Το επιβατικό αεροσκάφος C919 που έχει αναπτύξει η Κίνα αναδεικνύει την ουσιαστική δυναμική που έχει η κινεζική αγορά της πολιτικής αεροπορίας, όπως δήλωσε στο κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua, o Φιλίπ Μάιερ, σύμβουλος σε θέματα πολιτικής αεροπορίας, που έχει την έδρα του στην Ελβετία.
Η συνέντευξη του Μάιερ έγινε μέσω βιντεοδιάσκεψης. Ο Κινέζος κατασκευαστής «πέτυχε στην άνεση των επιβατών». Ο ίδιος τόνισε ότι οι Κινέζοι «απέδειξαν ότι μπορούν να σχεδιάσουν ένα αεροσκάφος».
Πώς η Κίνα έγινε κορυφαία εξαγωγική χώρα και στα αυτοκίνητα
Το αναφερόμενο αεροσκάφος διαθέτει οκτώ θέσεις στη διαμόρφωση business class και 156 θέσεις στην διαμόρφωση economy, ενώ η άτρακτός του είναι μονού διαδρόμου.
Η καμπίνα του C919 σύμφωνα με τους Κινέζους κατασκευαστές συγκεντρώνει αρκετά χαρακτηριστικά που είναι φιλικά προς τον επιβάτη, όπως, το ύψος της οροφής του διαδρόμου που φτάνει στα 2,25 μέτρα, αλλά και εργονομικά σχεδιασμένους χώρους για τη μεταφορά των χειραποσκευών.
Η ανάπτυξη του αεροσκάφους από την COMAC άρχισε πριν από δεκαπέντε χρόνια, στο πλαίσιο της προσπάθειας του ασιατικού γίγαντα να γίνει πιο αυτάρκης. Θεωρείται ανταγωνιστικό των A320neo (Airbus) και 737 MAX (Boeing). Ο κινέζος πρόεδρος Σι Τζινπίνγκ το χαρακτηρίζει σημαντικό και καινοτόμο επίτευγμα της χώρας του.
Η China Eastern παρήγγειλε πέντε αεροσκάφη του τύπου τον Μάρτιο του 2021 και παρέλαβε το πρώτο τον Δεκέμβριο. Αναμένει τα υπόλοιπα εντός του έτους.
Συνολικά, έχουν παραγγελθεί από εγχώριους αερομεταφορείς πάνω από 1.200 αεροσκάφη του τύπου στην COMAC, σύμφωνα με δεδομένα της εταιρείας. Για το C919, η κινεζική αγορά χαρακτηρίζεται επαρκής. Ωστόσο οι προοπτικές για την εξαγωγή του είναι αβέβαιες, καθώς δεν έχει πιστοποιηθεί ακόμη από τους εποπτικούς φορείς της Ευρώπης και των ΗΠΑ (EASA και FAA αντίστοιχα). Η COMAC προβλέπει ότι η παραγωγή θα φθάσει τα 150 δείγματα σε πέντε χρόνια.
Latest News
Δεινόσαυροι σε συλλογές δισεκατομμυριούχων - Η μάχη στις δημοπρασίες
Οι δεινόσαυροι υφαρπάζονται από δισεκατομμυριούχους καθώς οι επιστήμονες δεν έχουν τέτοιους πόρους
Ιράν: Νέα πτώση για το ριαλ έναντι του δολαρίου
Συνεχίζεται η καταβαράθρωση του νομίσματος του Ιράν έναντι του δολαρίου. Το ριάλ έπεσε στα 756.000 ανά δολάριο
Μπροστά στην απαγόρευση του TikTok - Πώς προετοιμάζονται οι αγορές μόδας και ομορφιάς
Το timing της απαγόρευσης έρχεται αν και κατά τη φετινή εορταστική σεζόν, οι πωλήσεις του TikTok Shop έχουν αυξηθεί κατακόρυφα
Σκληρό πόκερ Μελόνι και Stellantis για αύξηση παραγωγής της Fiat στην Ιταλία
Η επαναπροσέγγιση μεταξύ των δύο πλευρών δημιουργεί νέες ελπίδες για την αυτοκινητοβιομηχανία Fiat και τους εργαζόμενους
«Πράσινο φως» για το deal των 16,5 δισ. δολ. στα φάρμακα αδυνατίσματος ανάμεσα σε Novo Holdings και Catalent
Η «προίκα» της συμφωνίας της Novo Holding με την Catalent είναι τρία εργοστάσια σε Ιταλία, Βέλγιο και Ηνωμένες Πολιτείες
Αμερικανικό δικαστήριο απορρίπτει αίτημα της TikTok - Η «κλεψύδρα» τελειώνει στις 19/1
Σύμφωνα με το νόμο το TikTok θα απαγορευτεί εκτός αν η κινεζική ByteDance το εκποιήσει μέχρι τις 19 Ιανουαρίου
Παγκόσμια Τράπεζα και ΔΝΤ εγκαταλείπουν τα φτωχά κράτη - Ακόμα και οι διασώσεις γίνονται... ακριβές
Η Παγκόσμια Τράπεζα έχει μείνει πίσω πλέον από την Κίνα που εμφανίζεται ως ο πιο γενναιόδωρος δανειστής στον αναπτυσσόμενο κόσμο
Τέλος οι προσλήψεις στην Klarna, τον λόγο έχει η... τεχνητή νοημοσύνη
O CEO της Klarna θεωρεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές που κάνουν οι άνθρωποι στην εταιρεία
Baykar: Συμφωνίες εξαγωγής UAV με 34 χώρες για την τουρκική βιομηχανία
Το 2023, το 90% των εσόδων της Baykar προήλθε από τις ξένες αγορές - Οι εξαγωγές της εταιρείας έφρασαν τα 1,8 δισ. δολάρια
«Μαχαιριά« της Moody’s στον φιλόδοξο Μπαϊρού - Τι εκτιμά η DW
Η μείωση του δημόσιου χρέους αποτελεί «στόχο ζωής» για τον Μπαϊρού, αλλά και ο Moody's μάλλον δεν πιστεύει ότι θα την επιτύχει άμεσα