Έκρηξη συναλλαγών σημειώθηκε στη secondhand αγορά πλοίων στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2021 σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipborking.

Το πρώτο εξάμηνο του 2021 άλλαξαν χέρια 1.060 πλοία αξίας 15,3 δισ. δολ όσα περίπου και ολόκληρο το 2020 που έγιναν αγοραπωλησίες 1.188 πλοίων αξίας 16,5 δισ. δολ.. Το πρώτο εξάμηνο πέρυσι έγιναν μόλις 504 συναλλαγές.

Από τα 1.060 πλοία τα 515 ήταν μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου αξίας 7,27 δισ. δολ . Πέρυσι το ίδιο διάστημα είχαν αλλάξει χέρια 193 Bulkers.

Ακολουθούν τα δεξαμενόπλοια με τις συναλλαγές να αφορούν 270 πλοία αξίας 5,24 δισ. δολ (183 συναλλαγές πέρυσι) και τα containerships με 178 πλοία αξίας 2,09 δισ. δολ να αλλάζουν χέρια (πέρυσι 59).

Οι έλληνες πλοιοκτήτες ήταν πρωταθλητές για μία ακόμη χρονιά στις αγοραπωλησίες πλοίων καθώς επένδυσαν 3,76 δισ. δολ για τις αγορές 228 πλοίων με τους κινέζους να ακολουθούν στη δεύτερη θέση επενδύοντας 2,55 δισ. δολ για αγορές 189 πλοίων.

Οι Γιαπωνέζοι ήταν πρώτοι ως πωλητές με 156 πλοία, εκ των οποίων τα 117 είναι Bulk carriers ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Έλληνες πλοιοκτήτες με 128 πλοία.

Από τα 228 πλοία που αγόρασαν οι έλληνες περισσότερα από τα μισά (144) ήταν πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου για τα οποία διέθεσαν 2,24 δισ. δολ ενώ απέκτησαν και 53 δεξαμενόπλοια έναντι 1,11 δισ. δολ και 21 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διαθέτοντας μόλις 110 εκατ. δολ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία