Η Audi εξετάζει την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης χώρου σε εργοστάσιο αξίας 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων που κατασκευάζει η μητρική εταιρεία Volkswagen στη Νότια Καρολίνα.
Ο διευθύνων σύμβουλος Γκέρνοτ Ντόλνερ είπε ότι η εταιρεία είχε συζητήσει «διάφορα σενάρια για το πώς να παράγει στις ΗΠΑ», καθώς προσπαθεί να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της. «Υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες ανάπτυξης στις ΗΠΑ», είπε στους Financial Times.
Audi: Σχέδια για παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στο Μεξικό
Πρόσθεσε ότι «μεγαλύτερα SUV» θα αποτελούν μέρος της στρατηγικής της Audi στις ΗΠΑ. Ενώ οι πωλήσεις EV έχουν απογειωθεί στις παράκτιες περιοχές, πολλοί οδηγοί στις πολιτείες της ενδοχώρας εξακολουθούν να προτιμούν μοντέλα κινητήρων εσωτερικής καύσης, πρόσθεσε.
Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές BMW και Mercedes-Benz, η Audi δεν κατασκευάζει αυτοκίνητα στις ΗΠΑ. Το εργοστάσιό της στο Μεξικό κατασκευάζει το Q5 SUV, αλλά πολλά αυτοκίνητα που πουλάει στην Αμερική εξάγονται από την Ευρώπη. Τα Q7 και Q8, τα μεγαλύτερα SUV της, εισάγονται από τη Σλοβακία, αναφέρουν οι FT.
Τα κίνητρα του νόμου για τη μείωση του πληθωρισμού
Οι ΗΠΑ είχαν μια εισροή επενδύσεων για ηλεκτρικά οχήματα ως απάντηση στον νόμο για τη μείωση του πληθωρισμού, ο οποίος παρέχει γενναιόδωρα φορολογικά κίνητρα για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες που κατασκευάζονται εντός της χώρας.
Κατασκευαστές αυτοκινήτων όπως η Hyundai έχουν ρίξει δισεκατομμύρια σε νέες εγκαταστάσεις λόγω του νόμου, ενώ η VW επιβράδυνε τα σχέδια για ένα εργοστάσιο μπαταριών στην Ανατολική Ευρώπη για να επικεντρωθεί σε επενδύσεις στη Βόρεια Αμερική. Κατασκευάζει ένα εργοστάσιο μπαταριών EV στον Καναδά, το οποίο αναμένεται να λάβει περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε επιδοτήσεις και θα λειτουργεί έως το 2027.
Η VW, η οποία έχει ένα εργοστάσιο στην Chattanooga του Τενεσί, έχει δυσκολευτεί στις ΗΠΑ, ένας λόγος για τον οποίο προσπαθεί να αναβιώσει τη μάρκα εκτός δρόμου οχημάτων Scout, η οποία δεν λειτουργεί από το 1980.
Η Audi είχε μεγαλύτερη επιτυχία. Οι παραδόσεις της στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 21% πέρυσι στις 235.000, ταχύτερος ρυθμός ανάπτυξης από ό,τι πέτυχε στην Κίνα ή την Ευρώπη. Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων αυξήθηκαν κατά 55% μεταξύ 2022 και 2023 στις ΗΠΑ, ανέφερε την Τρίτη.
Ο Ντόλνερ είπε επίσης ότι δεν θα απέκλειε την παραγωγή οχημάτων για την αγορά της Βόρειας Αμερικής αποκλειστικά στην περιοχή, μια στρατηγική «εγχώρια για ντόπιους» που χρησιμοποιείται από άλλες μάρκες όπως η VW με την πολιτική της «Στην Κίνα, για την Κίνα».
Αναστολή κινήτρων από νέα κυβέρνηση
Ωστόσο, αρνήθηκε ότι η όποια οπισθοδρόμηση στον νόμο IRA από μια νέα κυβέρνηση το επόμενο έτος θα απειλούσε οποιαδήποτε αλλαγή στη μεταποίηση, λέγοντας ότι δεν θα ήταν «τόσο σημαντικό».
«[Η ακύρωση του IRA] δεν θα το έκανε λιγότερο ελκυστικό για εμάς, ειδικά ως κατασκευαστή premium. Δεν εξαρτόμαστε τόσο από τις επιδοτήσεις και τα κίνητρα για τις μπαταρίες [για τη VW] είναι ήδη κλειδωμένα στον Καναδά», είπε ο Ντόλνερ.
«Σχεδιάζουμε πολύ πιο μακροπρόθεσμα από μια νομοθετική περίοδο».
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν προειδοποιήσει ότι η περικοπή των επιδοτήσεων θα πλήξει τη ζήτηση για EV, τα οποία παραμένουν ακριβότερα από τα μοντέλα κινητήρων εσωτερικής καύσης, και από την ευρύτερη αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ.
Η Audi δήλωσε την Τρίτη ότι τα λειτουργικά κέρδη του 2023 ήταν 6,3 δισ. ευρώ, από 7,6 δισ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα, κυρίως λόγω του σπεκουλαρίσματος σε εμπορεύματα. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν 13% στα 69,9 δισ. ευρώ.
Latest News
Η Amazon εγκαινιάζει τα πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά για λιμάνια
Η Amazon θα θέσει σε κίνηση οκτώ από αυτά τα ημιφορτηγά στο λιμενικό συγκρότημα του Λος Άντζελες/Λονγκ Μπιτς,
Με υβριδικό απαντάει η Lamborghini στην ηλεκτροκίνηση
Το Urus SE θα ανταγωνιστεί την Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid και την Bentley Bentayga Hybrid
Πατάνε γκάζι οι πωλήσεις ηλεκτρικών ΙΧ - Αρκούν οι υποδομές φόρτισης; [γράφημα]
Τι δείχνουν τα στοιχεία Ε.Ε. και κατασκευαστών οχημάτων
Εκτίναξη 20% της μετοχής της κινεζικής Nio - Διπλασίασε τις παραδόσεις EV
Η Nio ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 15.620 οχήματα τον Απρίλιο, σημειώνοντας αύξηση 134,6% σε ετήσια βάση
Λεωφορεία με υδρογόνο και αμαξοστάσια με φωτοβολταϊκά - Το «πράσινο» λίφτινγκ
Υδρογονοκίνηση, βιωσιμότητα και ηλεκτροκίνηση δείχνουν το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών στην Αττική
Νέα συνεργασία Nissan - Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας
Η Nissan θα έχει δικαιώματα διανομής για τη σειρά προϊόντων Silence, όπως τα διθέσια Silence S04 και οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες
«Πετάει» η μετοχή της Tesla - H εξέλιξη στην Κίνα που την εκτίναξε στο +15%
Η «χαρμόσυνη» είδηση από την Κίνα και την απόφαση των τοπικών αρχών σχετικά με τους περιορισμούς στα οχήματά της
Τι σχεδιάζει πάλι ο ιδιόρρυθμος κύριος Μασκ
Ο Ίλον Μασκ επιδιώκει να κατευνάσει την αγορά μετά από πτώση 40% των μετοχών
Έγραψε ρεκόρ η Xiaomi με την παράδοση του SU7 - Πόσες παραγγελίες έχει «κλειδώσει»
Η Xiaomi στοχεύει σε περισσότερες από 100.000 παραδόσεις για το SU7 της εντός του 2024
Ποιες είναι οι παγκόσμιες φιλοδοξίες της κινεζικής BYD
Τα παγκόσμια σχέδια της εταιρείας κυμαίνονται από ηλιακές μονάδες και ηλεκτρικά λεωφορεία, φορτηγά και τρένα έως πολύπλοκα συστήματα μεταφορών. Αλλά μήπως προσπαθεί να κάνει πάρα πολλά;