
Έναν νέο σπόνσορα απέκτησε την Τρίτη η Formula 1, μετά τη συμφωνία στην οποία κατέληξε με την Crypto.com, μια πλατφόρμα που επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν και να πωλούν κρυπτονομίσματα.
Οι όροι της συμφωνίας δεν έγιναν γνωστοί, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει το CNBC, αναφέρουν ότι πρόκειται για μια πενταετή συμφωνία που ανέρχεται σε πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια.
Βάσει της συμφωνίας, το brand της Crypto.com θα αναγράφεται στις εκδηλώσεις της F1.
Η εταιρεία θα εισαγάγει επίσης ένα νέο βραβείο στο Βελγικό Grand Prix της F1 τον Αύγουστο και θα γίνει συνεργάτης της στο NFT. Η συμφωνία Crypto.com ενεργοποιείται στις 17 Ιουλίου, μια ημέρα πριν από το βρετανικό Grand Prix του 2021 στο Silverstone Circuit στην Αγγλία.
Σχολιάζοντας, ο Ben Pincus, διευθυντής εμπορικών συνεργασιών της F1, δήλωσε ότι ο οργανισμός θα χρησιμοποιήσει την «τεχνογνωσία» της Crypto.com «καθώς εξερευνούμε τον κόσμο της κρυπτονομισμάτων, ενός τομέα που μας ενδιαφέρει πολύ».
Το Crypto.com λέει ότι έχει πάνω από 10 εκατομμύρια χρήστες στην πλατφόρμα του και διαθέτει μια εφαρμογή διαθέσιμη για συσκευές Apple και τηλέφωνα Android. Η εταιρεία πραγματοποιεί έσοδα από τέλη συναλλαγής και έχει κι άλλες αθλητικές συνεργασίες, όπως η ομάδα F1 Aston Martin και το franchise National Hockey League, το Montreal Canadiens.
«Ανυπομονούμε για πολλά χρόνια καινοτομίας μαζί», δήλωσε ο Kris Marszalek, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Crypto.com, για τη συμφωνία με τη F1. «Είμαστε επίσης ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την F1 στην ανάπτυξη αποκλειστικών NFTs, συνδέοντας τους οπαδούς με το άθλημα με νέους και καινοτόμους τρόπους».


Latest News

Football for the Goals: Το ποδόσφαιρο σκοράρει στα... SDG
Η νέα πρωτοβουλία των Ηνωμένων Εθνών

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης κάλυψε την ΑΜΚ 10 εκατ. ευρώ της ΠΑΕ Ολυμπιακός
Ο ηγέτης της ΠΑΕ Ολυμπιακός κάλυψε εξ ολοκλήρου την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου των πρωταθλητών

Τι είναι το σύστημα Halo που σώζει ζωές στη Formula 1
Πρόκειται για το σύστημα των υπερ – αυτοκινήτων της Formula 1, το οποίο έχει σώσει πολλές ζωές πιλότων κατά τη διάρκεια ατυχημάτων

Οι ιδιοκτήτες της Μάντσεστερ Σίτι επεκτείνονται στην Ιταλία
Ο ιδιοκτήτης της Μάντσεστερ Σίτι, ένα brand από τα πλέον αναγνωρίσιμα στον ποδοσφαιρικό πλανήτη, επεκτείνεται και στην ιταλική χερσόνησο

Τα «σκάει» για Ντε Λιχτ η Τσέλσι
Έτοιμη να καταθέσει μεγάλη πρόταση για τον Ματάις Ντε Λιχτ είναι η Τσέλσι

Πώς η Amazon θα παίξει... μπάλα στο Champions League
Η πλατφόρμα λιανικής πώλησης και streaming θα αρχίσει τις μεταδόσεις αγώνων του ευρωπαϊκού Champions League στο Ηνωμένο Βασίλειο

Οικονομική ανάσα στα ταμεία της Μπάρτσα
Η συμφωνία, ύψους 207,5 εκατ. ευρώ, αφορά τα επόμενα 25 χρόνια

Eίναι εύλογη η τιμή των 3 δισεκ. Λιρών που ζητούσε η ιδιοκτησία της Τσέλσι;
Σύμφωνα με τις προσομοιώσεις μας και τα διαθέσιμα στοιχεία έως και τον Ιούνιο 2021, βρίσκουμε ότι η μέση θεμελιώδης αξία του brand name της Τσέλσι ανέρχεται στα £4,558 δισεκ.

Χιλιάδες άδεια καθίσματα στο Γουίμπλεντον
Επιστροφή του Πρωταθλήματος μετά από την αναταραχή του κορωνοϊού

Τελευταία ευκαιρία για ένα εισιτήριο για το Παγκόσμιο Κύπελλο στο Κατάρ
Τεράστιο ενδιαφέρον από ποδοσφαιρόφιλους από όλο τον κόσμο. Την μεγαλύτερη ζήτηση έχουν τα εισιτήρια για τον τελικό της 18ης Δεκεμβρίου