Ιδιαίτερη ανάπτυξη «βιώνει» η κατηγορία της πολυτελούς κρουαζιέρας (luxury cruising) με τα expedition πλοία, τα οποία είναι έτοιμα να δρομολογηθούν προς ειδικούς προορισμούς.
Η νέα γενιά σκαφών που προσφέρει μεγαλύτερη πολυτέλεια και ανέσεις συνεχίζει να είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα τμήματα της βιομηχανίας της κρουαζιέρας και η Κίνα αποτελεί πρωταγωνιστεί στο ναυπηγικό κομμάτι.
Το ναυπηγείο China Merchant Heavy Industries (CMHI) λοκλήρωσε πρόσφατα την κατασκευή του τέταρτου και του πέμπτου σκάφους της σειράς Infinity που κατασκευάζονται για το SunStone Maritime Group που εδρεύει στη Δανία. Τα πλοία παραδόθηκαν στις 21 Οκτωβρίου στην Κίνα και όπως έγινε γνωστό θα λειτουργούν με μακροπρόθεσμες ναυλώσεις.
Διαβάστε επίσης: Οι διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα «μπλοκάρουν» τα νέα κρουαζιερόπλοια
Το «Sylvia Earle» θα πλέει με τα σινάλια της Aurora Expeditions και το «Ocean Odyssey» θα βρίσκεται «υπό τη σκέπη» της Vantage Deluxe World Travel, η οποία διαχειρίζεται και το αδελφό πλοίο «Ocean Explorer.
Τα πλοία
Η ναυπήγηση του πρώτου σκάφους της κατηγορίας, του «Greg Mortimer», ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2018 και παραδόθηκε τον Σεπτέμβριο του 2019. Κάθε ένα από τα πλοία είναι 8.500 μικτών τόνων και η κλάση επεκτάθηκε σε συνολικά έξι πλοία. Το τελευταίο πλοίο που θα ναυπηγήσει η CMHI, το «Ocean Albatros», καθελκύστηκε τον Σεπτέμβριο του 2022 και η παράδοσή του προγραμματίζεται για την άνοιξη του 2023.
Η κλάση Infinity είναι το προϊόν μιας συνεργασίας μεταξύ της ευρωπαϊκής σχεδίασης και τεχνολογίας και της κινεζικής ναυπηγικής. Το πιο χαρακτηριστικό χαρακτηριστικό των σκαφών είναι η χρήση του X-Bow από την Ulstein Design & Solutions. Σύμφωνα με τους κατασκευαστές, το σχήμα του βολβού βοηθάει στη μείωση του διατοιχισμού και στην καλύτερη πλεύση. Είναι κατάλληλο για expedition cruises, με τα πλοία να φτάνουν σε μερικές από τις πιο απομακρυσμένες τοποθεσίες και να βιώνουν τρικυμίες όπως στην Ανταρκτική.
Κάθε ένα από τα σκάφη (Ice Class 1A, Polar Code 6) έχει μήκος περίπου 103 μέτρα, ενώ μπορούν να μεταφέρουν έως και 2300 επιβάτες.
Latest News
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM
«Κομφούζιο» στα λιμάνια λόγω Πρωτομαγιάς - Οι αλλαγές στα δρομολόγια του Πάσχα
Σχεδόν γεμάτα και με τιμές το ίδιο ακριβές με πέρυσι θα ταξιδέψουν φέτος οι εκδρομείς της Μ. Εβδομάδας
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες