Για τη μεγάλη σημασία και της δεύτερης επιτυχημένης έκδοσης ομολόγου της CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC, μίλησε ο Τζέρι Καλογηράτος, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Πριν χτυπήσει το καμπανάκι για την έναρξη της διαπραγμάτευσης του ομολόγου στο Χρηματιστήριο της Αθήνας, ο κ. Καλογηράτος τόνισε ότι έτσι κτίζεται η εμπιστοσύνη των επενδυτών.
«Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή που βρισκόμαστε εδώ για να κηρύξουμε την πρώτη ημέρα έναρξης της διαπραγμάτευσης του δεύτερου εταιρικού ομολόγου της CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC.
Και τότε [τον Οκτώβριο] μετά από μια πολύ πετυχημένη [πρώτη ομολογιακή] έκδοση είπαμε ότι αφήνει μια σοβαρή παρακαταθήκη για το μέλλον. Με την έκδοση του δεύτερου ομολογιακού δανείου χτίζουμε πάνω σ’ αυτή την παρακαταθήκη, και με την εμπιστοσύνη των Ελλήνων επενδυτών», υπογράμμισε.
Αναφέρθηκε επίσης στο αναπτυξιακό πλάνο της CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC για ακόμη πιο μεγάλη παρουσία στον κλάδο μεταφοράς LNG.
«Μπορούμε να ενισχύσουμε το αναπτυξιακό, επιχειρηματικό μας σχέδιο για περαιτέρω διείσδυση στον κλάδο μεταφοράς του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) που σήμερα -περισσότερο από ποτέ- παίζει ρόλο και στην ενεργειακή μετάβαση, αλλά και στην απεξάρτηση της Ευρώπης αλλά και της Ελλάδας από το φυσικό αέριο, μέσω των αγωγών».
Τέλος, αναφερόμενος στην επιτυχημένη έκδοση είπε:
«Θεωρώ ότι η έκδοση αυτή αποδεικνύει ότι οι ελληνικές κεφαλαιαγορές, είναι συνεπής πηγή άντλησης κεφαλαίων για την ελληνική ναυτιλία. Φυσικά, μιλάμε για εταιρείες με σοβαρό χρηματο-οικονομικό προφίλ και συντηρητικά επενδυτικά σχέδια όπως η Capital Product Partners.
Θέλω να ευχαριστήσω την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και το Χρηματιστήριο Αθηνών, αλλά και όλους τους συντελεστές της έκδοσης, αναδόχους, συντονιστές και τα δικηγορικά γραφεία που δούλεψαν για την έκδοση αυτή κάτω από ένα στενό χρονικό περιθώριο.
Ευχαριστούμε και για την εμπιστοσύνη των επενδυτών.
Latest News
Τι θα γίνει με τα συντρίμια της γέφυρας στη Βαλτιμόρη - Προβληματισμοί και συνέπειες
«Το πλοίο έχει περίπου το μέγεθος του Πύργου του Άιφελ. Και στην κορυφή του υπάρχει μια ατσάλινη γέφυρα. Φανταστείτε το. Μέχρι πρόσφατα δεν μπορούσα να το φανταστώ», λέει ο κυβερνήτης του Μέριλαντ
Τέλος η Βαλτιμόρη και για την MSC - Πού θα στέλνει τώρα τα εμπορεύματα
Οι εταιρείες logistics προσπαθούν μετά το ατύχημα να κάνουν εναλλακτικά σχέδια μεταφοράς και να συμβαδίσουν με τις εκτροπές των μεταφορέων
«Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του ΙΜΟ ξανά ο Λ. Δημητριάδης - Ευγενίδης
Ο Λεωνίδας Δημητριάδης – Ευγενίδης ανανέωσε τη θητεία του ως «Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού
Καμπανάκι Lloyd's: Η καταστροφή της Βαλτιμόρης θα φέρει αποζημιώσεις ρεκόρ
Οι αναλυτές έχουν προβλέψει ότι οι ασφαλισμένες απώλειες από την καταστροφή θα ανέρχονται σε μονοψήφια δισεκατομμύρια
Σε λειτουργία η μεγαλύτερη πλωτή δεξαμενή της χώρας
Χάρη στην επαναλειτουργία της «Σταύρος Νιάρχος» δημιουργούνται πάνω από 500 θέσεις εργασίας
Ποια λιμάνια χάνουν, ποια κερδίζουν απο τις... ρουκέτες των Χούθι - Η εικόνα του Πειραιά [γραφήματα]
Τον Ιανουάριο του 2024, οι όγκοι που διακινήθηκαν στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά μειώθηκαν κατά 13% σε ετήσια βάση
Το MSC Group επισκέπτεται 400 φορές, 21 ελληνικά λιμάνια, με έξι κρουαζιερόπλοια
Τα κρουαζιερόπλοια της MSC Cruises προσεγγίζουν τα ελληνικά λιμάνια από τον Μάρτιο, σηματοδοτώντας την επέκταση της λειτουργίας τους στην περιοχή όλο τον χρόνο
«Πράσινο φως» σε τρία έργα υποδομών στο λιμάνι του Λαυρίου άνω των 30 εκατ. ευρώ
Ένα από τα έργα αφορά στην τοποθέτηση πλωτών λιμενοβραχιόνων και πλωτών προβλητών στον Τομέα Τουριστικών Σκαφών
Στο στόχαστρο τέσσερα εμπορικά πλοία τις τελευταίες 72 ώρες - Τι υποστηρίζουν οι Χούθι
Στο στόχαστρο των ανταρτών μπήκαν με μη επανδρωμένα αεροσκάφη δύο αμερικανικά αντιτορπιλικά στην Ερυθρά Θάλασσα καθώς και το λιμάνι Eilat του Ισραήλ
Βαλτιμόρη: Το ίδιο πλοίο είχε εμπλακεί σε συμβάν και στο λιμάνι της Αμβέρσας
Το πλοίο είχε χρειαστεί να παραμείνει στην αποβάθρα για επισκευές