
Topshop, η επιστροφή - Πώς θα ανακάμψει η Asos τη βασική της μάρκα
Φυσική παρουσία και ηλεκτρονικό κατάστημα ετοιμάζει η βρετανική Asos για την Topshop
Φυσική παρουσία και ηλεκτρονικό κατάστημα ετοιμάζει η βρετανική Asos για την Topshop
Στην Ιταλία συνεχίζεται η ανάπτυξη του brand Pink Woman - Πώς αποδίδει το επιχειρηματικό μοντέλο επί ελληνικού εδάφους
Οι πωλήσεις της Gucci κατακρημνίζονται καθώς o μητρικός όμιλος Kering προσπαθεί -χωρίς επιτυχία- να αναζωογονήσει τη ζήτηση
Τι θα χρειαστεί για να επιτύχει το όραμα του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για έναν ανεπτυγμένο βιομηχανικό τομέα στις ΗΠΑ
Παρά την ισχυρή οικογενειακή παράδοση, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ο νεότερος επενδύει σε eGaming και κυβερνοσφάλεια - Το ελληνικό όραμα και η συμμετοχή της ALTER EGO VENTURES
Ο όμιλος Fourlis προωθεί τη δημιουργία πάνω από 100 καταστημάτων Foot Locker στη ΝΑ Ευρώπη - Η επιλογή της περιοχής και η συμπληρωματική ανάπτυξη της Intersport
Γιατί developers και κατασκευαστικές εταιρείες εστιάζουν στις φοιτητικές εστίες - Κινήσεις ματ από Premia, Dimand και AKTOR
Η LVMH κατηγορεί την ΕΕ για τους δασμούς και απειλεί με... μετακόμιση - Όχι όμως και η Hermès, που ανακοίνωση αυξήσεις
Μονομετοχική πλέον η Marks & Spencer στην Ελλάδα - Μέσα σε ένα μόλις μήνα, άλλαξε το ΔΣ της εταιρείας - Εκτός ο Στέφανος Μαρινόπουλος
Η Gen Z μπήκε στην εφηβεία και η Gen Alpha πήρε κεφάλι στο λιανικό εμπόριο - Πώς τους προσεγγίζουν Sephora, Foot Locker και Coach
Η AS Company κινείται πέρα από το τεράστιο πρόβλημα της υπογεννητικότητας - Τα ελληνικά παιχνίδια, η αγορά της Ρουμανίας και τα τουριστικά ακίνητα
Τέλη Απριλίου εκπνέει η εξάμηνη παράταση του μέτρου για το πλαφόν - Έκρηξη παραβατικότητας στα καύσιμα καταγγέλουν οι βενζινοπώλες - Τι ζητούν από το υπουργείο Ανάπτυξης
Ανακατατάξεις και εκπλήξεις έκρυβε η έρευνα της Piper Sandler για τις καταναλωτικές συνήθειες των εφήβων - Η θέση Nike, Ugg, Lululemon
Η έλλειψη σαφήνειας σχετικά με το ποιος θα αναλάβει τα ηνία της LVMH, είναι αυτή που έχει αρχίσει να επιβαρύνει την εικόνα του ομίλου
H Prada ενώνει τις δυνάμεις της με την Versace για να «χτυπήσει» LVMH, Kering, Capri - Ανοδική η πορεία της στην ελληνική αγορά
Το πλήγμα στη Robusta, οι εξαγωγές καφέ του Βιετνάμ, η ζήτηση για στιγμιαίο καφέ και οι δασμοί Τραμπ - Ο ρόλος των καλλιεργητών
Τι είπαν ο Αλέξανδρος Εξάρχου (AKTOR) ο Γιώργος Μαργώνης (Παπαστράτος) ο Γιάννος Κοντόπουλος (AthexGroup) και ο Βασίλης Τσάιτας (HELLENiQ ENERGY)
Από τα φορολογικά κίνητρα που έδωσε η τότε κυβέρνηση Τραμπ στην LVMH, μέχρι τα προβλήματα με το προσωπικό και την ποιότητα των προϊόντων, κάτι τρέχει με το εργοστάσιο στο Τέξας
Το Zara Minion στο ισόγειο του ιστορικού κτιρίου και η new age Miramira που ετοιμάζεται για το ντεμπούτο της στην Ελλάδα, υπογραμμίζουν την εμπιστοσύνη των διεθνών brands
Στο ισόγειο του ιστορικού κτιρίου του Μινιόν, βρίσκεται το Zara Minion με τη νοσταλγική αναφορά σε δύο εμβληματικά λογότυπα
Η ελληνική τουριστική αγορά, το επόμενο πεδίο για τη Sanders Group - Επόμενο βήμα, η IPO στο ελληνικό χρηματιστηρίο που «εμπνέει πια εμπιστοσύνη»
Το Switch είναι η δεύτερη κονσόλα με τις περισσότερες πωλήσεις της Nintendo στην ιστορία, πίσω από το Nintendo DS
Η σουηδική fintech Klarna στόχευε σε IPO στις ΗΠΑ με αποτίμηση έως και 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007