσχατιάς.
Παράλληλα με την δρομολόγηση επί τρίτο συνεχόμενο καλοκαίρι ταχύπλοου πλοίου από τη Ρόδο προς τη Σητεία μέσω Χάλκης, Καρπάθου, και Κάσου, έχουμε ήδη αποφασίσει την ουσιαστική αναβάθμιση της σύνδεσης της Καρπάθου και της Κάσου κατά τη νέα δρομολογιακή περίοδο και από την 1η Νοεμβρίου τα νέα συχνότερα και ποιοτικότερα δρομολόγια θα βρίσκονται στη διάθεση των κατοίκων των νησιών μας, δίνοντας οριστικό τέλος σε ένα αίτημα δεκαετιών κατά τρόπο που δικαιούνται και τους αξίζει».
Τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά του προσφερόμενου πλοίου είναι να έχει μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες 350 χειμώνα και 800 το καλοκαίρι. Να διαθέτει 50 κλίνες και επιφάνεια φόρτωσης οχημάτων μεγαλύτερη η ίση από 400 τετραγωνικά μέτρα για φορτηγά και 600 για οχήματα. Το κάθε δρομολόγιο επιδοτείται με 52.990 ευρώ.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες