Στροφή 180 μοιρών έκαναν οι αναλυτές της Goldman Sachs σχετικά με τα κινεζικά σνακ με βάση το τυρί, στην τελευταία επανεκτίμηση του τρόπου με τον οποίο αλλάζουν τα γούστα των καταναλωτών της χώρας.

Όπως αναφέρουν οι Financial Times στο επίκεντρο της Goldman’s είναι μια σύσταση μετοχών που αφορά στη Σαγκάη Milkground, η οποία έχει λανσάρει στην αγορά το εξαιρετικά δημοφιλές στη χώρα γλειφιτζούρι τυριού – μια απόλαυση που συνδυάζει τυρί με γλυκές γεύσεις όπως σοκολάτα και μπανάνα, απευθύνεται σε άτομα κάτω των 12 ετών και ισχυρίζεται ότι έχει στερεή θρεπτική αξία.

Σύσταση για «πώληση»

Τον Ιούνιο του 2022, η Goldman ξεκίνησε την κάλυψη των μετοχών της Milkground με μια ηχηρή σύσταση «αγοράς» και μια διατριβή 40 σελίδων σχετικά με την κερδοφόρα τροχιά για την κατά κεφαλήν κατανάλωση τυριού στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο.

Τότε έγραφε ότι τα σνακ για παιδιά αναμενόταν να είναι ο κατεξοχήν μοχλός της «πολυετούς ανάπτυξης της αγοράς τυριών». Λιγότερο από ένα χρόνο αργότερα, η Goldman έχει γίνει λιγότερο ανοδική. Οι επενδυτές «υποτιμούν τον ρυθμό και το μέγεθος της επιβράδυνσης στη διείσδυση του τυριού», ανέφερε η τράπεζα αυτή την εβδομάδα σε σημείωμά της στο οποίο υποβαθμίζει τη σύστασή της για τη Milkground σε «πώληση».

Οι αναλυτές της κατηγόρησαν το πιο ήπιο μακροοικονομικό υπόβαθρο και την ασταθή ισχύ των δαπανών.

Η ιδέα

Η ιδέα του γλειφιτζουριού εισήχθη στην Κίνα το 2004 από μια ξένη μάρκα και έχουν ακολουθήσει πολλές παραλλαγές. Η Milkground, η οποία ήταν παλαιότερα γνωστή ως Guangze Dairy και εισήχθη στο χρηματιστήριο το 2016, παρουσίασε την εκδοχή της για το γλειφιτζούρι και ανέβηκε σε ηγετική θέση έναντι των αντιπάλων Yili, Milkana και Dr Cheese.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή