![Euroseas – Εισπράττει ναύλους τέσσερις φορές υψηλότερους από τους προηγούμενους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/07/ναυτιλία.jpg)
Σε επίπεδα ρεκόρ κινούνται οι ναύλοι στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τάση που αναμένεται να συνεχισθεί και τα επόμενα ένα με δυο χρόνια, σύμφωνα με εκπροσώπους ναυτιλιακών εταιρειών του κλάδου. Ενδεικτικό πάντως γεγονός του τι συμβαίνει αυτή την περίοδο στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι η ναύλωση του container vessel M/V «Diamantis P» της Euroseas. Το πλοίο που είναι μεταφορικής ικανότητας 2.008 teu και ναυπηγήθηκε το 1998 ναυλώθηκε από τον προσεχή Οκτώβριο για μια περίοδο 36-40 μηνών με ένα μέσο ημερήσιο ναύλο 27.000 δολ. που είναι περισσότερο από τέσσερις φορές υψηλότερος από τον υφιστάμενο ναύλο.
Η Euroseas Ltd η εισηγμένη στον NASDAQ ναυτιλιακή εταιρεία του Αριστείδη Πίττα ανακοίνωσε για το δεύτερο τρίμηνο του 2021 συνολικά έσοδα ύψους 18,3 εκατ. δολ. αυξημένα κατά 35,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020 και καθαρά κέρδη 7,9 εκατ. δολ. έναντι κερδών 1,3 εκατ. δολ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Τα προσαρμοσμένα EBITDA αυξήθηκαν στα 10,3 εκατ. δολ. έναντι 4,4 εκατ. δολ. το δεύτερο τρίμηνο του 2020.
Ο κ. Αριστείδης Πίττας σε δηλώσεις του σημείωσε μεταξύ άλλων ότι ο κλάδος των πλοίων εμπορευματοκιβωτίων συνεχίζει να κινείται αναφορικά με τους ναύλους σε επίπεδα ρεκόρ και εκτίμησε ότι αυτό θα συνεχισθεί καθώς εκτός των βραχυπρόθεσμων επιπτώσεων λόγω της πανδημίας, η ζήτηση αναμένεται να συνεχισθεί σε υψηλούς ρυθμούς και αφού επανέλθει η κανονικότητας τις οικονομίες. Η έντονη ζήτηση για εξασφάλιση χωρητικότητας για τα επόμενα δυο μέχρι και πέντε χρόνια, τροφοδοτείται σύμφωνα με τον κ. Πίττα από τις προσδοκίες ότι η χωρητικότητα των πλοίων θα είναι ελλειμματική τα επόμενα χρόνια. Σε αυτή την εξέλιξη ρόλο θα παίξουνε και οι νέες απαιτήσεις της περιβαλλοντικής νομοθεσίας από το 2023.
Καθώς ο κλάδος των εμπορευματοκιβωτίων διατηρεί τα σημερινά του επίπεδα ή ακόμη και θα αυξάνει τις επιδόσεις του, αναμένουμε ότι θα αυξηθεί και η κερδοφορία μας, μέχρι και το 2023 προσέθεσε και συμπλήρωσε ότι εξετάζονται ευκαιρίες για νέες αγορές στo τμήμα των feeder.
Ο Τάσος Ασλίδης, Οικονομικός Διευθυντής της Euroseas σχολίασε μεταξύ άλλων ότι τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου του 2021 αντικατοπτρίζουν τους αυξημένους ναύλους που κέρδισαν τα πλοία της εταιρείας λόγω της σημαντικής ανάκαμψης της αγοράς σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2020, παρά τη μείωση του αριθμού των πλοίων κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2021 σε 14, από 19 πλοία που λειτουργούσαν την ίδια περίοδο πέρυσι.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Yπουργείο Οικονομικών: Παράταση υποβολής δηλώσεων φόρου πλοίων β’ κατηγορίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/08/ypoik-1-600x337.jpg)
Παράταση υποβολής δηλώσεων φόρου πλοίων β’ κατηγορίας
Η μετάθεση της καταληκτικής ημερομηνίας από το Yπουργείο Οικονομικών κρίνεται επιβεβλημένη για την ομαλή ολοκλήρωση της υποβολής των εν λόγω δηλώσεων
![Λιμενικό: 660 έλεγχοι σε πλοία – Τι παραβάσεις εντοπίστηκαν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limeniko-711x400-1-600x338.jpeg)
Συνεχίζονται οι έκτακτες επιθεωρήσεις σε πλοία από το Λιμενικό Σώμα - Τι παραβάσεις εντοπίζονται
Οι επιθεωρητές από το Λιμενικό Σώμα επέβαλαν επίσης απαγόρευση απόπλου σε 28 περιπτώσεις
![Παύλος Ξηραδάκης: Γιατί τα λιμάνια θέλουν ρυμουλκά με ισχυρό πυροσβεστικό εξοπλισμό](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/thumbnail_pirkagia-sep-600x342.jpg)
Παύλος Ξηραδάκης: Γιατί τα λιμάνια θέλουν ρυμουλκά με ισχυρό πυροσβεστικό εξοπλισμό
Αναγκαία η ύπαρξη ρυμουλκών με ισχυρή πυροσβεστική ικανότητα για την κατάσβεση πυρκαγιών όχι μόνο στα πλοία αλλά και στις χερσαίες εγκαταστάσεις των ελληνικών λιμανιών
![ΤΑΙΠΕΔ: «Κουμπαρά» και νέο ρόλο για τα λιμάνια αποκτά με νομοθετικές διατάξεις](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/volos-port-yachts-rentals-600x302.jpg)
«Κουμπαρά» για τα λιμάνια αποκτά το ΤΑΙΠΕΔ
Με διατάξεις στο νομοσχέδιο για το Υπερταμείο προβλέπεται ότι το ΤΑΙΠΕΔ θα μπορεί τα μισά έσοδα από παραχωρήσεις να τα αξιοποιεί για επενδύσεις στα λιμάνια
![Ναυτιλία: Κυριαρχία της Κίνας στην κατασκευή πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Capture-51-600x273.jpg)
Κυριαρχία της Κίνας στην κατασκευή πλοίων
Τα κινεζικά ναυπηγεία αντιπροσωπεύουν το 60% του συνόλου των παραγγελιών ? Ο ρόλος της Νότιας Κορέας και της Ιαπωνίας
![Ναυπηγεία Σαλαμίνας: Εργατικό δυστύχημα με έναν νεκρό σε ταχύπλοο της SeaJets](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/salamina-1-600x337.jpg)
Δυστύχημα σε ταχύπλοο της SeaJets κατά την διάρκεια εργασιών στα Ναυπηγεία Σαλαμίνας
Ο τραυματίας σύμφωνα με το Υπουργείο Ναυτιλίας μεταφέρθηκε στο κέντρο Υγείας Σαλαμίνας
![Παπαθανάσης: Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης εκσυγχρονίζονται τα λιμάνια Σούδας και Στυλίδας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-soudas-600x341.png)
Παπαθανάσης: Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης εκσυγχρονίζονται τα λιμάνια Σούδας και Στυλίδας
Τα δύο έργα περιλαμβάνονται στον πυλώνα «Ιδιωτικές επενδύσεις και μετασχηματισμός της οικονομίας» του Εθνικού Σχεδίου «Ελλάδα 2.0». Υπουργείο ευθύνης και φορέας χρηματοδότησης για τα δύο έργα είναι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
![Πειραιάς: Φωτιά σε υπαίθριο χώρο του ΟΛΠ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ker1-600x410.jpg)
Πειραιάς: Φωτιά σε υπαίθριο χώρο του ΟΛΠ
Την άμεση κινητοποίηση της Πυροσβεστικής προκάλεσε η φωτιά σε κοντέινερ
![LNG: Ο «σκοτεινός στόλος» του Πούτιν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/11/ot_LNG22-600x352.png)
Ο «σκοτεινός στόλος» του Πούτιν με τα LNG
Το ξέφρενο αγοραστικό ενδιαφέρον έχει ανεβάσει τις τιμές των παλαιότερων πλοίων, καθώς η Μόσχα προετοιμάζεται για νέες κυρώσεις
![Μαρίνα Καλαμαριάς: Το σχέδιο αξιοποίησης του ΤΑΙΠΕΔ – Τι απαντά στους φόβους για πόλη μέσα στην πόλη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/07/thumbnail_Kalamaria-marina_GR-600x327.jpg)
ΤΑΙΠΕΔ: Το σχέδιο για την Μαρίνα Καλαμαριάς - Το χτίσιμο 14.900 τ.μ., το ξενοδοχείο και οι κατοικίες
Ο «οδηγός» του ΤΑΙΠΕΔ περιλαμβάνει απαντήσεις σε όλες τις ενστάσεις που εκφράστηκαν για την αξιοποίηση της Μαρίνας Καλαμαριάς στη δημόσια διαβούλευση