
Η αυξανόμενη ζήτηση για ημιαγωγούς πιθανώς να δημιουργήσει σοβαρές δυσκολίες στην αυτοκινητοβιομηχανία το επόμενο έτος και έως το 2023, αν και μέχρι τότε οι ελλείψεις πιθανώς να είναι λιγότερο έντονες, δήλωσε ο CEO της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Daimler.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που αναγκάστηκαν να κλείσουν εργοστάσια πέρυσι λόγω της πανδημίας της COVID-19, σήμερα αντιμετωπίζουν έντονο ανταγωνισμό όσον αφορά τις παραδόσεις ημιαγωγών, καθώς έχουν απέναντί τους τη γιγαντιαία βιομηχανία ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, η οποία έχει επίσης πληγεί από μια σειρά διαταραχών της αλυσίδας εφοδιασμού κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Τα αυτοκίνητα εξαρτώνται ολοένα και περισσότερο από τα τσιπ. Άλλωστε σχεδόν τα πάντα στα σύγχρονα οχήματα, εξαρτώνται από τους ημιαγωγούς: από τη διαχείριση των κινητήρων μέσω υπολογιστή έως τις λειτουργίες υποβοήθησης του οδηγού, όπως π.χ. το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης για καλύτερη εξοικονόμηση οικονομία καυσίμου.
«Πολλοί προμηθευτές ημιαγωγών αναφέρονται σε διαρθρωτικά προβλήματα με τη ζήτηση», δήλωσε o Όλα Καλένιους στους δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης στρογγυλής τραπέζης πριν από την έκθεση αυτοκινήτου IAA του Μονάχου. «Μπορεί [η αυτοκινητοβιομηχανία] να επηρεαστεί το 2022 και [η κατάσταση] να χαλαρώσει περαιτέρω το 2023».
Η έκθεση IAA Show είναι το πρώτο μεγάλο γεγονός της αυτοκινητοβιομηχανίας σε όλο τον κόσμο μετά την πανδημία της COVID-19.
Η Daimler δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι αναμένει σημαντικά χαμηλότερες πωλήσεις τρίτου τριμήνου στη μονάδα της Mercedes λόγω της παγκόσμιας έλλειψης ημιαγωγών, ακολουθώντας κι αυτή άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν πληγεί από το ίδιο πρόβλημα, όπως την αμερικανική General Motors, την ινδική Mahindra και την ιαπωνική Toyota, οι οποίες έχουν μειώσει τις προβλέψεις παραγωγής και πωλήσεων λόγω των περιορισμένων προμηθειών τσιπ.
Πάντως o Καλένιους δήλωσε την Κυριακή ότι παρά την τρέχουσα έλλειψη ημιαγωγών, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει ότι η προσφορά τους θα βελτιωθεί το τέταρτο τρίμηνο.


Latest News

Οι οικονομικές ανησυχίες βαραίνουν τα αποτελέσματα των αεροπορικών εταιρειών
Οι ευρωπαϊκές κρατήσεις μειώνονται και αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει τα οικονομικά αποτελέσματα

Μεγαλώνει το χάσμα ανισοτήτων στην Αμερική - Τι λέει έρευνα της BofA
Τι αναφέρει η έρευνα της Bank of America (ΒοfΑ) για τις ΗΠΑ

Γιατί γερουσιαστές ζητούν από την Fed να παραδώσει αρχεία σχετικά με την αποτυχία της fintech Synapse
Η Fed κατηγορείται για εποπτική αμέλεια καθώς εκατομμύρια σε κεφάλαια πελατών εξακολουθούν να βρίσκονται χαμένα

Ποιος είναι ο «εγκέφαλος» πίσω από τον Αμερικανό Πρόεδρο
Ο Ράσελ Βόουτ θεωρείται δεύτερος μόνο από τον ίδιο τον Τραμπ

Πως ο Ρούμπιο μεταμορφώνει το Στέιτ Ντιπάρτμεντ
Ο υπουργός εκθέτει σχέδια για περικοπή θέσεων και συρρίκνωση αυτού που ονόμασε διογκωμένη γραφειοκρατία στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ

Μετά τα τσιπ, οι φαρμακευτικές - Γιατί μπαίνουν στο στόχαστρο Τραμπ
Η έρευνα για τις εισαγωγές φαρμακευτικών προϊόντων - Οι επιπτώσεις και οι εκτιμήσεις σημειώματος της ελληνικής πρεσβείας στην Ουάσιγκτον

Deutsche Bank: Κι όμως… οι αγορές δεν βλέπουν ακόμη ύφεση λόγω δασμών
Η ιστορία δείχνει ξεκάθαρα ότι αν τελικά υπάρξει ύφεση, τότε υπάρχει ακόμα πολύς χώρος για περαιτέρω πτώση στις αγορές, εξηγεί η Deutsche Bank

H Πορτογαλία ζητά την ενεργοποίηση της ρήτρας διαφυγής για τις αμυντικές δαπάνες
Η Πορτογαλία δαπανά το 1,55% του ΑΕΠ για την Αμυνα, κάτω απο το 2% που ζητά το ΝΑΤΟ

Λαγκάρντ: Είναι πιθανόν οι δασμοί να επιδράσουν αποπληθωριστικά για την Ευρώπη
Το ακριβές αποτέλεσμα στον πληθωρισμό είναι ακόμα αβέβαιο δεδομένου του μεγάλου εύρους των παραγόντων, είπε η επικεφαλής της ΕΚΤ Κριστίν Λαγκάρντ

Κατακόρυφη η πτώση για την Gucci - Διψήφια η μείωση πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο
Οι πωλήσεις της Gucci κατακρημνίζονται καθώς o μητρικός όμιλος Kering προσπαθεί -χωρίς επιτυχία- να αναζωογονήσει τη ζήτηση