Τα έσοδα από τις εξαγωγές των πλοίων που κατασκευάζονται στα ναυπηγεία της επαρχίας Τσιανγκσού, που βρίσκεται στην ανατολική Κίνα, έφτασαν στα 50,02 δισεκατομμύρια γιουάν (6,41 δισεκατομμύρια ευρώ) στο πρώτο εξάμηνο του 2024, με ετήσια αύξηση 72,1%, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στην Κίνα, σύμφωνα με τα στοιχεία των τοπικών τελωνειακών αρχών.
Ναυτιλία: 9 από τα 10 πιο πολυσύχναστα λιμάνια του κόσμου βρίσκονται στην Ασία
Σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ, η οικονομική αξία των εξαγωγών πλοίων από την αναφερόμενη επαρχία αντιστοιχούσε σε ποσοστό 34,1% των συνολικών κινεζικών εξαγωγών πλοίων κατά την ίδια χρονική περίοδο, όπως δείχνουν τα στοιχεία των τελωνείων στην επαρχιακή πρωτεύουσα Ναντσίνγκ.
Η Τσιανγκσού έχει εδραιωθεί ως ένα κέντρο ναυπήγησης πλοίων στην περιοχή, κατασκευάζοντας μία ευρεία γκάμα πλοίων, από τεχνολογικά εξελιγμένα κρουαζιερόπλοια, πλοία μεταφοράς εμπορευμάτων, πλοία μεταφοράς οχημάτων (ro-ro), πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), αλλά και πλοία εγκατάστασης ανεμογεννητριών.
Παγκόσμια κυριαρχία
Να σημειωθεί πως τα κινεζικά ναυπηγεία διαδραματίζουν κυρίαρχο ρόλο στη δραστηριότητα των νεότευκτων πλοίων και αντιπροσωπεύουν το 60% του συνόλου των παραγγελιών ή του «βιβλίου παραγγελιών», όπως λέγεται στη ναυτική διάλεκτο.
Κίνα: Παγκόσμια πρωτιά στη ναυπήγηση νέων πλοίων
Ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv κατέγραψε σε ποιες ναυπηγικές χώρες κατασκευάζονται αυτή τη στιγμή τα περισσότερα πλοία στις τέσσερις βασικές κατηγορίες, που είναι τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου (bulk carriers), τα δεξαμενόπλοια (tankers), τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (containerships) και τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου και υγραερίου (Gas Carriers).
Οπως προέκυψε από τη μελέτη, το 67% των υπό παραγγελία bulk carriers κατασκευάζεται στην Κίνα, ενώ τα βιβλία παραγγελιών δεξαμενοπλοίων και εμπορευματοκιβωτίων έχουν παρόμοια ποσοστά, 65% και 64% αντίστοιχα. Τα κινεζικά ναυπηγεία κατέχουν μερίδιο αγοράς 33% στο βιβλίο παραγγελιών των Gas Carriers καταλαμβάνοντας όμως στον τομέα αυτόν τη δεύτερη θέση με τους Κορεάτες να έχουν τα πρωτεία. Από τα σχεδόν 2.000 πλοία που έχουν παραγγελθεί στην Κίνα, το 41,5% είναι bulk carriers, ενώ τα Tankers, τα Containerships και τα Gas carriers αντιστοιχούν στο 27,5%, 21,1% και 9,6% αντίστοιχα.
Latest News
Γιατί κράζουν οι αντιπρόσωποι τον CEO της Stellantis
Οι αντιπρόσωποι της Stellantis εγκαλούν τον CEO Ταβάρες σε επιστολή
Χοντραίνει το πόκερ με έπαθλο «mega deals» στον τραπεζικό κλάδο της ΕΕ - Οι μεγαλύτερες τράπεζες [γράφημα]
Ο Αντρέα Ορσέλ θέλει να γίνει ο Τζέιμι Ντάιμον της Ευρώπης - Ορσέλ: «Η Ευρώπη χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες»
Ποια χώρα έκανε την ανατροπή στην αύξηση των εκατομμυριούχων - Ξεπέρασε ΗΠΑ και Ευρώπη
Όσο οι φωτχοί γίνονται φτωχότεροι, κάποιοι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι - Αποκαλυπτική η πρόσφατη έκθεση για τη δημιουργία υπερπλούσιων
Οι αγορές στο ρυθμό της Fed - Πώς επηρεάζονται από τη μείωση των επιτοκίων
Η πολυαναμενόμενη μείωση των επιτοκίων από την Fed και ο αντίκτυπος της στις παγκόσμιες αγορές
Μας... τελείωσε - Πώς έπεσε η αυλαία στην 78χρονη ιστορία της Tupperware
Ένα αεροστεγές καπάκι, μια πατέντα και μια πρωτοποριακή μέθοδος πώλησης δημιούργησαν το θρύλο της Tupperware
Γιατί αποσύρονται οι δυτικές εταιρείες από την Κίνα
Κάποτε οι δυτικές εταιρείες συνέρρεαν στην τεράστια αγορά της Κίνας με τα φθηνά εργατικά χέρια, για να παράγουν αλλά και να πουλήσουν
Επίσκεψη Ντίμον στην Αφρική με στόχο την επέκταση της JP Morgan
Ο διευθύνων σύμβουλος Τζέιμι Ντίμον, σχεδιάζει να ταξιδέψει στην Αφρική στα μέσα Οκτωβρίου, σε μια προσπάθεια της JP Morgan να επεκταθεί στην ήπειρο
Νέα κινεζική IPO στις ΗΠΑ - Ποια είναι η εταιρεία Yuanbao
Η Yuanbao που ασχολείται με ασφαλίσεις είναι η τελευταία κινεζική εταιρεία που εισάγεται στην αμερικανική χρηματιστηριακή αγορά
Οι traders ομολόγων βλέπουν μείωση των επιτοκίων κατά 50 μονάδες βάσης
Η αγορά δίνει πιθανότητες 55% ότι οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής θα αποφασίσουν μείωση του επιτοκίου κατά μισή ποσοστιαία μονάδα Τετάρτη
H Stelantis παίρνει μετρα για να μη βρεθει στη θέση της VW λέει ο Καρλος Ταβαρες
«Έχουμε κάνει πολλά αντιδημοφιλή πράγματα τα τελευταία χρόνια για να αποφύγουμε » μια κατάσταση παρόμοια με τη Volkswagen, δήλωσε ο Ταβάρες