Έξι νεότευκτα πλοία πολλαπλών χρήσεων ro-ro που ανήκουν στην κλάση «G5» ναυπηγεί ο όμιλος Grimaldi, με δυο εξ αυτών να έχουν ήδη παραδοθεί. Μετά το Great Antwerp πρόσφατα προστέθηκε πρόσφατα στον στόλο του Ομίλου Grimaldi και θα αναπτυχθεί σύντομα μεταξύ της Βόρειας Ευρώπης και της Δυτικής Αφρικής και το «Great Lagos».
Τα άλλα τέσσερα πλοία κλάσης G5, θα παραδοθούν μεταξύ 2023 και 2024, θα δραστηριοποιηθούν επίσης στις ίδιες διαδρομές.
Τα πλοία της κλάσης G5 αντιπροσωπεύουν μια καινοτόμο, αποτελεσματική απάντηση στη ζήτηση για όλο και πιο ποιοτικές και, ταυτόχρονα, φιλικές προς το περιβάλλον θαλάσσιες υπηρεσίες, δήλωσε ο Gian Luca Grimaldi, Πρόεδρος της Grimaldi Group S.p.A.
Οι άγνωστοι κίνδυνοι που απειλούν τη ναυτιλια
Το «Great Lagos» πήρε το όνομά του από την πόλη Λάγος της Νιγηρίας: το λιμάνι της οποίας εξυπηρετείται εδώ και δεκαετίες από τη ναπολιτάνικη ναυτιλιακή εταιρεία στο πλαίσιο των θαλάσσιων συνδέσεων μεταξύ Ευρώπης, Βόρειας και Νότιας Αμερικής και Δυτικής Αφρικής. Επιπλέον, ο όμιλος Grimaldi λειτουργεί σήμερα εκεί τον μεγαλύτερο τερματικό σταθμό πολλαπλών χρήσεων ro-ro στη Δυτική Αφρική.
Με μήκος 250 μέτρων, πλάτος 38 μέτρων και 45.684 dwt τα πλοία κλάσης «G5» όπως είναι το Great Lagos μπορούν να μεταφέρουν 4.700 γραμμικά μέτρα κυλιόμενου φορτίου, 2.500 CEU (ισοδύναμες μονάδες αυτοκινήτων) και 2.000 TEU (container είκοσι ποδών).
Αυξημένη ενεργειακή απόδοση
Εκτός από τη χωρητικότητα φόρτωσης, το Great Lagos διαθέτει τεχνολογικές λύσεις που αποσκοπούν στην αύξηση της ενεργειακής απόδοσης και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Τόσο η κύρια μηχανή όσο και οι βοηθητικές γεννήτριες ντίζελ θα πληρούν τα επίπεδα NOx που επιβάλλει ο κανονισμός Tier III, ενώ το ολοκληρωμένο σύστημα πρόωσης ελαχιστοποιεί τις απώλειες και βελτιώνει την προωθητική απόδοση, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου.
Το πλοίο έχει σχεδιαστεί για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας (cold ironing) από την ξηρά, ως πράσινη εναλλακτική λύση στην κατανάλωση ορυκτών καυσίμων κατά τη διάρκεια της παραμονής στο λιμάνι. Τέλος, το πλοίο είναι εξοπλισμένο με υβριδικά συστήματα καθαρισμού καυσαερίων για τη μείωση των εκπομπών θείου και σωματιδίων.
Το Great Lagos όπως και τα υπόλοιπα νεότευκτα της σειράς «G5» μειώνει τις εκπομπές CO2 ανά μεταφερόμενο τόνο έως και 43% σε σύγκριση με τα άλλα πλοία πολλαπλών χρήσεων του Ομίλου Grimaldi.
Latest News
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου