
Πρωτοφανές ρεκόρ σημείωσαν τα έσοδα από τις διελεύσεις πλοίων στη Διώρυγα του Σουέζ το 2021, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα ο επικεφαλής της Αρχής της Διώρυγας Οσάμα Ράντι. Πρόκειται για τα υψηλότερα ετήσια έσοδα στην ιστορία της διώρυγας με συνολικά 6,3 δισεκατομμύρια αμερικανικά δολάρια.
Η ετήσια καθαρή χωρητικότητα στη διώρυγα ήταν πάνω από 1,27 δισεκατομμύρια τόνοι, ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο καταγεγραμμένο ρεκόρ.
Ο Ράντι δήλωσε ότι το κανάλι για το έτος 2021 διέσχισσαν 20.694 πλοία και από τις δύο κατευθύνσεις σε σύγκριση με 18.830 πλοία το 2020. Πρόκειται για μια αύξηση 1.864 πλοίων – αύξηση 10 % – όταν η συνολική καθαρή χωρητικότητα του 2020 είχε ανέλθει σε 1,17 δισεκατομμύρια τόνους σημειώνοντας αύξηση 8,5%, κατά 100 εκατομμύρια τόνους.
Τα έσοδα της Διώρυγας του Σουέζ το 2021 πέτυχαν σημαντική αύξηση εσόδων (σε δολάρια ΗΠΑ) 12,8%, με το συνολικό ποσό να ανέρχεται σε 6,3 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, έναντι 5,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ το 2020, δηλαδή μια αύξηση 720 εκατομμυρίων δολαρίων.
Σύμφωνα με τις εκθέσεις ναυσιπλοΐας, κατά το 2021 υπήρξε μια σημαντική αύξηση στα ποσοστά διέλευσης διαφόρων τύπων πλοίων σε σύγκριση με το 2020. Χαρακτηριστικά, ο αριθμός των πλοίων LNG αυξήθηκε κατά 36,6 %, και από 686 πλοία το 2020 σε 937 πλοία το 2021.
Τα πλοία εμπορευματοκιβωτίων που διέρχονται από τη διώρυγα αυξήθηκαν κατά 10,1 % φτάνοντας συνολικά τα 5.186 πλοία έναντι 4.710 το 2020, ενώ τα πλοία χύδην αυξήθηκαν κατά 15,3 %, με 5.893 πλοία έναντι της διέλευσης 5.113 πέρυσι.
Ο Ράντι εξήγησε ότι αυτή η αύξηση αντικατοπτρίστηκε στην επίτευξη μιας έκρηξης στους γενικούς δείκτες των διερχόμενων πλοίων χύδην ως το υψηλότερο ποσοστό που καταγράφηκε στην ιστορία του καναλιού, επιτυγχάνοντας τα υψηλότερα έσοδα που ξεπέρασαν το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων για πρώτη φορά.
Πρόσθεσε ότι η Διώρυγα του Σουέζ απέκτησε περίπου το 15,7 % του συνολικού θαλάσσιου εμπορίου σιτηρών παγκοσμίως, με συνολικό όγκο φορτίου 83,5 εκατομμύρια τόνους.


Latest News

Στρατηγικός ο ρόλος της ελληνόκτητης εμπορικής ναυτιλίας στις διεθνείς θαλάσσιες μεταφορές υγροποιημένου φυσικού αερίου
Η Capital Product Partners LP στο 26ο Annual Economist Government Roundtable

Περισσότερο και φθηνότερο πετρέλαιο στις BRICS
Η «συμμαχία των πέντε» φαίνεται να επωφελείται από τα νέα δεδομένα που δημιουργούν οι κυρώσεις της ΕΕ και των ΗΠΑ

Νέα εταιρία ανάλυσης της αγοράς ξηρού φορτίου εισέρχεται στην αγορά
Η επιχείρηση ξεκίνησε την λειτουργία της το καλοκαίρι του 2020 με την πλήρη στήριξη της Signal Ocean

Τεστ Covid στα επαγγελματικά πλοία αναψυχής - Άρση του μέτρου ζητεί η FedHATTA
Nέα υγειονομικά πρωτόκολλα για τους επιβάτες στα επαγγελματικά πλοία αναψυχής

Εξαγορά νέου aframax για την Performance Shipping
Δανειακή συμφωνία για την χρηματοδότηση της εξαγοράς του έκτου aframax της εταιρείας συμφερόντων της οικογένειας Παληού

Στα «χέρια» φιλορώσων αυτονομιστών εμπορικά πλοία με ξένη σημαία
Πρόκειται για την πρώτη κίνηση των αυτονομιστών, που υποστηρίζονται από τη Ρωσία, κατά της εμπορικής ναυτιλίας

Β. Μαρινάκης στον Economist: Οι Ελληνες εφοπλιστές παρέχουν ενεργειακή ασφάλεια στην κρίση
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης, ιδρυτής και πρόεδρος της Capital Maritime & Trading μίλησε στο 26ο συνέδριο του Economist, μαζί με την Αγγελική Φράγκου, πρόεδρο και διευθύνουσα σύμβουλο της Navios Maritime Holdings και τον τέως υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάικ Πομπέο

Σεμινάριο της WSM για το ship management
Η Wilhelmsen Ship Management είναι μία από τις μεγαλύτερες διαχειρίστριες εταιρείες πλοίων παγκοσμίως

Νέο κρουαζιερόπλοιο με καύσιμο LNG από την Royal Caribbean
Το πλοίο θα παραδοθεί την άνοιξη του 2024

Σε ιστορικό υψηλό τα κέρδη της Διώρυγας του Σουέζ
Αυξήσεις στον αριθμό των πλοίων και των φορτίων