Διπλασιασμό σχεδόν των πωλήσεων κατέγραψε ο ιταλικός οίκος ειδών πολυτελείας Salvatore Ferragamo για το πρώτο μισό της χρονιάς με τις αγορές της Κίνας, της Αμερικής και της Κορέας να οδηγούν την ανάκαμψη του. Ωστόσο, εξακολουθεί να μην έχει «πιάσει» τα προ της πανδημίας επίπεδα.

Συγκεκριμένα μετά και εξαιρετικό δεύτερο τρίμηνο, κατά τη διάρκεια του οποίου ο τζίρος του διάσημου οικογενειακού οίκου από τη Φλωρεντία εκτοξεύτηκε κατά 90,5%(!) σε ετήσια βάση, οι πωλήσεις για το πρώτο μισό του έτους ανέβηκαν συνολικά κατά 46,2% στα 524 εκατ. ευρώ. Όμως, παρά τη βελτίωση αυτή, χάρη και στην έκρηξη των online πωλήσεων κατά 66%, οι πωλήσεις παραμένουν αισθητά χαμηλότερα από τα επίπεδα που βρίσκονταν το πρώτο εξάμηνο του 2019.

Σημειωτέον πως η Ferragamo υπέστη μεγαλύτερο οικονομικό πλήγμα από την πανδημία σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν ήδη καταφέρει να φτάσουν στα προ της πανδημίας επίπεδα πωλήσεων. Όμως, ποντάρει πολλά από τώρα στην άφιξη του CEO της Burberry, του έμπειρου Μάρκο Γκομπέτι στο τιμόνι της, αργότερα μέσα στη χρονιά για τη δρομολόγηση μιας νέας στρατηγικής. Ο Γκομπέτι, εξάλλου, έχει ήδη μια μεγάλη επιτυχία στο ενεργητικό του με την αναδιοργάνωση και το επιτυχημένο επαναλανσάρισμα της βρετανικής φίρμας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή