Με δυναμικά μεγέθη και οργανική ανάπτυξη ξεκίνησε ο ΟΠΑΠ το οικονομικό έτος 2024, καθώς το online κανάλι κατέγραψε ισχυρή δραστηριότητα ενώ το retail κανάλι κατάφερε να ενισχύει περαιτέρω τη θέση του, όπως επισήμανε η διοίκηση της εταιρείας, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του α΄ τριμήνου σε αναλυτές.
Ειδικότερα, για το α΄ τρίμηνο του 2024, τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) ανήλθαν στα €549,7 εκατομμύρια (+4,2% σε ετήσια βάση). Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα €190,3 εκατομμύρια, ενώ τα καθαρά κέρδη τριμήνου έφτασαν τα €113,3 εκατομμύρια.
ΟΠΑΠ: Επενδύει στην ψηφιοποίηση και βάζει στο παιχνίδι την τεχνητή νοημοσύνη
Όπως τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Jan Karas, κατά το α΄ τρίμηνο, η εταιρεία παρέμεινε εστιασμένη στη βελτίωση των προτάσεων της προς τους πελάτες και στην προώθηση καινοτομιών. Στο πλαίσιο αυτό, η αρχή του 2024 ήταν ενθαρρυντική, με ισχυρές επιδόσεις για τις online δραστηριότητες και τις retail δραστηριότητες να επιδεικνύουν ισχυρή ανθεκτικότητα.
Πώς θα ενισχυθεί το retail κανάλι
Στο πλαίσιο της τηλεδιάσκεψης, ο J. Karas στάθηκε στα μέχρι στιγμής αποτελέσματα του Eurojackpot και στη συνολικά επιτυχημένη ανανέωση του χαρτοφυλακίου παιχνιδιών που διεξάγονται μέσω κληρώσεων.
Όπως τονίστηκε, το Eurojackpot καταγράφει ένα δυνατό ξεκίνημα, σε αυτό το αρχικό στάδιο, οδηγώντας σε επιπρόσθετο GGR και δίνοντας ώθηση και στο υπόλοιπο χαρτοφυλάκιο παιχνιδιών που διεξάγονται μέσω κληρώσεων. Συνολικά, η έλευση του Eurojackpot και η επανατοποθέτηση του ΛΟΤΤΟ και του ΤΖΟΚΕΡ έχουν τύχει θερμής αποδοχής από υπάρχοντες και νέους πελάτες, με τη διοίκηση του ΟΠΑΠ να εκφράζει την αισιοδοξία της για τις μελλοντικές επιδόσεις τους.
Περαιτέρω, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ εστίασε στις πρωτοβουλίες για την αναζωογόνηση παραδοσιακών παιχνιδιών και τη συνεχή αναβάθμιση της retail εμπειρίας των πελατών. Στη βάση αυτή, αναφέρθηκε στην ανανέωση της προϊοντικής οικογένειας των «7αριών» του ΣΚΡΑΤΣ, στην εισαγωγή νέων virtual παιχνιδιών στο Πάμε Στοίχημα, σε ειδικές προωθητικές ενέργειες για τα καταστήματα PLAY, καθώς και στη νέα ειδική έκδοση του Λαϊκού Λαχείου, που κληρώνει ως μεγάλο έπαθλο ένα σπίτι αξίας €400.000. Ακόμη, το OPAP Store App, ο βασικός πυλώνας για την ψηφιοποίηση του retail καναλιού, διατήρησε την ισχυρή δυναμική του και τις τάσεις αύξησης της βάσης ενεργών παικτών.
To online κανάλι βασικός μοχλός ανάπτυξης
Το online κανάλι συνεχίζει να αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης για τον ΟΠΑΠ. Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση της εταιρείας στάθηκε στην αξιοσημείωτη ανάπτυξη που εμφανίζει η iLottery πλατφόρμα Opaponline.gr, η οποία έκλεισε πρόσφατα ένα χρόνο παρουσίας στην ελληνική αγορά. Επίσης, έμφαση δόθηκε και στο γεγονός ότι τα παιχνίδια online casino ενίσχυσαν σημαντικά τις επιδόσεις τους για ένα ακόμη τρίμηνο.
Επιπλέον, η online πρόταση του ΟΠΑΠ έχει εξελιχθεί περαιτέρω, με την εισαγωγή των καινοτόμων προγραμμάτων loyalty PS REWARDS (για τους παίκτες online αθλητικού στοιχήματος) και iLottery MyREWARDS (για τους παίκτες της iLottery πλατφόρμας). Τα νέα προγράμματα loyalty συμβάλλουν στην ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με τους πελάτες και της παικτικής δραστηριότητας. Ακόμη, στο Pamestoixima.gr, είναι πλέον διαθέσιμα νέα χαρακτηριστικά και δυνατότητες, που εστιάζουν στο κοινωνικό στοιχείο, ενώ έχουν πραγματοποιηθεί σημαντικές βελτιώσεις, που ενισχύουν συνολικά την εμπειρία των παικτών, ιδιαίτερα ενόψει των μεγάλων διεθνών αθλητικών γεγονότων του καλοκαιριού.
Latest News
Morgan Stanley: Πως θα επηρεάσουν τις ελληνικές τράπεζες οι μειώσεις επιτοκίων της ΕΚΤ
Η Morgan Stanley επιβεβαιώνει την εποικοδομητική στάση της για τον κλάδο
Καζίνος (Trastor): Σχεδιάζουμε ΑΜΚ έως 140 εκατ. με στόχο την αύξηση του free float
Την απόφαση της Trastor να συμμορφωθεί με το νέο κανονισμό του Χρηματιστηρίου ανακοίνωσε ο Τάσος Καζίνος από το Executive breakfast του συνεδρίου της Prodexpo
Στις αγορές βγαίνει η ΔΕΗ με ομόλογο 500 εκατ. ευρώ
Στόχος της ΔΕΗ είναι η χρηματοδότηση κεφαλαιακών δαπανών - Το roadshow της Προσφοράς θα ξεκινήσει στις 21 Οκτωβρίου
Από την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ στην Ισπανία και τις ΗΠΑ - Η Masdar θέλει να πιάσει την κορυφή των ΑΠΕ σε όλο τον κόσμο
Η Masdar έχει ανακοινώσει συμφωνίες ύψους σχεδόν 6,5 δισ. ευρώ στην Ισπανία και την Ελλάδα
Πώς οι Millennials και η Gen Ζ διαμορφώνουν το μέλλον των σνακ – Ποιες εταιρείες το έχουν καταλάβει
Οι διατροφικές επιλογές της Gen Z και των Millennials απογειώνουν την αγορά των σνακ
Ο Σάμι Φάις «ανοίγει την πόρτα» του Χρηματιστηρίου – Πώς «τρέχει» το project
Τι λέει στον ΟΤ ο επικεφαλής του ομίλου Fais, Σάμι Φάις για την απόφαση να εισάγει τον όμιλο στο Χρηματιστήριο Αθηνών
H Καλλιμάνης γύρισε σελίδα με «οξυγόνο» από τον Τούρκο επιχειρηματία Ονέν
Από το disaster story στην αγκαλιά του Τούρκου επιχειρηματία Ονέν η εταιρεία Καλλιμάνη – Σε νέα τροχιά η εταιρεία
Οι άλλες... μπίζνες του Ομίλου ΟΤΕ
Η ΟΤΕ Estate δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη, αξιοποίηση και διαχείριση του συνόλου του χαρτοφυλακίου ακινήτων, καθώς και στην κάλυψη των στεγαστικών αναγκών του Ομίλου ΟΤΕ
Οι λύσεις που φέρνουν οι νέες τεχνολογίες στο λιανεμπόριο - Ποιες είναι οι προκλήσεις
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθάει το λιανεμπόριο στην πρόβλεψη της ζήτησης, στις προβλέψεις της εφοδιαστικής αλυσίδας και στο omnichannel
Μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ έως και 15% για 120 κωδικούς
Οι μειώσεις τιμών στους 120 αυτούς κωδικούς καταναλωτικών προϊόντων στα σούπερ μάρκετ θα κυμαίνονται από 6%-15%