Τις δυνάμεις του με τον κατασκευαστή κινητήρων της Volvo, ένωσε το τμήμα «πράσινης» τεχνολογίας της Compagnie Maritime Belge (CMB), με στόχο την ανάπτυξη λύσεων για κινητήρες διπλού καυσίμου υδρογόνου.
Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται σε πιλοτικά έργα από το 2017, προσαρμόζοντας τους κινητήρες Volvo Penta ώστε να λειτουργούν ως λύση υδρογόνου και ντίζελ διπλού καυσίμου μέσω του κιτ μετατροπής που παρέχεται από την CMB. Η νέα συνεργασία θα έχει ως στόχο την καθιέρωση μιας τεχνολογίας υδρογόνου διπλού καυσίμου ως προσωρινή λύση χαμηλών εκπομπών άνθρακα, προτού καταστούν βιώσιμα τα κατάλληλα εναλλακτικά καύσιμα.
Ο σχεδιασμός και η δοκιμή του συστήματος έγχυσης υδρογόνου στους κινητήρες Volvo Penta θα πραγματοποιηθούν στο κέντρο τεχνολογίας και ανάπτυξης της CMB.TECH στο Μπρέντγουντ του Ηνωμένου Βασιλείου.
Διαβάστε επίσης: Στην κρουαζιέρα επεκτείνεται η μεθανόλη
Το πλεονέκτημα
Σύμφωνα με τους ειδικούς, το κύριο πλεονέκτημα της λύσης διπλού καυσίμου είναι ότι θα μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και, εάν δεν υπάρχει υδρογόνο, η εφαρμογή θα συνεχίσει να λειτουργεί με παραδοσιακό καύσιμο, διασφαλίζοντας έτσι την παραγωγικότητα.
«Η δυνατότητα απαλλαγής από τον άνθρακα με πράσινο υδρογόνο είναι τεράστια, αλλά πολλές εφαρμογές απαιτούν ένα εναλλακτικό σενάριο παραδοσιακού καυσίμου για τη διατήρηση μιας βιώσιμης επιχείρησης», δήλωσε ο Roy Campe, επικεφαλής τεχνολογίας της CMB.
Η συνεργασία της CMB με τη Volvo έρχεται ως συνέχεια της δημιουργίας σταθμού ανεφοδιασμού υδρογόνου στο λιμάνι της Στοκχόλμης, με την τοπική λιμενική αρχή και την CMB να επενδύουν από κοινού σε υποδομές και υπηρεσίες προς ναυτιλιακές εταιρείες και εταιρείες μεταφορών, με τον πρώτο τερματικό σταθμό με υδρογόνο να αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2023.
Latest News
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος
Πάνω από 35 εκατ. η ενίσχυση δήμων από το ειδικό τέλος ΑΠΕ
Ανάμεσα στις πιο ευνοημένες, περιοχές με σημαντική αιολική ανάπτυξη στη νότια Εύβοια, στη Θράκη, στη Βοιωτία και στην Κρήτη, επισημαίνει η ΕΛΕΤΑΕΝ
Επιδοτήσεις έως 6.000 για αντλίες θερμότητας και έως 1.020 ευρώ για ηλιακούς θερμοσίφωνες
Αναλυτικά ο οδηγός για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα για νοικοκυριά»