Τις δυνάμεις του με τον κατασκευαστή κινητήρων της Volvo, ένωσε το τμήμα «πράσινης» τεχνολογίας της Compagnie Maritime Belge (CMB), με στόχο την ανάπτυξη λύσεων για κινητήρες διπλού καυσίμου υδρογόνου.
Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται σε πιλοτικά έργα από το 2017, προσαρμόζοντας τους κινητήρες Volvo Penta ώστε να λειτουργούν ως λύση υδρογόνου και ντίζελ διπλού καυσίμου μέσω του κιτ μετατροπής που παρέχεται από την CMB. Η νέα συνεργασία θα έχει ως στόχο την καθιέρωση μιας τεχνολογίας υδρογόνου διπλού καυσίμου ως προσωρινή λύση χαμηλών εκπομπών άνθρακα, προτού καταστούν βιώσιμα τα κατάλληλα εναλλακτικά καύσιμα.
Ο σχεδιασμός και η δοκιμή του συστήματος έγχυσης υδρογόνου στους κινητήρες Volvo Penta θα πραγματοποιηθούν στο κέντρο τεχνολογίας και ανάπτυξης της CMB.TECH στο Μπρέντγουντ του Ηνωμένου Βασιλείου.
Διαβάστε επίσης: Στην κρουαζιέρα επεκτείνεται η μεθανόλη
Το πλεονέκτημα
Σύμφωνα με τους ειδικούς, το κύριο πλεονέκτημα της λύσης διπλού καυσίμου είναι ότι θα μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και, εάν δεν υπάρχει υδρογόνο, η εφαρμογή θα συνεχίσει να λειτουργεί με παραδοσιακό καύσιμο, διασφαλίζοντας έτσι την παραγωγικότητα.
«Η δυνατότητα απαλλαγής από τον άνθρακα με πράσινο υδρογόνο είναι τεράστια, αλλά πολλές εφαρμογές απαιτούν ένα εναλλακτικό σενάριο παραδοσιακού καυσίμου για τη διατήρηση μιας βιώσιμης επιχείρησης», δήλωσε ο Roy Campe, επικεφαλής τεχνολογίας της CMB.
Η συνεργασία της CMB με τη Volvo έρχεται ως συνέχεια της δημιουργίας σταθμού ανεφοδιασμού υδρογόνου στο λιμάνι της Στοκχόλμης, με την τοπική λιμενική αρχή και την CMB να επενδύουν από κοινού σε υποδομές και υπηρεσίες προς ναυτιλιακές εταιρείες και εταιρείες μεταφορών, με τον πρώτο τερματικό σταθμό με υδρογόνο να αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2023.
Latest News
Παγκόσμιος πυρετός για εξόρυξη υδρογόνου
Ο ενθουσιασμός αυξάνεται για το δυναμικό παράγοντα της καθαρής ενέργειας
Μαίνεται ο πόλεμος τιμών στα EV -Πόσο φθηνότερα θα πουλά η Xiaomi
Το σχέδιο της κινεζικής εταιρείας για να ανταγωνιστεί την Tesla
Το λιώσιμο των πάγων αλλάζει την... ώρα στα ρολόγια μας
Το νερό που ρέει στους ωκεανούς επιβραδύνει την περιστροφή της Γης
Sunlight Group: Στην παραγωγή πρωτότυπης μπαταρίας 2ης ζωής με αφετηρία το Battery2Life
Στο ερευνητικό ευρωπαϊκό συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα Battery2Life συμμετέχει η Sunlight Group
Greenvolt Next και Globalsat: Πρωτοποριακές λύσεις για την πράσινη και έξυπνη ενέργεια
Τι παρουσιάστηκε στην Ετήσια Έκθεση Forward Green και Renewable EnergyTech
Πότε «κλείνει» το πρόγραμμα ΔΥΠΑ για πράσινη οικονομία - 12.000 ευρώ ανά θέση εργασίας
Εχουν ήδη καλυφθεί 4.750 θέσεις, δηλαδή 95% του συνολικού αριθμού των διαθέσιμων θέσεων
Το ESG όλο και πιο ψηλά στις στρατηγικές των εταιρειών
Οι εταιρικές δομές έχουν προσαρμοστεί στο ESG, τόσο σε επίπεδο διοικητικού συμβουλίου όσο και σε ολόκληρο το εύρος των οργανισμών
Ηγέτιδα της ηλιακής ενέργειας η Ελλάδα – Τα στοιχεία του Ember [γραφήματα]
Η Ελλάδα είχε το υψηλότερο μερίδιο ηλιακής ενέργειας στο μείγμα ηλεκτρικής ενέργειας της με 19%
Υστερούν οι επιχειρηματικές δράσεις για το κλίμα - Τι δείχνει έρευνα της ΕΥ
Οι οριακές βελτιώσεις στην ποιότητα των εκθέσεων για το κλίμα δεν επαρκούν για να υποστηριχθούν οι αντίστοιχες δεσμεύσεις
Εκτός τροχιάς οι στόχοι για τις ΑΠΕ έως το 2030 - Τι δείχνει έρευνα του IRENA
Επίμονοι διαρθρωτικοί φραγμοί και αξιοσημείωτη έλλειψη επενδύσεων απειλούν την πράσινη μετάβαση