Νέα «επιβράδυνση» των πωλήσεων αναμένεται να ανακοινώσει η McDonald’s και μάλιστα για το τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο, αναφέρει το Reuters.

Ο γίγαντας του fast food αναμένεται να ανακοινώσει τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου την Τρίτη πρώτος απο τις αμερικανικές αλυσίδες εστιατορίων, με κορυφαίους παίκτες όπως η Starbucks και η μητρική της KFC , Yum Brands που θα ανακοινώνουν αποτελέσματά τους,  αργότερα μέσα στην εβδομάδα.

Fast food: Γιατί οι αλυσίδες βλέπουν την πλάτη καταναλωτών χαμηλού εισοδήματος

Αναμένουμε ότι η κίνηση θα συνεχίσει να είναι αρνητική και πιστεύουμε ότι η μέση επιταγή θα παραμείνει υπό πίεση από τις μεγάλες εκπτώσεις για την ανάκτηση της κίνησης των καταναλωτών με χαμηλότερο εισόδημα», δήλωσε ο αναλυτής της BTIG Πήτερ Σαλέχ (Peter Saleh) καθώς είναι γεγονός πως οι καταναλωτές με χαμηλό εισόδημα παραμένουν διστακτικοί στο να τρώνε έξω, ακόμη και όταν οι αλυσίδες fast-food μάχονται να τους προσελκύσουν με καλύτερες προσφορές …

Οι προσφορές

Η McDonald’s έχει στηριχτεί στο Dollar Menu, προσφέροντας είδη στις τιμές των 1, 2, 3 δολαρίων για να προσελκύσει πελάτες με χαμηλό προϋπολογισμό, ενώ η Wendy’s αυτό το μήνα προσέφερε κάποια είδη για μόλις ένα δολάριο σε παραγγελίες που έγιναν μέσω εφαρμογών.

Η Taco Bell λάνσαρε επίσης ένα νέο Cravings Value Menu για ορισμένα burritos και tacos στα 3 δολάρια ή λιγότερο τον Ιανουάριο.

Οι επισκέψεις στα McDonald’s αυξήθηκαν κατά 2,4% την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου, η Taco Bell σημείωσε άλμα 3,8% και η Chipotle αύξηση 10%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Placer.ai.

Η McDonald’s αναμένεται επίσης ότι θα επηρεαστεί απο τις διεθνείς αγορές εξαιτίας της σύγκρουσης Ισραήλ-Χαμάς και της αδύναμης ζήτησης στην Κίνα.

Τουλάχιστον πέντε χρηματιστηριακές εταιρείες έχουν μειώσει τον στόχο τιμών τους για τη μετοχή της εταιρείας μέχρι στιγμής τον Απρίλιο.

Η αλυσίδα μπιφτεκιών πρόκειται να δει ένα τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο πτώσης της αύξησης των πωλήσεων

Η McDonald’s αναμένεται να παρουσιάσει αύξηση 2,36% στις παγκόσμιες πωλήσεις ίδιων καταστημάτων όταν θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου την Τρίτη, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή (EPS) αναμένεται να διαμορφωθούν στα 2,72 δολάρια.

Μία ημέρα αργότερα, η Yum Brands αναμένεται να παρουσιάσει αύξηση 0,34% στις παγκόσμιες πωλήσεις ίδιων καταστημάτων για το πρώτο τρίμηνο, έναντι αύξησης 1% το τέταρτο τρίμηνο και αύξησης 8% πέρυσι. Τα κέρδη ανά μετοχή πρώτου τριμήνου αναμένεται να αυξηθούν στα 1,20 δολάρια.

Κέρδη και ζημιές για τις μετοχές

Οι μετοχές της McDonald’s έχουν χάσει σχεδόν 8% από έτος σε έτος, περίπου όσο και η Starbucks, ενώ η Chipotle έχει αυξηθεί κατά 40%. Οι μετοχές της Yum Brands και της Wendy’s σημειώνουν άνοδο περίπου 8,5% και 3,4%, αντίστοιχα.

Ο δείκτης S&P 500 Restaurants  έχει αυξηθεί κατά 0,88% την ίδια περίοδο, υποαποδίδοντας ένα άλμα σχεδόν 7% στον δείκτη αναφοράς S&P 500 . Η McDonald’s έχει μέση αξιολόγηση «buy», με 38 αναλυτές να καλύπτουν τη μετοχή, με τη μέση τιμή-στόχο τους να είναι 325 δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.

Η Yum Brands έχει τρέχουσα μέση αξιολόγηση «hold», με 29 αναλυτές να καλύπτουν τη μετοχή, ενώ ο μέσος στόχος τιμής είναι 145,04 δολάρια.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή