Ιδιαίτερη ανάπτυξη «βιώνει» η κατηγορία της πολυτελούς κρουαζιέρας (luxury cruising) με τα expedition πλοία, τα οποία είναι έτοιμα να δρομολογηθούν προς ειδικούς προορισμούς.
Η νέα γενιά σκαφών που προσφέρει μεγαλύτερη πολυτέλεια και ανέσεις συνεχίζει να είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα τμήματα της βιομηχανίας της κρουαζιέρας και η Κίνα αποτελεί πρωταγωνιστεί στο ναυπηγικό κομμάτι.
Το ναυπηγείο China Merchant Heavy Industries (CMHI) λοκλήρωσε πρόσφατα την κατασκευή του τέταρτου και του πέμπτου σκάφους της σειράς Infinity που κατασκευάζονται για το SunStone Maritime Group που εδρεύει στη Δανία. Τα πλοία παραδόθηκαν στις 21 Οκτωβρίου στην Κίνα και όπως έγινε γνωστό θα λειτουργούν με μακροπρόθεσμες ναυλώσεις.
Διαβάστε επίσης: Οι διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα «μπλοκάρουν» τα νέα κρουαζιερόπλοια
Το «Sylvia Earle» θα πλέει με τα σινάλια της Aurora Expeditions και το «Ocean Odyssey» θα βρίσκεται «υπό τη σκέπη» της Vantage Deluxe World Travel, η οποία διαχειρίζεται και το αδελφό πλοίο «Ocean Explorer.
Τα πλοία
Η ναυπήγηση του πρώτου σκάφους της κατηγορίας, του «Greg Mortimer», ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2018 και παραδόθηκε τον Σεπτέμβριο του 2019. Κάθε ένα από τα πλοία είναι 8.500 μικτών τόνων και η κλάση επεκτάθηκε σε συνολικά έξι πλοία. Το τελευταίο πλοίο που θα ναυπηγήσει η CMHI, το «Ocean Albatros», καθελκύστηκε τον Σεπτέμβριο του 2022 και η παράδοσή του προγραμματίζεται για την άνοιξη του 2023.
Η κλάση Infinity είναι το προϊόν μιας συνεργασίας μεταξύ της ευρωπαϊκής σχεδίασης και τεχνολογίας και της κινεζικής ναυπηγικής. Το πιο χαρακτηριστικό χαρακτηριστικό των σκαφών είναι η χρήση του X-Bow από την Ulstein Design & Solutions. Σύμφωνα με τους κατασκευαστές, το σχήμα του βολβού βοηθάει στη μείωση του διατοιχισμού και στην καλύτερη πλεύση. Είναι κατάλληλο για expedition cruises, με τα πλοία να φτάνουν σε μερικές από τις πιο απομακρυσμένες τοποθεσίες και να βιώνουν τρικυμίες όπως στην Ανταρκτική.
Κάθε ένα από τα σκάφη (Ice Class 1A, Polar Code 6) έχει μήκος περίπου 103 μέτρα, ενώ μπορούν να μεταφέρουν έως και 2300 επιβάτες.
Latest News
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Η Χριστίνα Μαργέλου στους κορυφαίους τραπεζίτες της ναυτιλίας το 2024
Η διάκριση αντανακλά την ισχυρή παρουσία της Eurobank και του συνόλου του ελληνικού τραπεζικού κλάδου, στην ναυτιλιακή χρηματοδότηση