Το ενδιαφέρον του να ενισχύει την επενδυτική του παρουσία στην Ελλάδα επαναβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Grimaldi Group, Emanuele Grimaldi, στη διάρκεια συνέντευξης τύπου στο πλαίσιο του 24oυ EuroMed Convention που πραγματοποιήθηκε χθες στη Βαλένθια της Ισπανίας. Παράλληλα δεν «απέφυγε» την παράδοση να «ρίξει» και ορισμένες τροχιοδεικτικές βολές κατά των ανταγωνιστριών του, ελληνικών ακτοπλοϊκών εταιρειών Attica Group και ΑΝΕΚ, όπως το πράττει σχεδόν πάντα σε κάθε Euromed Convention, τα τελευταία χρόνια, αλλά και κατά της Cosco που ελέγχει το λιμάνι του Πειραιά.
Ο επικεφαλής του Ιταλικού Ομίλου που πρόσφατα εξαγόρασε στην Ισπανία – εξου και το συνέδριο φέτος έγινε στην Βαλένθια – ορισμένες γραμμές και πλοία του Ομίλου Trasmediterránea δεν απέκλεισε να κάνει ανάλογη κίνηση και στην Ελλάδα εφόσον υπάρξουν οι προϋποθέσεις, ενώ παράλληλα δήλωσε ότι θα ενδιαφερθεί ουσιαστικά για τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου που βρίσκονται σε διαδικασία ιδιωτικοποίησης από το ΤΑΙΠΕΔ, όπως και για το λιμάνι της Κέρκυρας εφόσον στο μέλλον «βγει» προς πώληση. Επισημαίνεται ότι ήδη ο όμιλος Grimaldi έχει εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον, στο πλαίσιο των δυο διαγωνισμών για τα Λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου.
Είμαστε είπε ο μεγαλύτερος πελάτης και στα δυο λιμάνια και συνεπώς είναι λογικό το ενδιαφέρον και συμπλήρωσέ ότι εφόσον τα αναλάβει θα τα ενισχύει με περαιτέρω επενδύσεις.
Παράλληλα υπενθύμισε την παρουσία που έχει στη χώρα μας τόσο στην ακτοπλοΐα μέσω των Μινωικών Γραμμών -οι οποίες σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζουν το ενδεχόμενο να ενισχύσουν την παρουσία τους στη γραμμή Πειραιάς-Κυκλάδες-Ηράκλειο και με δεύτερο ταχύπλοο- αλλά καις τις γραμμές της Αδριατικής όπως και στη μεταφορά οχημάτων. Έχουμε μια σημαντική δραστηριότητα την Ελλάδα είπε που είναι κύρια συνιστώσα των «motorways of the seas» που αναπτύσσει ο Όμιλος, όπως είπε. Στο σημείο αυτό «τα έβαλε» και με του κινέζους του ΟΛΠ σημειώνοντας ότι προχωρούν σε συνεχείς αυξήσεις των τιμολογίων στο car terminal.
Αναφερόμενος ιδιαίτερα στην ακτοπλοΐα και στους ανταγωνιστές του την κοινοπραξία ΑΝΕΚ-Attica Group εκτίμησε ότι η ΑΝΕΚ είναι υπό την ομπρέλα της Attica, ότι για αυτόν υπάρχουν μόνο δυο operators οι Μινωικές Γραμμές του Ομίλου και η Attica Group. Πρόσθεσε ότι η ΑΝΕΚ στηρίζεται άμεσα και έμμεσα από την Τράπεζα Πειραιώς καθώς η ακτοπλοϊκή εταιρεία έχει αρνητικά ίδια κεφάλαια, κινδυνολόγησε λέγοντας αναρωτώμενος πως οι επιβάτες εμπιστεύονται μια εταιρεία με αρνητικά ίδια κεφάλαια και τέλος σημείωσε ότι εάν βγει προς πώλησης κάποια επιχειρηματική οντότητα ή γραμμές θα εκδηλώσει ενδιαφέρον.
Νωρίτερα μιλώντας το συνέδριο που διοργανώνει επί 24 χρόνια ο όμιλος αναφέρθηκε στις επενδύσεις που υλοποιεί το Group εστιάζοντας στις συνεχείς κινήσεις ανανέωσης του στόλου που ξεπερνούν τα δυο δις ευρώ, ώστε να καταστεί όσο το δυνατόν «πιο πράσινος».
Πάντως και το Grimaldi Group επλήγη από την πανδημία καθώς το 2020 σε σύγκριση με το 2019 έχασε έσοδα ύψους σχεδόν 400 εκατ. ευρώ καθώς μειώθηκαν στα 2,765 δισ. ευρώ από 3,157 δισ. ευρώ το 2019. Όσον αφορά τις Μινωικές Γραμμές σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Grimaldi το 2020 είχαν έσοδα ύψους 63 εκατ. ευρώ έναντι 97 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν.
Latest News
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Η Χριστίνα Μαργέλου στους κορυφαίους τραπεζίτες της ναυτιλίας το 2024
Η διάκριση αντανακλά την ισχυρή παρουσία της Eurobank και του συνόλου του ελληνικού τραπεζικού κλάδου, στην ναυτιλιακή χρηματοδότηση