
Την Δευτέρα στις 6 το απόγευμα ξεκινάει το παρθενικό του ταξίδι για την Σμύρνη από την Θεσσαλονίκη το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο Smyrna Smyrna di Levante της Levante Ferries.
Έπειτα από ενδελεχή σχεδιασμό και μακροχρόνιο προγραμματισμό, με υπομονή και επιμονή, με συνομιλίες και συνεργασίες, με θέληση και πάθος, ένα μεγάλο όραμα της Levante Ferries πραγματοποιείται, όπως αναφέρει η εταιρεία. Η θαλάσσια διασύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Σμύρνη είναι γεγονός, εκπληρώνοντας έτσι την έντονη και διαχρονική επιθυμία των δύο λαών για μια εύκολη και άνετη ένωση δια θαλάσσης, προσθέτει στο ιστολόγιο της.
- Διαβάστε επίσης: Θεσσαλονίκη – Σμύρνη: Οι «σκόπελοι» για να ξεκινήσει το δρομολόγιο
Η σύνδεση όμως αυτή δεν ενώνει μόνο την Ελλάδα με την Τουρκία, ενώνει και την Ευρώπη με την Ασία. Έτσι θα εξυπηρετηθούν επιβάτες και φορτία προς την Ευρώπη, τα Βαλκάνια αλλά και αντίστροφα. Πολλά φορτηγά μέσω αυτής της σύνδεσης θα μπορούν να φτάνουν μέχρι το Μπάρι και την Ανκόνα εύκολα και ξεκούραστα, με ένα μόνο εισιτήριο.
Το Smyrna di Levante ένα ασφαλές, πλήρως αναβαθμισμένο και ανακαινισμένο πλοίο, που όπως επισημαίνει η εταιρεία «εξασφαλίζει σε κάθε επιβάτη, ένα ασφαλές και απολαυστικό ταξίδι, από τη Νύφη του Θερμαϊκού στην Κοσμοπολίτικη Μικρασιάτισσα», είναι έτοιμο για το πρώτο ταξίδι. Πληροφορίες του ot.gr αναφέρουν ότι την προσεχή Παρασκευή το απόγευμα στον Πειραιά θα γίνει ο καθιερωμένος αγιασμός του πλοίου το οποίο το Σάββατο το πρωί θα αναχωρήσει για Θεσσαλονίκη και από εκεί την Δευτέρα το απόγευμα θα κάνει το πρώτο δρομολόγιο του για τη Σμύρνη.
Δυο λόγια για το πλοίο
Το πλοίο με ελληνική σημαία έχει μήκος 158,42 μέτρα, πλάτος 21,60 μέτρα και μέγιστο βύθισμα 5,719 μέτρα. Η μέγιστη ταχύτητα του είναι 20 κόμβοι και η υπηρεσιακή 18 κόμβοι ενώ έχει την ικανότητα μεταφοράς 948 επιβατών με τετράκλινες, δίκλινες καμπίνες και καθίσματα αεροπορικού τύπου/ Επίσης έχει χωριτικότητα φορ4τηγών 1.000 lane meters και 300 ΙΧ αυτοκινήτων.


Latest News

Κάθε λιμάνι και καημός... - Αντιμέτωπη με τις υποδομές η ακτοπλοϊα
Γερασμένες, ελλιπείς ή κακοσυντηρημένες λιμενικές υποδομές θέτουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές

Στο φουλ οι μηχανές της ακτοπλοΐας, ανεβάζουν στροφές το 2023
Τα στοιχεία προδικάζουν περαιτέρω ανάκαμψη για φέτος, ενώ μοναδικό... αγκάθι είναι ο γηρασμένος στόλος

Ενεργοποίησε option για πέντε πλοία η Grimaldi
Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία μεταξύ των ετών 2025 και 2027

Προ των πυλών κρατικό Ταμείο για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου
Οι πολλαπλές προκλήσεις που αντιμετώπισε το τελευταίο διάστημα η ναυτιλία βρέθηκαν στο επίκεντρο εκδήλωσης του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος

Όμιλος Grimaldi στον ot.gr: Δεν θα κάνουμε χρήση του προγράμματος κρατικής βοήθειας στην Ιταλική ακτοπλοΐα
Υπενθυμίζεται ότι οι Ιταλοί πέτυχαν την έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενός προγράμματος κρατικής βοήθειας

«Ναυμαχία» Ελλάδας - Ιταλίας στην Αδριατική - Πώς οι Ιταλοί ακτοπλόοι παίρνουν κεφάλι
Με «όπλο» 500 εκατ. ευρώ οι Ιταλοί ακτοπλόοι κόντρα στα ελληνικά πλοία

Τέσσερις επιδοτούμενες γραμμές στην Dodekanisos Seaways
Ποιες είναι οι δρομολογιακές γραμμές που αφορά