Επενδύσεις ύψους 2,5 δισ. ευρώ για τη βελτίωση της περιοχής του Αϊντχόβεν, ανακοίνωσε η ολλανδική κυβέρνηση, προκειμένου να διασφαλίσει ότι η μεγαλύτερη εταιρεία της χώρας , η εταιρεία ASML δεν θα μεταφέρει τις δραστηριότητές της εκτός Ολλανδίας.
Ο υπουργός Οικονομικών Υποθέσεων Micky Adriaansens επιβεβαίωσε το ποσό στους δημοσιογράφους ως μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου για τη διατήρηση της ASML που ονομάστηκε «Επιχείρηση Μπετόβεν». Τα κονδύλια θα διατεθούν για τη βελτίωση της στέγασης, της εκπαίδευσης, των μεταφορών και του ηλεκτρικού δικτύου στην περιοχή.
Ben&Jerries: Στην ποδιά της Unilever «σφάζονται» Αγγλία και Ολλανδία
Σε ανακοίνωσή του, το υπουργικό συμβούλιο ανέφερε ότι προτίθεται επίσης να λάβει απροσδιόριστα μέτρα για τη μείωση της φορολογικής επιβάρυνσης των επιχειρήσεων, μετά από ένα κύμα αγανάκτησης από τις εταιρείες.
«Λαμβάνοντας αυτά τα μέτρα, το υπουργικό συμβούλιο υποθέτει ότι η ASML θα συνεχίσει να επενδύει και να διατηρεί την καταστατική, φορολογική και πραγματική έδρα της στις Κάτω Χώρες», ανέφερε.
Η εταιρεία κατασκευής εξοπλισμού ημιαγωγών ASML, η μεγαλύτερη εταιρεία τεχνολογίας στην Ευρώπη, εδρεύει στο προάστιο Αϊντχόβεν του Βελτχόβεν της Ολλανδίας.
Η εταιρεία σόκαρε την ολλανδική κυβέρνηση όταν ο διευθύνων σύμβουλος Peter Wennink δημοσιοποίησε αυτό το μήνα παράπονα για την πολιτική, συμπεριλαμβανομένων των σχεδίων για τον τερματισμό μιας φορολογικής απαλλαγής για τους ειδικευόμενους μετανάστες, η οποία θα δυσκόλευε την εταιρεία να προσλάβει ζωτικής σημασίας προσωπικό.
Η ASML δήλωσε επίσης ότι η κυβέρνηση δεν έχει επενδύσει σωστά για να βελτιώσει τις υποδομές στον αναπτυσσόμενο τεχνολογικό κόμβο του Αϊντχόβεν όπου εδρεύει, από τους αυτοκινητόδρομους μέχρι τη στέγαση και τη βελτίωση του ηλεκτρικού δικτύου.
Η φυγή των Shell και Unilever
Έρευνα του Reuters σε ολλανδικές εταιρείες blue-chip αυτό το μήνα διαπίστωσε ότι περισσότερες από δώδεκα από αυτές εξετάζουν το ενδεχόμενο να μεταφέρουν τις δραστηριότητές τους εκτός των Κάτω Χωρών.
Πολλοί παραπονέθηκαν ότι, αφού τα λαϊκιστικά κόμματα σημείωσαν σημαντικά κέρδη στις εθνικές εκλογές του περασμένου Νοεμβρίου, το κοινοβούλιο προωθούσε πολιτικές χωρίς να εξετάζει τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις.
Οι συνομιλίες για μια νέα δεξιά κυβέρνηση σέρνονται, αναγκάζοντας την υπηρεσιακή κυβέρνηση του απερχόμενου πρωθυπουργού Μαρκ Ρούτε να δράσει.
Εκτός από τα αντιμεταναστευτικά μέτρα, οι εταιρείες αντιδρούν σε έναν νέο φόρο στις επαναγορές μετοχών, σε περιορισμούς στη δυνατότητα φορολογικής έκπτωσης των επενδύσεων και διαμαρτύρονται ότι η πολιτική είναι υπερβολικά απρόβλεπτη.
Η Shell και η Unilever , μετέφεραν τα κεντρικά τους γραφεία στο Λονδίνο, αφού η ολλανδική κυβέρνηση το 2018 αναγκάστηκε να αθετήσει την υπόσχεσή της να καταργήσει τον φόρο παρακράτησης μερισμάτων.
Latest News
Γιατί η Intel πήρε την κάτω βόλτα -Η βουτιά στα κέρδη και η μάχη επιβίωσης
Η Intel ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα λειτουργικές ζημίες 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 2023
Η μετεωρική άνοδος και η εκκωφαντική πτώση της βασίλισσας του Airbnb
Πώς η βασίλισσα έπεσε από τον θρόνο της
Τι φοβάται ο Ελβετός κεντρικός τραπεζίτης
Στο τρέχον περιβάλλον η αβεβαιότητα παραμένει αυξημένη
Game changer για την αγορά πετρελαίου ο σχιστόλιθος των ΗΠΑ
Η αναταραχή στη Μέση Ανατολή δεν αποτελεί πλέον τέτοια απειλή για τους καταναλωτές βενζίνης στον κόσμο
Η General Mills αναζητά αγοραστές για τη δραστηριότητα γιαουρτιού
Την πώληση της επιχείρησης γιαουρτιού στη Βόρεια Αμερική και της δημοφιλούς μάρκας Yoplait, εξετάζει η εταιρεία - Πιθανή μια συμφωνία λίγο πάνω απο τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια
Και η Fitch Ratings υποβαθμίζει τις προοπτικές της Boeing
Η πώληση 100 αεροσκαφών 737 MAX κατασκευής του 2023 θα μπορούσε να αλλαξει τη αξιολόγηση λέει ο επενδυτικός οίκος
Γιατί θα αυξηθούν τα αεροπορικά ναύλα από τον Μάιο
Οι καθυστερήσεις παράδοσης συνδέονται με τις ανησυχίες για την ασφάλεια του 737 Max που έπληξαν τις εταιρείες ενόψει της καλοκαιρινής ταξιδιωτικής περιόδου
Σταμάτησε η έρευνα στις ΗΠΑ για το σκάνδαλο της Mercedes με τις εκπομπές diesel
Η αυτοκινητοβιομηχανία είχε κατηγορήθει ότι εξαπάτησε τους καταναλωτές για τα οχήματα BlueTEC
Αλμα κερδών 28% της SAAB για το πρώτο τρίμηνο
Η ένταξη της χώρας στο ΝΑΤΟ ανοίγει την «πόρτα» για τις ανάγκες των μελών της Συμμαχίας
Τα 39 δισ. ήταν... λίγα για την Anglo American - Επανέρχεται η BHP με νέα πρόταση
Η BHP έχει προθεσμία έως τις 22 Μαΐου για να επανέλθει με επίσημη προσφορά για την Anglo American