Ο όγκος των κινεζικών εμπορευματοκιβωτίων που διακομίστηκαν μέσω των κινεζικών λιμανιών αυξήθηκε κατά 4,8% το πρώτο οκτάμηνο του 2023, δηλαδή την περίοδο από Ιανουάριο έως Αύγουστο και πιο συγκεκριμένα ανήλθαν σε 203,7 εκατομμύρια TEU (ισοδύναμα των 20 ποδιών).
Ταυτόχρονα για την ίδια περίοδο ο όγκος των φορτίων των μεγαλύτερων κινεζικών λιμανιών ανήλθε σε 11,1 δισεκατομμύρια τόνους, το οποίο αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 8,4% σε ετήσια βάση.
Λαθρεμπόριο: Έλεγχοι μέσω δορυφόρου σε φορτηγά και κοντέινερ
¨Όπως προκύπτει από τον παραπάνω πίνακα, το λιμάνι της Σανγκάης είχε τη μεγαλύτερη δραστηριότητα όαον αφορά στη διακίνηση κοντέινερ εξυπηρετώντας 32 εκατομμύρια TEUs.
To δεύτερο κινεζικό λιμάνι σε ό,τι αφορά στην διακίνηση κοντέινερ ήταν του Νίνγκμπο και Ζουσάν με 24 εκατομμύρια TEUs και το τρίτο λιμάνι ήταν αυτό της Σεντζέν με 19 εκατομμύρια TEUs.
Από την άλλη, το λιμάνι της Σεντζέν ήταν το μόνο από τα μεγάλα κινεζικά λιμάνια που ανακοίνωσαν μείωση σε ετήσια βάση όσον αφορά τους όγκους εμπορευμάτων που διαμετακόμισε από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστου, της τάξης του 2,1%.
Τέλος, όσον αφορά στα λιμάνια με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, στην κορυφή βρέθηκαν τα μικρότερα λιμάνια Γίνκου, Μπεϊμπού Γλολφ, Νταλιάν me a;yjhsh kat;a 14,3% σε TEUs και το λιμάνι του Λιανγιουγκάνγκ με αύξηση κατά 14,2%.
Koντέινερ μέσω του Νέου Διεθνούς Εμπορικού Διαδρόμου Ξηράς-Θάλασσας
Η μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων της Κίνας μέσω του Νέου Διεθνούς Εμπορικού Διαδρόμου Ξηράς-Θάλασσας κατέγραψε αύξηση στα τρία τρίμηνα του 2023, σύμφωνα με τις σιδηροδρομικές αρχές στην Αυτόνομη Περιφέρεια Κουανγκσί Τσουάνγκ που βρίσκεται στα νότια της Κίνας.
Κατά την ίδια περίοδο, διακινήθηκαν περίπου 633.000 εμπορευματοκιβώτια (ισοδύναμα των 20 ποδιών- TEU) μεταφέροντας εμπορικά φορτία μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου, αλλά και θαλάσσιων εμπορικών διόδων που έχουν συμπεριληφθεί στον αναφερόμενο διεθνή εμπορικό διάδρομο, με ετήσια αύξηση 14%, σύμφωνα με τα στοιχεία της China Railway Nanning Group Co., Ltd.
Latest News
Αυτές είναι οι πλουσιότερες χώρες του κόσμου – Η θέση της Ελλάδας
Ορισμένες επωφελούνται από την ύπαρξη εξελιγμένων χρηματοοικονομικών τομέων και φορολογικών συστημάτων που προσελκύουν ξένες επενδύσεις
Το πιο γερό πορτοφόλι - Ο Μασκ κοντράρει στα ίσια τον Τζεφ Μπέζος
Πώς εξελίσσεται η μάχη των δισεκατομμυριούχων
Η Burger King τα βάζει με τον πληθωρισμό - Υπόσχεται «τιμές για όλους»
Ο Πάτρικ Ντόλι της μητρικής Restaurant Brands λέει ότι οι ποικίλες τιμές βοηθούν τους πελάτες που επιβαρύνονται από τον πληθωρισμό
Πώς η American Express προσελκύει νεότερους καταναλωτές
Ο διευθύνων σύμβουλος Στιβ Σκουέρι ανέφερε πώς η εταιρεία προσέλκυσε περισσότερους πελάτες Millenials και Generation Z
Ακόλουθος των ΗΠΑ και στο TikTok η Ευρώπη; – Στο «τραπέζι» η απαγόρευσή του
«Γνωρίζουμε ακριβώς τον κίνδυνο του TikTok», είπε η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, σχεδόν μια εβδομάδα αφότου ο Τζο Μπάιντεν υπέγραψε την αμερικανική νομοθεσία που απειλεί με πανεθνική απαγόρευση
Η Ανατολική Ευρώπη ξεπερνά το «Μεσογειακό Κλαμπ» σε βιοτικό επίπεδο
Η βελτίωση αυτή υλοποιεί επί τις ουσίας τις «υποσχέσεις» για ευημερία που δόθηκαν στα έθνη που έγιναν μέλη της ΕΕ από το 2004
Eρντογάν: Αναστολή εμπορικών σχέσεων με το Ισραήλ μέχρι να δεχθεί εκεχειρία στη Γάζα
«Θα παρακολουθούμε τις συνέπειες του μέτρου που λάβαμε σε συνεργασία με τους κύκλους των επιχειρηματιών μας», τόνισε
Tesla vs Tesla: Η δικαστική διαμάχη του Μασκ στην Ινδία
Η δίκη για την υπόθεση του εμπορικού σήματος αναμένεται να συνεχιστεί στις 22 Μαΐου
Γιατί η Ιαπωνία προσανατολίζεται σε νομισματική σύσφιγξη
«Όταν υπάρχει υπερβολική κίνηση, μπορεί να είναι απαραίτητο να εξομαλυνθεί», ανέφερε ο Shunichi Suzuki
Πώς η Wall Street διόγκωσε τη στεγαστική κρίση - Να πάρουν σπίτια από τις εισηγμένες προσπαθούν οι νομοθέτες
Οι νομοθέτες λένε ότι οι επενδυτές που άρπαξαν εκατοντάδες χιλιάδες σπίτια αυξάνουν τις τιμές των κατοικιών