Αίτηση για την ίδρυση και την ανάπτυξη του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» κατατέθηκε στο υπουργείο Ανάπτυξης και τη γενική γραμματεία Βιομηχανίας, με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα, όπως προβλέπονται από την σχετική κοινή υπουργική απόφαση.
Το υπό κρίση επιχειρηματικό σχέδιο αφορά στην ανάπτυξη του πρώτου Επιχειρηματικού Πάρκου στον χώρο των Logistics, με τα εξής χαρακτηριστικά:
· 260.626 τ.μ. αποθηκευτικοί χώροι
· 5.278 τ.μ. υποστηρικτικές λειτουργίες
· 42.000 τ.μ. χώροι διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων με τερματικό σταθμό και αποθήκη (container terminal)
· 7.250 μ. ασφαλτοστρωμένων οδών κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων
· 5.740 μ. σιδηροδρομικής γραμμής
· 1.140 μ. σιδηροδρομικές αποβάθρες φορτοεκφόρτωσης
· 165 υπαίθριες θέσεις στάθμευσης υπαίθριες μεγάλων φορτηγών
· 1.279 υπαίθριες θέσεις στάθμευσης Ι.Χ. αυτοκινήτων
· 385 θέσεις μεγάλων οχημάτων φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων
· Φωτοβολταϊκές μονάδες ισχύος 10,20 MW με σύστημα αποθήκευσης 7MW
Δηλώσεις
Ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, δήλωσε σχετικά: «Το πρώτο και σημαντικότερο βήμα για την υλοποίηση μιας εμβληματικής επένδυσης, ύψους 220 εκατ. ευρώ στον τομέα των Logistics, γίνεται σήμερα με την κατάθεση μιας ώριμης πρότασης αδειοδότησης. Το «Θριάσιο» θα γίνει το μεγαλύτερο και το πρώτο «έξυπνο», «πράσινο» επιχειρηματικό πάρκο της ΝΑ Ευρώπης αλλά και ένα από τα πιο σύγχρονα της Ευρώπης. Ένα έργο που θα καθιερώσει την Ελλάδα σε διαμετακομιστικό κόμβο διεθνούς εμβέλειας για τα Logistics, προσφέροντας πρόσβαση σε υπερσύγχρονες ψηφιακές υποδομές και καινοτόμες λύσεις αυτοματισμού αποθήκευσης. Αλλά και ένα έργο που πρωτίστως θα συμβάλει στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας, με τη δημιουργία χιλιάδων θέσεων εργασίας».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο», Βασίλης Μαγκλάρας, δήλωσε: «Το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο θα καταστεί με τη λειτουργία του, το όχημα για την ανάδειξη της Ελλάδας σε σύγχρονο, διεθνή κόμβο της Νοτιανατολικής Ευρώπης του κλάδου των logistics. Πρόκειται για την δεύτερη μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση στην Αττική, μετά το Ελληνικό, η οποία υλοποιείται σε μια συνολική έκταση 588.326 τ.μ. Στην τελική του φάση, το ΘΕΚ προσδοκά να διαθέτει περισσότερα από 265 στρέμματα εγκαταστάσεων, εκ των οποίων πάνω από 220.000 τ.μ. θα αφορούν ισόγειους χώρους πολλαπλών χρήσεων κατάλληλους για Logistics και ελαφριά μεταποίηση. Είναι έργο για το οποίο είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι, καθώς θα αναπτυχθεί με σύγχρονους και βιώσιμους όρους για την κοινωνία, την οικονομία και το περιβάλλον, προκειμένου να εξυπηρετήσει την αναπτυξιακή προοπτική της χώρας. Ιδιαίτερα ευχαριστούμε την πολιτική και διοικητική ηγεσία των Υπουργείων Ανάπτυξης και Υποδομών και Μεταφορών που συνέβαλλαν τα μέγιστα προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της συγκεκριμένης εμβληματικής επένδυσης».
Η Γενική Γραμματέας Βιομηχανίας, Θέμις Ευτυχίδου, δήλωσε: «Πρόκειται για μια επένδυση που έχει ανάγκη η χώρα για την περαιτέρω εδραίωσή της στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας, κι εμείς από την πλευρά μας θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για την ταχεία αδειοδότηση και υλοποίησή της».
Latest News
Στην Ελλάκτωρ το 96,06% της REDS - Ολοκληρώθηκε η συναλλαγή με τους Ολλανδούς μετόχους
Στις 22 Μαίου η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της REDS για την έξοδο από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Νέο κτήριο στην Πάτρα για το Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά»
Η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας του ΤΑΙΠΕΔ, ως Διενεργούσα Αρχή, ανέλαβε την ωρίμανση και την ολοκλήρωση των μελετών και τευχών δημοπράτησης
Το μεγαλύτερο πρόγραμμα δημιουργίας κοινής εταιρικής κουλτούρας «τρέχει» σε Intrakat - Ακτωρ
Η CHRO το ομίλου Έλενα Στάσση εξήγησε πώς το συγκεκριμένο πρόγραμμα σκοπεύει να φέρει κοντά τους 5.800 εργαζομένους
Ξεκινάει η αξιοποίηση του πρώην εργοταξιακού χώρου του έργου ζεύξης Ρίo – Αντίρριο
Το ακίνητο βρίσκεται σε κομβικό σημείο
Παραχωρήσεις και κατασκευές γιγαντώνουν τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Ο νέος πήχης για τα οικονομικά μεγέθη
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Αύξηση 10% στα προ φόρων κέρδη το 2023 - Πάνω από 25% η επιστροφή κεφαλαίου
Στα 5,3 δισ. το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των έργων
Στο 80% η πρόοδος εργασιών στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος μέχρι το τέλος του 2024
Οι υφυπουργοί Μεταφορών και Υποδομών επισκέφτηκαν τα τρία εργοτάξια του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος
Σταϊκούρας: Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου είναι σημείο αναφοράς της σύγχρονης Ελλάδας
Στα 20 χρόνια λειτουργίας της γέφυρας έχουν πραγματοποιηθεί 77 εκατ. διελεύσεις οχημάτων
Επανεκκίνηση εργασιών για τον Flyover στη Θεσσαλονίκη – Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής
Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχε καταθέσει ο Σύνδεσμος Κατοίκων Συνοικισμού Κωνσταντινουπολιτών και άλλοι φορείς
Χρήστος Σταϊκούρας: 15 παρεμβάσεις για τους σιδηροδρόμους
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημέρωσε την επιτροπή παραγωγής και εμπορίου της Βουλής