Δύο χρόνια ανάπτυξης κόστισε στον αεροπορικό κλάδο η πανδημία, με τη ζήτηση στον κλάδο της αεροναυπηγικής να επιστρέφει στην κανονικότητα από το 2024! Αυτά τονίζει, μεταξύ άλλων, στο νέο δεκαετές outlook που εξέδωσε για τον κλάδο, αλλά και τη δική της πορεία, η αμερικανική Boeing.
«Χάσαμε περίπου δύο χρόνια ανάπτυξης και αυτά δεν μπορούμε να τα παρακάμψουμε» σχολίασε χαρακτηριστικά, μιλώντας στους «Financial Times» ο αντιπρόεδρος εμπορικής ανάπτυξης του αμερικανικού κολοσσού, Ντάρεν Χάλστ.
Στην έκθεση της, η Boeing υποστήριξε πως ο ρυθμός ανάπτυξης για τον εμπορικό αεροπορικό κλάδο κινείται σε ποσοστό 7% χαμηλότερα από τα επίπεδα που βρισκόταν πριν την πανδημία, αν και πρόκειται για ένα ποσοστό βελτιωμένο σε σχέση με το 11% της υποχώρησης που βρισκόταν πέρυσι.
Με τον ρυθμό αυτό οι παραδόσεις νέων αεροσκαφών παγκοσμίως (και όχι μόνο από την Boeing) θα διαμορφωθούν στα 19.330 μέχρι το 2030.
Πρόκειται βέβαια για εκτιμήσεις που βασίζονται σε εκτιμώμενους ρυθμούς ανάκαμψης για την παγκόσμια οικονομία στο 2,7% παγκοσμίως, που θα διαμορφώσουν την αύξηση της επιβατικής κίνησης αλλά και της διακίνησης εμπορευμάτων μέσω αέρος περίπου στο 4% ετησίως.
Αναφορικά με τη συνολική αξία της αγοράς, η έκθεση υπολογίζει ότι η συνολική αγορά αεροναυπηγικής και άμυνας θα φτάσει σε αξία τα 9 τρισ. δολάρια μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια, με την αγορά εμπορικών αεροσκαφών να κυμαίνεται στα 3,2 τρισ. δολάρια και τον κλάδο των υπηρεσιών στα 3,2 τρισ. δολάρια.
Με τη λήξη της πανδημίας οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες θα ανεβάσουν στροφές στην ανανέωση των στόλων τους, με αποτέλεσμα η απόσυρση παλαιών αεροσκαφών να κινηθεί σε επίπεδα ρεκόρ. Συγκεκριμένα εκτιμάται πως το 20% με 25% του παγκόσμιου στόλου θα αποσυρθεί, έναντι του 15% που παραδοσιακά ανανεώνεται σε φάσμα πενταετίας.
Η ίδια η Boeing πέρασε μια δύσκολη περίοδο, όχι μόνο λόγω της πανδημίας, αλλά και της κρίσης που προέκυψε για την τύχη των 737 Max μετά από δύο πτώσεις αεροσκαφών με δεκάδες θύματα. Όμως, πλέον προετοιμάζεται για «επιστροφή στην ανάπτυξη», με τις προβλέψεις να κάνουν λόγο για ανάκαμψη του ταξιδιωτικού κλάδου στα προ της πανδημίας επίπεδα γύρω στα τέλη του 2023 με τις αρχές του 2024. Μάλιστα, ο εγχώριος κλάδος στις ΗΠΑ θα αναρρώσει ακόμη πιο γρήγορα, επιστρέφοντας στα προ της πανδημίας επίπεδα μέσα στο 2022.
Latest News
Η γερμανική οικονομία διέψευσε την Bundesbank - Ανακάμπτει μετά από 2 χρόνια στον πάγο
Η αντιστροφή του αρνητικού κλίματος στη λεγόμενη ατμομηχανή της Ευρώπης κερδίζει δυναμική σε τομείς υπηρεσιών
Ο υψηλός πληθωρισμός «περιορίζει» την Fed - Τι θα κάνει με τα επιτόκια
Η οικονομία έχει καταφέρει να αποφύγει την ευρύτερη ζημιά από το πρόβλημα του πληθωρισμού, αν και υπάρχουν κάποιες αξιοσημείωτες ρωγμές
Σκληρό πόκερ για την Gen Z - Η Adidas κοντράρει στα... ίσια τη Nike
Η ανάπτυξη της Adidas ξεπερνάει αυτήν της Nike για πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια το 2024
Τι πάει λάθος με τον ΦΠΑ της Βρετανίας;
Οι φτωχοί τείνουν να δαπανούν περισσότερο από το εισόδημά τους από ό,τι οι πλούσιοι, καθιστώντας τον ΦΠΑ εγγενώς οπισθοδρομικό
Η συνταγή που θα σας... κρατήσει πλούσιους για πάντα
Το να ζείτε λιτά είναι μια κακή στρατηγική για να γίνετε πλούσιοι επισημαίνει στο Business Insider ο χρηματιστής Eric Roberge
Σπάνια συλλογή νομισμάτων στο σφυρί - Πόσο αξίζει
Δανοί κληρονόμοι θα πουλήσουν μια σπάνια συλλογή νομισμάτων 72 εκατομμυρίων δολαρίων μετά από 100 χρόνια
Γαλλική βοήθεια στην ηλεκτρική σύνδεση του Μαρόκου με τη Δυτική Σαχάρα
Η Γαλλία είναι ο μεγαλύτερος ξένος επενδυτής στο Μαρόκο - Στη χώρα υπάρχουν εργοστάσια των Renault (αυτοκίνητα) και Safran (αεροδιαστημική).
5.000 δολάρια το κεφάλι – Οι κερδοσκόποι του πολέμου και το τίμημα της σωτηρίας από την κόλαση της Γάζας
Δεκάδες χιλιάδες Παλαιστίνιοι έχουν φύγει από τη Λωρίδα της Γάζας προς την Αίγυπτο, πληρώνοντας σε μεσάζοντες 5.000 δολάρια έκαστος για άδειες εξόδου
Δημοσκόπηση Reuters: Πού θα καθίσει η μπίλια του πληθωρισμού και της ανάπτυξης
Οι οικονομολόγοι εξακολουθούν να αναμένουν ότι οι μεγάλες κεντρικές τράπεζες θα μειώσουν τα επιτόκια είτε αυτό το τρίμηνο είτε το επόμενο
Γιατί οι ψηφιακοί νομάδες επιλέγουν Τουρκία - Η διαδικασία, τα έγγραφα και το... εισόδημα
Σε λειτουργία η πλατφόρμα της Τουρκία για τη χορήγηση βίζα σε ψηφιακούς νομάδες