Nέο ρεκόρ συμμετοχών στο σύστημα διάσωσης ανθρώπινων ζωών στη θάλασσα AMVER κατέγραψε η ναυτιλία των Ελλήνων.
Όπως ανακοινώθηκε στην τελετή απονομής των AMVER AWARDS 2021 που πραγματοποιήθηκε τη Τρίτη 14 Δεκεμβρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο, από τον πρόεδρο του Propeller Club Port of Piraeus, Κώστα Φραγκούλη, 251 ναυτιλιακές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων με 2.081 πλοία συμμετείχαν το 2021 στο σύστημα AMVER, ενώ 22 πλοία ελληνικών συμφερόντων διέσωσαν πέρυσι 505 ανθρώπινες ζωές στα πελάγη σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου. Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η Ελλάδα είναι η χώρα που έλαβε περισσότερα από 2.000 βραβεία AMVER.
Μεταξύ των εταιρειών που βραβεύτηκαν περιλαμβάνεται και η Capital Ship Management που ίδρυσε ο Βαγγέλης Μαρινάκης, που τιμήθηκε με διπλή βράβευση για τη σημαντική της παρουσία στο σύστημα AMVER. Ειδικότερα η Capital Ship Management έλαβε βραβείο για το πλοίο της «Aristofanis», το οποίο στις 23 Σεπτεμβρίου του 2021 διέσωσε 152 ανθρώπινες ζωές που βρίσκονταν σε μία μικρή βάρκα, η οποία βυθιζόταν νότια της Πελοποννήσου.
Επίσης o Ομιλος της Capital έλαβε βραβείο για μια από τις μεγαλύτερες συμμετοχες στο σύστημα AMVER για το 2021 με 50 πλοία.
Τα βραβεία για λογαριασμό της Capital Ship Management παρέλαβαν οι Παναγιώτης Δρόσος – Chief Operating Officer και Κωνσταντίνος Κύρου – Deputy DPA για το πλοίο «Aristofanis».
Αναλυτικότερα στην εκδήλωση για την απονομή των AMVER AWARDS 2021 που διοργάνωσε το Propeller Club Port of Piraeus τιμήθηκαν με ειδικά βραβεία (special resque awards) 22 πλοία, 17 ναυτιλιακών εταιρειών ελληνικών συμφερόντων, τα οποία συμμετείχαν σε επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης το 2021 διασώζοντάς 505 άτομα που κινδύνευσαν στη θάλασσα.
Τα πλοία που βραβεύτηκαν (με τη σειρά βράβευσης) ήταν: SBI Athena (Optimum Group), Sunda (SeaStar management), Star Iris (Starbulk), SBI Pisces(Optimum Group), Inca (Tsakos group), Cup Guillaume (Euronav), Star Theta (Starbulk), Jaguar (Element Ship Management), MSC Athos (Costamare Shipping), Ariel (Product Shipping and Trading), Gicometti (Oceanbulk International), Bulk Freedom (Seamar Management), SBI Hermes (Optimum Group), Avra.GR (M/Maritime), Lambay (Laskaridis Shipping), Aristofanis (Capital Ship Management Corp), Eco Joshua Park (Central Mare), Ditlev Reefer (Chartworld Shipping), Star Gina 2Gr (Star Bulk), Dakota Strength (Atlas Maritime), Mitera Marigo (Atlas Maritime), Hellas Revenger (Latsco Marine Management).
Επίσης, βραβεύτηκαν τρεις ναυτιλιακές εταιρείες για τη συνεχή παρουσία την τελευταία δεκαετία με τα περισσότερα πλοία στο σύστημα ΑMVER. Οι εταιρείες που βραβεύτηκαν είναι οι Angelicoussis Group of Companies, Tsakos Group of Companies και Thenamaris (Ships Management).
Τέλος, ειδικά βραβεία δόθηκαν στις εννέα ναυτιλιακές εταιρείες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα με περισσότερα από 50 πλοία το 2021. Οι εταιρείες ήταν: Angelicoussis Group of Companies (113), TMS Group of Companies (106), Technomar Shipping Inc (81), Tsakos Group of Companies (79), Thenamaris (Ships Management) Inc (71), Minerva Marine Inc (56), Starbulk SA (55), Capital Group (50), Euronav Ship Management (Hellas) Ltd (50).
Το πρόγραμμα ΑMVER (Automated Mutual Assistance Vessel Resque) είναι ένα πρόγραμμα που υποστηρίζεται από την Αμερικανική Ακτοφυλακή και το Propeller Club και συνεργάζεται με κέντρα διάσωσης σε ολόκληρο τον κόσμο και έχει στόχο την παροχή βοηθείας σε όσους αντιμετωπίζουν κίνδυνο στη θάλασσα. Εγκαινιάστηκε το 1958 και είναι ένα διεθνές εθελοντικό πρόγραμμα στο οποίο οι συμμετέχοντες δεσμεύονται να βοηθήσουν τα πλοία που βρίσκονται σε κίνδυνο, να προστατεύσουν την ιδιοκτησία και να σώσουν ζωές στη θάλασσα.
Από το 1971 καθιερώθηκαν τα βραβεία AMVER για όσα πλοία είναι 128 ημέρες τον χρόνο στο πρόγραμμα. Σήμερα περισσότερα από 22.000 διεθνή πλοία συμμετέχουν στο AMVER και περισσότερα από 8.500 πλοία δηλώνουν καθημερινά τη θέση τους στο σύστημα. Επίσης πάνω από 2.800 ζωές έχουν σωθεί από τα πλοία που συμμετέχουν στο AMVER από το 2000. Η πρώτη Ελληνική Τελετή Απονομής των Βραβείων AMVER πραγματοποιήθηκε στις 2 Ιουνίου 1992 κατά τη διάρκεια της Εκθεσης Posidonia.
Χαιρετίζοντας την πολύ μεγάλη συμμετοχή στο πρόγραμμα των ναυτιλιακών εταιρειών ελληνικών συμφερόντων, ο κ. Φραγκούλης σημείωσε ότι «ειδικά τη δύσκολη αυτή περίοδο η συμμετοχή των εταιρειών στο πρόγραμμα AMVER αποτελεί πραγματική έμπνευση. Είναι μια ισχυρή υπενθύμιση ότι όλοι έχουμε να παίξουμε έναν ρόλο στην αντιμετώπιση των προκλήσεων της εποχής».
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση