Τις δυνάμεις του με τον κατασκευαστή κινητήρων της Volvo, ένωσε το τμήμα «πράσινης» τεχνολογίας της Compagnie Maritime Belge (CMB), με στόχο την ανάπτυξη λύσεων για κινητήρες διπλού καυσίμου υδρογόνου.

Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται σε πιλοτικά έργα από το 2017, προσαρμόζοντας τους κινητήρες Volvo Penta ώστε να λειτουργούν ως λύση υδρογόνου και ντίζελ διπλού καυσίμου μέσω του κιτ μετατροπής που παρέχεται από την CMB. Η νέα συνεργασία θα έχει ως στόχο την καθιέρωση μιας τεχνολογίας υδρογόνου διπλού καυσίμου ως προσωρινή λύση χαμηλών εκπομπών άνθρακα, προτού καταστούν βιώσιμα τα κατάλληλα εναλλακτικά καύσιμα.

Ο σχεδιασμός και η δοκιμή του συστήματος έγχυσης υδρογόνου στους κινητήρες Volvo Penta θα πραγματοποιηθούν στο κέντρο τεχνολογίας και ανάπτυξης της CMB.TECH στο Μπρέντγουντ του Ηνωμένου Βασιλείου.

Διαβάστε επίσης: Στην κρουαζιέρα επεκτείνεται η μεθανόλη

Το πλεονέκτημα

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το κύριο πλεονέκτημα της λύσης διπλού καυσίμου είναι ότι θα μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και, εάν δεν υπάρχει υδρογόνο, η εφαρμογή θα συνεχίσει να λειτουργεί με παραδοσιακό καύσιμο, διασφαλίζοντας έτσι την παραγωγικότητα.

«Η δυνατότητα απαλλαγής από τον άνθρακα με πράσινο υδρογόνο είναι τεράστια, αλλά πολλές εφαρμογές απαιτούν ένα εναλλακτικό σενάριο παραδοσιακού καυσίμου για τη διατήρηση μιας βιώσιμης επιχείρησης», δήλωσε ο Roy Campe, επικεφαλής τεχνολογίας της CMB.

Η συνεργασία της CMB με τη Volvo έρχεται ως συνέχεια της δημιουργίας σταθμού ανεφοδιασμού υδρογόνου στο λιμάνι της Στοκχόλμης, με την τοπική λιμενική αρχή και την CMB να επενδύουν από κοινού σε υποδομές και υπηρεσίες προς ναυτιλιακές εταιρείες και εταιρείες μεταφορών, με τον πρώτο τερματικό σταθμό με υδρογόνο να αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2023.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green