Ο όγκος των κινεζικών εμπορευματοκιβωτίων που διακομίστηκαν μέσω των κινεζικών λιμανιών αυξήθηκε κατά 4,8% το πρώτο οκτάμηνο του 2023, δηλαδή την περίοδο από Ιανουάριο έως Αύγουστο και πιο συγκεκριμένα ανήλθαν σε 203,7 εκατομμύρια TEU (ισοδύναμα των 20 ποδιών).
Ταυτόχρονα για την ίδια περίοδο ο όγκος των φορτίων των μεγαλύτερων κινεζικών λιμανιών ανήλθε σε 11,1 δισεκατομμύρια τόνους, το οποίο αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 8,4% σε ετήσια βάση.
Λαθρεμπόριο: Έλεγχοι μέσω δορυφόρου σε φορτηγά και κοντέινερ
¨Όπως προκύπτει από τον παραπάνω πίνακα, το λιμάνι της Σανγκάης είχε τη μεγαλύτερη δραστηριότητα όαον αφορά στη διακίνηση κοντέινερ εξυπηρετώντας 32 εκατομμύρια TEUs.
To δεύτερο κινεζικό λιμάνι σε ό,τι αφορά στην διακίνηση κοντέινερ ήταν του Νίνγκμπο και Ζουσάν με 24 εκατομμύρια TEUs και το τρίτο λιμάνι ήταν αυτό της Σεντζέν με 19 εκατομμύρια TEUs.
Από την άλλη, το λιμάνι της Σεντζέν ήταν το μόνο από τα μεγάλα κινεζικά λιμάνια που ανακοίνωσαν μείωση σε ετήσια βάση όσον αφορά τους όγκους εμπορευμάτων που διαμετακόμισε από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστου, της τάξης του 2,1%.
Τέλος, όσον αφορά στα λιμάνια με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, στην κορυφή βρέθηκαν τα μικρότερα λιμάνια Γίνκου, Μπεϊμπού Γλολφ, Νταλιάν me a;yjhsh kat;a 14,3% σε TEUs και το λιμάνι του Λιανγιουγκάνγκ με αύξηση κατά 14,2%.
Koντέινερ μέσω του Νέου Διεθνούς Εμπορικού Διαδρόμου Ξηράς-Θάλασσας
Η μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων της Κίνας μέσω του Νέου Διεθνούς Εμπορικού Διαδρόμου Ξηράς-Θάλασσας κατέγραψε αύξηση στα τρία τρίμηνα του 2023, σύμφωνα με τις σιδηροδρομικές αρχές στην Αυτόνομη Περιφέρεια Κουανγκσί Τσουάνγκ που βρίσκεται στα νότια της Κίνας.
Κατά την ίδια περίοδο, διακινήθηκαν περίπου 633.000 εμπορευματοκιβώτια (ισοδύναμα των 20 ποδιών- TEU) μεταφέροντας εμπορικά φορτία μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου, αλλά και θαλάσσιων εμπορικών διόδων που έχουν συμπεριληφθεί στον αναφερόμενο διεθνή εμπορικό διάδρομο, με ετήσια αύξηση 14%, σύμφωνα με τα στοιχεία της China Railway Nanning Group Co., Ltd.
Latest News
Reuters: Το κενό ηγεσίας επιδεινώνει την οικονομική δυσπραγία της Ευρώπης
Αν και η Ευρώπη υπερηφανεύεται για την ανοικτή οικονομία της, οι πιο άμεσες προκλήσεις εντοπίζονται στο εμπόριο, αναφέρει το Reuters
Περιστέρια και γεράκια στην ΕΚΤ - Όταν η βασική διαφωνία δεν είναι στα επιτόκια
Την Πέμπτη πραγματοποιείται η τελευταία για φέτος συνεδρίαση της ΕΚΤ - Τα στοιχήματα για τα επιτόκια
Η οικονομική πολιτική του Τραμπ θα φέρει «καταστροφή», προειδοποιεί ο Μπάιντεν
Ο Τζο Μπάιντεν προειδοποίησε εναντίον της εφαρμογής του προγράμματος Project 2025 που φέρεται να ενστερνίζεται ο Ντόναλντ Τραμπ
Είναι ένας ανταγωνιστικός κόσμος - Ποιοι πληρώνονται καλύτερα σήμερα;
Η διεθνής αγορά εργασίας αναγκάζει ορισμένες εταιρείες να πληρώνουν περισσότερα σε... φθηνότερες περιοχές
Πώς οι κινεζικές αεροπορικές βρέθηκαν να κυριαρχούν στις πτήσεις από Ευρώπη σε Ασία
Οι κινεζικές αεροπορικές εκμεταλλεύονται τις ρωσικές αντι-κυρώσεις και επεκτείνουν τα δρομολόγιά τους
Το κεφάλαιο για το λίθιο στη συμφωνία ΕΕ - Mercosur που πέρασε «στα ψιλά»
Αναλυτές της ολλανδικής τράπεζας ING δήλωσαν ότι η σημασία των κρίσιμων πρώτων υλών
Merger Monday: Σε μία ημέρα έκλεισαν deals 35 δισ. δολαρίων
Η επανεκλογή Τραμπ προκαλεί ευφορία στις επιχειρήσεις και τονώνει εξαγορές και συγχωνεύσεις
Η φιλοδοξία του Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου ίσως αποδειχθεί ένα όνειρο - Ανάλυση Economist
Η φιλοδοξία του Ντόναλντ Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου μπορεί να αποδειχθεί ένα όνειρο, καταλήγει ο Economist
Η Ισπανία θα νομιμοποιήσει 900.000 μετανάστες σε τρία χρόνια
Η Ισπανία αναμορφώνει τη νομοθεσία που διέπει τα δικαιώματα παραμονής ξένων μεταναστών στη χώρα
Πόσα επενδύουν ΗΠΑ, Κίνα και ΕΕ σε έρευνα και ανάπτυξη (R&D)
Πρώτες σε δαπάνες για έρευνα ( R&D) έρχονται οι ΗΠΑ, ακολουθεί η Κίνα και στην τρίτη θέση είναι οι 27 χώρες της ΕΕ με πρώτη τη Γερμανία