Και εντάξει καταφέρατε να φτάσετε στον προορισμό σας με το αυτοκίνητο. Και τώρα ξεκινά… ο μεγαλύτερος Γολγοθάς για το που θα παρκάρετε το όχημά σας.
Και εκεί που νομίζετε ότι έχετε βρει την τέλεια θέση αρχίζει η εσωτερική μάχη. Άραγε επιτρέπεται εδώ το παρκάρισμα;
«Είμαι τόσο τυχερός και βρήκα τόσο καλή θέση στο Παγκράτι, Σάββατο βράδυ, ή μήπως απαγορεύεται και για αυτό είναι άδεια η θέση;»
Κι όμως, πρέπει να ξέρετε ότι σε πολλά σημεία της πόλης -τα οποία δεν σας περνούν από το μυαλό- απαγορεύεται το παρκάρισμα.
Η ιστοσελίδα asfaleiaautokinitou.gr συγκέντρωσε τα μέρη και σας τα παρουσιάζει…
Δείτε αναλυτικά…
Διαβάσεις
Ακόμη και ξεθωριασμένη, η διάβαση είναι σημείο το οποίο χρησιμοποιούν οι πεζοί και οι ανάπηροι. Η στάθμευση σε λιγότερο από 5 μέτρα επιφέρει κλήση από την Τροχαία ύψους 40€ και μετά τις 3 ώρες μπορεί να επιβληθεί νέο.
Φανάρια
Βάσει νόμου το παρκάρισμα από φανάρι θα πρέπει να γίνεται σε μεγαλύτερη απόσταση από 12 μέτρα. Αντίστοιχα το πρόστιμο κι εδώ είναι 40€ και επιβάλλεται εκ νέου μετά από 3 ώρες αν το όχημα δεν έχει μετακινηθεί.
Κάδοι
Είναι ίσως και το πιο βρώμικο σημείο και για αυτό το παρκάρισμα μπροστά από κάδους πρέπει να αποφεύγεται για πολλούς λόγους. Εδώ το πρόστιμο μπαίνει από την Δημοτική Αστυνομία και μπορεί να είναι από 50€ έως 150€, ενώ κάποιοι Δήμοι προβλέπουν και διπλασιασμό εάν επαναληφθεί η συγκεκριμένη παράβαση.
Θέσεις πεζών
Θεωρείται από τα πιο αντικοινωνικά παρκαρίσματα. Έτσι επιφέρει πρόστιμο 75€ και αφαίρεση πινακίδων για 60 μέρες.
Πιάτσες ταξί
Πρόκειται για χώρο εργασίας και η παραβίαση του ισχύει καθημερινές και ΣΚ. Το πρόστιμο είναι 20€, αλλά και αφαίρεση πινακίδων για 10 ημέρες.
Στάσεις λεωφορείων
Αντίστοιχα η στάθμευση σε στάση λεωφορείου είναι μία πολύ σοβαρή παραβίαση. Πέρα του διοικητικού προστίμου, η Τροχαία ενδεχομένως θα κατασχέσει το όχημα σου και θα βρεθεί σε κάποιο ιδιωτικό χώρο στάθμευσης τον οποίο θα κληθείς να πληρώσει επιπλέον. Οπότε φρόντισε να είσαι πολύ προσεκτικός.
Επιχειρήσεις και τράπεζες
Λόγω ανεφοδιασμού κάποιες επιχειρήσεις και τράπεζες έχουν ορίσει την απαγόρευση στάθμευσης για συγκεκριμένο διάστημα. Το ωράριο γράφεται πάνω σε στην πινακίδα. Αντίστοιχα επιβάλλεται πρόστιμο και έρχεται γερανός. Σε κάποια κυβερνητικά κτίρια, όπως και τα γραφεία κομμάτων αυτός ο περιορισμός είναι 24ωρος και για όλο τον χρόνο.
Latest News
Συρία: Αυτό είναι το προσχέδιο της G7 για την επόμενη ημέρα – Ο ρόλος του Κατάρ
Την ίδια ώρα που οι G7 εξετάζουν αν θα έχουν σχέση με τη νέα κυβέρνηση στη Συρία, το Ισραήλ βομβαρδίζει σε συριακά εδάφη
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Ο Μιχάλης Αργυρού νέος οικονομικός σύμβουλος του πρωθυπουργού
Ποιος είναι ο νέος προϊστάμενος του Οικονομικού Γραφείου στη θέση του Αλέξη Πατέλη
Η Γαλλία αναζητά πρωθυπουργό - Οι ασκήσεις επί χάρτου του Μακρόν
Εκπνέει η προθεσμία για την κατάρτιση του νέο προϋπολογισμού στη Γαλλία - Μπαράζ συναντήσεων από τον Γάλλο πρόεδρο
Τζόρτζ Τσούνης: Φεύγω από την θέση, όχι όμως και από την Ελλάδα
Ο Τζορτζ Τσούνης δήλωσε ότι τα χρόνια της θητείας του ως πρέσβης στην Ελλάδα ήταν «τα καλύτερα τρία χρόνια στη ζωή μου»
Εξίσωση με πολλές μεταβλητές το μέλλον της Συρίας
Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει το μέλλον της Συρίας που βρίσκεται όπως παραδέχονται διπλωμάτες αντιμέτωπη με το χάος
Τραμπ: «Πρέπει να φύγουν όλοι οι παράνομοι μετανάστες»
Θα υλοποιήσει πράγματι ο Ντόναλντ Τραμπ όλα όσα είχε διακηρύξει στον προεκλογικό αγώνα; Μία συνέντευξη εφ' όλης της ύλης στο αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο NBC
Συρία: Σε θέση «πρωτοφανούς αδυναμίας» η Τεχεράνη
«Ο Άξονας της Αντίστασης, όπως τον ξέραμε, δεν υπάρχει πια»
Παραιτήθηκε από σύμβουλος του πρωθυπουργού ο Αλέξης Πατέλης
Τι αναφέρει ο κ. Πατέλης στην ανάρτησή του - Πότε θα ανακοινωθεί ο νέος επικεφαλής
Η Ελλάδα ανταγωνίζεται ισάξια την Ισπανία στα τουριστικά έσοδα [γράφημα]
Σύμφωνα με το ΙΝΣΕΤΕ στην Ελλάδα περίπου το 1/3 του εισερχόμενου τουρισμού για το 2019 και σχεδόν το 1/4 του 2022 και του 2023 είναι οδικές αφίξεις