Ο όγκος των κινεζικών εμπορευματοκιβωτίων που διακομίστηκαν μέσω των κινεζικών λιμανιών αυξήθηκε κατά 4,8% το πρώτο οκτάμηνο του 2023, δηλαδή την περίοδο από Ιανουάριο έως Αύγουστο και πιο συγκεκριμένα ανήλθαν σε 203,7 εκατομμύρια TEU (ισοδύναμα των 20 ποδιών).
Ταυτόχρονα για την ίδια περίοδο ο όγκος των φορτίων των μεγαλύτερων κινεζικών λιμανιών ανήλθε σε 11,1 δισεκατομμύρια τόνους, το οποίο αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 8,4% σε ετήσια βάση.
Λαθρεμπόριο: Έλεγχοι μέσω δορυφόρου σε φορτηγά και κοντέινερ
¨Όπως προκύπτει από τον παραπάνω πίνακα, το λιμάνι της Σανγκάης είχε τη μεγαλύτερη δραστηριότητα όαον αφορά στη διακίνηση κοντέινερ εξυπηρετώντας 32 εκατομμύρια TEUs.
To δεύτερο κινεζικό λιμάνι σε ό,τι αφορά στην διακίνηση κοντέινερ ήταν του Νίνγκμπο και Ζουσάν με 24 εκατομμύρια TEUs και το τρίτο λιμάνι ήταν αυτό της Σεντζέν με 19 εκατομμύρια TEUs.
Από την άλλη, το λιμάνι της Σεντζέν ήταν το μόνο από τα μεγάλα κινεζικά λιμάνια που ανακοίνωσαν μείωση σε ετήσια βάση όσον αφορά τους όγκους εμπορευμάτων που διαμετακόμισε από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστου, της τάξης του 2,1%.
Τέλος, όσον αφορά στα λιμάνια με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, στην κορυφή βρέθηκαν τα μικρότερα λιμάνια Γίνκου, Μπεϊμπού Γλολφ, Νταλιάν me a;yjhsh kat;a 14,3% σε TEUs και το λιμάνι του Λιανγιουγκάνγκ με αύξηση κατά 14,2%.
Koντέινερ μέσω του Νέου Διεθνούς Εμπορικού Διαδρόμου Ξηράς-Θάλασσας
Η μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων της Κίνας μέσω του Νέου Διεθνούς Εμπορικού Διαδρόμου Ξηράς-Θάλασσας κατέγραψε αύξηση στα τρία τρίμηνα του 2023, σύμφωνα με τις σιδηροδρομικές αρχές στην Αυτόνομη Περιφέρεια Κουανγκσί Τσουάνγκ που βρίσκεται στα νότια της Κίνας.
Κατά την ίδια περίοδο, διακινήθηκαν περίπου 633.000 εμπορευματοκιβώτια (ισοδύναμα των 20 ποδιών- TEU) μεταφέροντας εμπορικά φορτία μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου, αλλά και θαλάσσιων εμπορικών διόδων που έχουν συμπεριληφθεί στον αναφερόμενο διεθνή εμπορικό διάδρομο, με ετήσια αύξηση 14%, σύμφωνα με τα στοιχεία της China Railway Nanning Group Co., Ltd.
Latest News
Με μείωση επιτοκίων κατά 25 μ.β αποχαιρετά το 2024 η ΕΚΤ
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα αποφάσισε ως ήταν αναμενόμενο την τέταρτη για το 2024 μείωση των επιτοκίων - Αναθεωρεί προς τα κάτω τις προβλέψεις για την ανάπτυξη
Κίνηση-έκπληξη από την κεντρική τράπεζα της Ελβετίας - Μείωση 50 μ.β. στα επιτόκια
Το βασικό επιτόκιο διαμορφώνεται στο 0,5% - Η Ελβετία ήταν η πρώτη μεγάλη οικονομία που χαλάρωσε τη νομισματική της πολιτική
Αύξηση των αμυντικών δαπανών στο 3% του ΑΕΠ - Τι συζητούν οι Ευρωπαίοι
Αυξημένες στρατιωτικές δαπάνες θα μπορούσαν να συμφωνηθούν στη σύνοδο κορυφής του NATO, το 2025, εντείνοντας την πίεση στους εθνικούς προϋπολογισμούς
Τι θα αποφασίσει το ιερατείο της ΕΚΤ για τα επιτόκια - Πού ποντάρουν οι αγορές
Οι αγορές σταθμίζουν τα δεδομένα που έχουν στο τραπέζι οι αξιωματούχοι της ΕΚΤ και εκτιμούν πώς θα κινηθεί
Λίβανος: Πρώτη παράδοση κατεχομένου εδάφους από το Ισραήλ
Αμερικανός στρατηγός βρίσκεται στον Λίβανο για να επιβλέψει την παράδοση
Η μεγάλη αποτυχία του στοιχήματος των Shell και BP στην ηλεκτρική ενέργεια
Η ηλεκτρική ενέργεια ήταν το επόμενο μεγάλο στοίχημα για πολλές εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου, όμως γύρισε μπούμερανγκ
Ποιες είναι προτεραιότητες Τραμπ για τις πρώτες 100 ημέρες
Οι πέντε κορυφαίες προτεραιότητές του Ντόναλντ Τραμπ για τις πρώτες 100 ημέρες στο Οβάλ γραφείο
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του