Με προσήλωση στην ανάπτυξη του premium Ho.Re.Ca., η Coca-Cola Τρία Έψιλον επιταχύνει το ολικό της transformation σε έναν πολυδιάστατο οργανισμό που καλύπτει τις ανάγκες των καταναλωτών 24/7 σε όλη τη γκάμα των ποτών. Άλλωστε, «στο Ho.Re.Ca. χτίζονται τα brands», όπως ανέφερε η Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, σε χθεσινή εκδήλωση που διοργανώθηκε στο περίπτερο της εταιρείας στην έκθεση HoReCa.

Σύμφωνα με την επικεφαλής της εταιρείας, υπάρχει αισιοδοξία για την πορεία της φετινής χρονιάς. «Το 2023 εάν και δύσκολο ήταν καλό. Αυτό δίνει την προοπτική για το 2024, καθώς η ταχύτητα, η ευελιξία θα βοηθήσει να ανταπεξέλθουμε σε όποιες δυσκολίες», επεσήμανε η κα Νίκολιτς.

Διαθέτοντας επιλογές για όλες τις ώρες της ημέρας, από ανθρακούχα αναψυκτικά, χυμούς, ενεργειακά ποτά και νερά μέχρι τσάι, καφέ, premium αλκοολούχα ποτά και mixers, καθώς και παρουσία στα σνακ (Τσακίρης), ο ισχυρός εμφιαλωτής εστιάζει τη φετινή χρονιά στην ανάπτυξη των premium brands που διαθέτει στο προϊόντικό της portfolio, όπως η βότκα Finlandia και τα mixers Three Cents, ενώ ταυτόχρονα επενδύει συστηματικά στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης, ενισχύοντας το δίκτυο πωλητών της και συμβάλλοντας στην ανάπτυξη των πελατών της.

Πώς πάνε αναψυκτικά, μπύρες και καφές

Ερωτηθείσα για τις επιδόσεις της περσινής χρήσης η κα Νίκολιτς ανέφερε ότι όλες οι κατηγορίες κερδίζουν μερίδα, με τα αναψυκτικά να ενισχύονται μεριδιακά κατά 0,3%, ενώ πάνω από τις προβλέψεις κινήθηκε και τα 6 σήματα μπύρας που αντιπροσωπεύει η εταιρεία (Corona, Stella Artois κ.ά.). Ικανοποιημένη είναι η διοίκηση της εταιρείας και για την πορεία των σημάτων του καφέ, με τους Vergnano και Costa Coffee να διανέμονται πλέον σε 1.000 και 800 σημεία αντίστοιχα, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη κατά 40% εφέτος.

Εν τω μεταξύ, η κα Νίκολιτς προανήγγειλε νέα λανσαρίσματα, όπως η Coca Cola Zero χωρίς καφεΐνη σε γυάλινη συσκευασία από τον Σεπτέμβριο, νέες προτάσεις σε Fanta και Sprite, καθώς και τη δημιουργία νέων τάσεων με πρωταγωνιστές Three Cents και τη Finlandia.

Παράλληλα, η φετινή στρατηγική της εταιρείας προβλέπει διατήρηση της έντονης προωθητικής εμπορικής πολιτικής στο ράφι, σύμφωνα με τη Γενική διευθύντρια της εταιρείας.

Η σχέση της Coca-Cola HBC με το αλκοόλ

Μπορεί η βότκα Finlandia να είναι το πρώτο διεθνές brand αλκοολούχου ποτού που αποκτά η Coca-Cola HBC, ωστόσο είχε ήδη οινοπνευματώδη στην ιδιοκτησία της εδώ και 6 χρόνια.

Ειδικότερα, η αρχή είχε γίνει το 2017 με την εξαγορά δύο τοπικών εμπορικών σημάτων: του Rézangyal στην Ουγγαρία, ένα παραδοσιακό μπράντι φρούτων, καθώς και του λικέρ Zlatni Pelin και του κονιάκ Zlatna rakia στη Σερβία, τα οποία παράγει η αποκτηθείσα εταιρεία MB Impex.

Με βάση τα στοιχεία που αναφέρονται στην ετήσια έκθεση του 2022, η δραστηριοποίηση στα αλκοολούχα ποτά καταλάμβανε το 3% των συνολικών εσόδων της, όταν το έτοιμο τσάι, ο καφές, τα φυτικά ροφήματα και τα σνακ είχαν μικρότερο ποσοστό.

Σημειώνεται ότι σε επίπεδο διανομής πέρα από τα σήματα της Brown Forman υπάρχει συνεργασία με τον οίκο Edrington (Famous Grouse, Macallan, Brugal) για 14 χώρες.

Από την αρχή της φετινής χρονιάς η συνεργασία της Coca-Cola HBC με το Gruppo Campari (Campari, Aperol, Cinzano) σταμάτησε να ισχύει.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις