Πρωτοφανές ρεκόρ σημείωσαν τα έσοδα από τις διελεύσεις πλοίων στη Διώρυγα του Σουέζ το 2021, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα ο επικεφαλής της Αρχής της Διώρυγας Οσάμα Ράντι. Πρόκειται για τα υψηλότερα ετήσια έσοδα στην ιστορία της διώρυγας με συνολικά 6,3 δισεκατομμύρια αμερικανικά δολάρια.
Η ετήσια καθαρή χωρητικότητα στη διώρυγα ήταν πάνω από 1,27 δισεκατομμύρια τόνοι, ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο καταγεγραμμένο ρεκόρ.
Ο Ράντι δήλωσε ότι το κανάλι για το έτος 2021 διέσχισσαν 20.694 πλοία και από τις δύο κατευθύνσεις σε σύγκριση με 18.830 πλοία το 2020. Πρόκειται για μια αύξηση 1.864 πλοίων – αύξηση 10 % – όταν η συνολική καθαρή χωρητικότητα του 2020 είχε ανέλθει σε 1,17 δισεκατομμύρια τόνους σημειώνοντας αύξηση 8,5%, κατά 100 εκατομμύρια τόνους.
Τα έσοδα της Διώρυγας του Σουέζ το 2021 πέτυχαν σημαντική αύξηση εσόδων (σε δολάρια ΗΠΑ) 12,8%, με το συνολικό ποσό να ανέρχεται σε 6,3 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, έναντι 5,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ το 2020, δηλαδή μια αύξηση 720 εκατομμυρίων δολαρίων.
Σύμφωνα με τις εκθέσεις ναυσιπλοΐας, κατά το 2021 υπήρξε μια σημαντική αύξηση στα ποσοστά διέλευσης διαφόρων τύπων πλοίων σε σύγκριση με το 2020. Χαρακτηριστικά, ο αριθμός των πλοίων LNG αυξήθηκε κατά 36,6 %, και από 686 πλοία το 2020 σε 937 πλοία το 2021.
Τα πλοία εμπορευματοκιβωτίων που διέρχονται από τη διώρυγα αυξήθηκαν κατά 10,1 % φτάνοντας συνολικά τα 5.186 πλοία έναντι 4.710 το 2020, ενώ τα πλοία χύδην αυξήθηκαν κατά 15,3 %, με 5.893 πλοία έναντι της διέλευσης 5.113 πέρυσι.
Ο Ράντι εξήγησε ότι αυτή η αύξηση αντικατοπτρίστηκε στην επίτευξη μιας έκρηξης στους γενικούς δείκτες των διερχόμενων πλοίων χύδην ως το υψηλότερο ποσοστό που καταγράφηκε στην ιστορία του καναλιού, επιτυγχάνοντας τα υψηλότερα έσοδα που ξεπέρασαν το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων για πρώτη φορά.
Πρόσθεσε ότι η Διώρυγα του Σουέζ απέκτησε περίπου το 15,7 % του συνολικού θαλάσσιου εμπορίου σιτηρών παγκοσμίως, με συνολικό όγκο φορτίου 83,5 εκατομμύρια τόνους.
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda