Η Microsoft φέρεται να ετοιμάζει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για την πλατφόρμα του Xbox, μέσω του οποίου θα μπορεί να προσφέρει στους χρήστες εκδόσεις παιχνιδιών για χρήση σε φορητές συσκευές, θέλοντας να ανταγωνιστεί ευθέως τις Google και Apple.
Όπως αποκαλύπτει η ιστοσελίδα The Verge, η αμερικανική εταιρεία είχε αποκαλύψει σημεία των προθέσεών της κατά το πρόσφατο παρελθόν ωστόσο περισσότερα έγιναν γνωστά για τα μελλοντικά της σχέδια από τις καταθέσεις προς την βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού, την CMA (Competition and Markets Authority).
H CMA τους τελευταίους μήνες ερευνά την υπόθεση της εξαγοράς της Activision Blizzard από την Microsoft έναντι τιμήματος 68,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Στο πλαίσιο αυτής της έρευνας η βρετανική ανεξάρτητη αρχή διαπιστώνει ότι σημαντικό κίνητρο για την εξαγορά εκ μέρους της Microsoft είναι ότι θα την βοηθήσει να «χτίσει» την παρουσία της στον χώρο του mobile gaming.
Το μεγάλο πλάνο
Στα ευρύτερα σχέδιά της φαίνεται να περιλαμβάνεται και η δημιουργία μίας Xbox mobile gaming πλατφόρμας σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.
«Η εξαγορά θα βελτιώσει την ικανότητα της Microsoft να δημιουργήσει το επόμενης γενιάς game store (ηλεκτρονικό κατάστημα videogames) το οποίο θα λειτουργεί σε όλες τις κατηγορίες συσκευών, συμπεριλαμβανομένων των φορητών, σαν αποτέλεσμα της προσθήκης του περιεχομένου της Activision Blizzard», δηλώνει η εταιρεία προς την CMA.
«Κτίζοντας στις υπάρχουσες κοινότητες gamers της Activision Blizzard, η πλατφόρμα του Xbox θα αναζητήσει την επέκταση του Xbox Store στον χώρο των φορητών συσκευών, προσελκύοντας gamers στη νέα Xbox Mobile Platform».
Διαβάστε ακόμα: Συμφωνία Microsoft-Samsung και το gaming πάει στο… cloud
Απέναντι στις Google και Apple
Μάλιστα, όπως αποκαλύπτει το δημοσίευμα, η Microsoft κάνει ειδική αναφορά και στις Google και Apple, τους δύο μεγάλους ανταγωνιστές της στον συγκεκριμένο χώρο. «Το να εκτρέψουμε τους καταναλωτές από τα Google Play Store και App Store, σε ότι αφορά τις φορητές συσκευές, θα απαιτήσει μεγάλη αλλαγή και στην καταναλωτική συμπεριφορά».
«Η Microsoft ελπίζει ότι προσφέροντας ευρέως γνωστό και δημοφιλές περιεχόμενο, θα κάνει τους gamers να είναι περισσότερο πρόθυμοι να δοκιμάσουν κάτι καινούργιο», καταλήγει η σχετική κατάθεση προς την βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού.
Διαβάστε ακόμα: Τα τρία νέα Surface που ανακοίνωσε η Microsoft
Ο ρόλος της Activision Blizzard
Προφανώς η ευκαιρία να αυξηθούν τα έσοδα είναι ο βασικός λόγος που η Microsoft προχωρά στην εξαγορά της Activision Blizzard, ωστόσο φαίνεται ότι βασικό ρόλο στην απόφαση παίζει και η εξειδίκευση της τελευταίας στον τομέα του mobile gaming.
«Η εξαγορά δίνει στην Microsoft μία ουσιαστική παρουσία στον χώρο του mobile gaming. Τα έσοδα του συγκεκριμένου κλάδου αντιπροσωπεύουν πάνω από το μισό των εσόδων της Activision Blizzard κατά το πρώτο μισό του 2022», αναφέρεται στις καταθέσεις προς την CMA.
«Αυτή τη στιγμή η Microsoft δεν έχει ουσιαστική παρουσία στο mobile gaming και η εξαγορά θα φέρει μεγάλη εμπειρία στο κομμάτι της ανάπτυξης τέτοιων τίτλων, αλλά και σε επίπεδο μάρκετινγκ και διαφήμισης. Η Activision Blizzard θα είναι σε θέση να συνεισφέρει σημαντικά με τη γνώση της στο επίπεδο ανάπτυξης και κυκλοφορίας τίτλων βιντεοπαιχνιδιών από το Xbox gaming studios», καταλήγει το σχετικό έγγραφο.
Διαβάστε ακόμα: Συνεργασία Netflix-Microsoft για νέα συνδρομή με διαφημίσεις
Κονσόλες και mobile gaming
Όπως έχει γίνει γνωστό έως σήμερα η CMA έχει επικεντρώσει την έρευνά της στο κομμάτι του gaming σε κονσόλες και ειδικότερα στη σειρά τίτλων Call of Duty που έχει αναπτύξει η Activision Blizzard.
Η Microsoft έχει επανειλημμένως υποβαθμίσει την σπουδαιότητα του Call of Duty υπό το φως των ανακοινώσεων της Sony, δημιουργού της κονσόλας PlayStation. Ωστόσο, όπως αποκαλύπτεται το μέγεθος των φιλοδοξιών της αμερικανικής εταιρείας είναι πολύ μεγαλύτερο από τον απλό (και στα όρια του παραδοσιακού) ανταγωνισμό με την ιαπωνική Sony.
Επιπλέον, με δεδομένη την αυστηρή πολιτική της Apple, που μπλοκάρει τα app stores τρίτων μερών στο λειτουργικό σύστημα iOS (η ιστορία της αντιπαράθεσης με την Epic είναι ακόμη «φρέσκια»), είναι δεδομένο ότι η Microsoft θα δυσκολευόταν πολύ να καθιερωθεί στις φορητές συσκευές.
Latest News
Ήταν ο Χένρι Κίσινγκερ ένας «doomer» της τεχνητής νοημοσύνης;
Τα τελευταία χρόνια της ζωής του ο Χένρι Κίσινγκερ μετατράπηκε σε εμπειρογνώμονα στην AI - Ένα μεταθανάτιο υστερόγραφο σε ένα θέμα που προκαλεί τριγμούς, σημειώνει ο Economist
Βόλτα στο διάστημα μέσω… Μεγάλης Ελλάδας
Η διαστημική εταιρεία του Ρίτσαρντ Μπράνσον σχεδιάζει ταξίδια σε ύψος 85 χλμ από την αεροπορική βάση του Γκροτάλιε της Ιταλίας
Πρώτο... δωράκι Tραμπ υπέρ Μασκ - Ποια ρύθμιση καταργεί προς όφελος της Tesla
Το αφεντικό της Tesla, Ιλον Μασκ, δαπάνησε περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια βοηθώντας τον Τραμπ να εκλεγεί πρόεδρος τον Νοέμβριο
Πρόστιμο 75 εκατ. δολ. από την Τουρκία στην Google
Η μη συμμόρφωση θα έχει ως αποτέλεσμα περαιτέρω καθημερινά πρόστιμα - Η Google μπορεί να ασκήσει έφεση
Αντίστροφη μέτρηση για το digital economy forum 2024 του ΣΕΠΕ
Ποιοι θα πλαισιώσουν το συνέδριο του ΣΕΠΕ, ποιες είναι οι βασικές θεματικές ενότητες της διοργάνωσης
Η Κίνα σφίγγει τον κλοιό στο κυβερνοέγκλημα του χρηματοπιστωτικού τομέα
Η Υπηρεσία Κυβερνοχώρου δεσμεύτηκε για τη συνέχιση των προσπαθειών καταπολέμησης της ηλεκτρονικής απάτης στην Κίνα
Χτίζει... κόμβο logistics η Huawei στον Πειραιά – Οι νέες επενδύσεις που σχεδιάζει
«Το logistics hub που θα δημιουργηθεί ουσιαστικά θα λειτουργεί σαν πύλη εισόδου των προϊόντων της Huawei προς την Ευρώπη», είπε ο CEO της εταιρείας για τη νοτιοανατολική Ευρώπη
Η Apple φέρνει το ChatGPT στα iPhone και τα Mac - To Siri αποκτά AI
To chatbot τεχνητής νοημοσύνης θα ενεργοποιείται όταν ο χρήστης κάνει ερωτήσεις που το ίδιο το Siri δεν μπορεί να απαντήσει.
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη