
Με μια προσωπική επιστολή «από καρδιάς» και με ενωτική διάθεση έτσι όπως αρμόζει σε ένα ηγέτη μιας σπουδαίας συλλογικής οργάνωσης που εκπροσωπεί τη μεγαλύτερη ναυτιλία του πλανήτη, αποχαιρετά τους συναδέλφους ο απερχόμενος πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θεόδωρος Βενιάμης.
Μετά από τέσσερις θητείες στη θέση του προέδρου και 35 συνεχή έτη στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΕΕ ο κ. Βενιάμης, σύμφωνα με πληροφορίες του ot.gr, απευθύνεται σε κάθε μέλος της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών, ενόψει των αυριανών αρχαιρεσιών, και συμπυκνώνει σε λίγες αράδες προσπάθειες ετών από όλη τη ναυτιλιακή κοινότητα συλλογικά, με επικεφαλής το διοικητικό συμβούλιο της ΕΕΕ για μια ελληνική ναυτιλία ισχυρή, ενωμένη και στενά συνδεμένη με την ελληνική κοινωνία.
Δεν είναι διόλου τυχαίο ότι στην επιστολή του ξεχωρίζει απολογιστικά, τις ενέργειες για απόκρουση των έξωθεν προερχομένων διεθνών προκλήσεων που αντιμετώπισε η ελληνική ναυτιλία και τις προτάσεις για την διατήρηση και εκμοντερνισμό του θεσμικού πλαισίου της, αλλά κυρίως στην υλοποίηση καινοτόμων πρωτοβουλιών, με πιο σπουδαία την ίδρυση της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ, μία ενέργεια, η οποία όπως πιστεύει ο κ. Βενιάμης αποτελεί την σημαντικότερη συλλογική πρωτοβουλία της ναυτιλίας των Ελλήνων, που έφερε τη ναυτιλία πιο κοντά στην ελληνική κοινωνία.
Στην ίδια επιστολή κ. Βενιάμης εκφράζει την ικανοποίηση του για το δυνάμωμα της ΕΕΕ και αποτιμώντας την προσωπική του στάση, υπογραμμίζει ότι πάντοτε οι πράξεις του και οι κρίσεις του στόχευαν στην προάσπιση των συμφερόντων όλων των συναδέλφων, ανεξαρτήτως μεγέθους και κατηγοριών στόλων, καθώς και στην εξεύρεση της χρυσής τομής, ανάμεσα σε τυχόν αντικρουόμενες θέσεις. Σαν καλός καπετάνιος, ο κ. Βενιάμης γνωρίζει πολύ καλά ότι το καράβι για να έχει σταθερή ρότα σε κάθε καιρό θα πρέπει να έχει και ενωμένο πλήρωμα και φροντίζει αυτό να το υπογραμμίσει στους συναδέλφους του, στην ακροτελεύτια παράγραφο τις επιστολής μαζί με τις ευχαριστίες του για την κοινή συμπόρευση όλα αυτά τα χρόνια.


Latest News

«Βαριά» ονόματα μνηστήρων μπαίνουν στον διαγωνισμό για το λιμάνι Βόλου
Αφορά τουλάχιστον το 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

Ιδρύθηκε η Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Λακωνίας
Τι αναφέρει το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα

Ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα για την Capital Product Partners
Τα έσοδα της CPLP κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2022 ανήλθαν στα 79,9 εκατ. δολάρια

«Φουρτούνες» για το πρώτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου
Δυσκολίες κατά τη δρομολόγηση του «Susio Frontier»

Οι εκπομπές ρύπων, οι πλοίαρχοι και η πλατφόρμα ZeroNorth
Το ενεργό πλάνο βελτιστοποίησης ταξιδιού με πλοίο

Πολλές παραγγελίες κερδίζουν τα ναυπηγεία της Κορέας
Η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering εξασφάλισε παραγγελία για την κατασκευή δώδεκα μεγάλων containerships από ευρωπαϊκών συμφερόντων εταιρεία

Δεν πάει για παλιοσίδερα το γηραιότερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο
Ήταν το πρώτο μεταπολεμικό νεότευκτο επιβατηγό πλοίο στον κόσμο

Ώθηση στις αγορές tankers δίνει το εμπάργκο στο ρωσικό πετρέλαιο
Ο πόλεμος στην Ουκρανία οδήγησε σε βελτιωμένες συνθήκες αγοράς και προσέλκυσε νέους πλοιοκτήτες στον κλάδο

Αναβαθμίζεται το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με έργα ύψους 23 εκατ. ευρώ
Στόχος να αναδειχθεί σε κορυφαίο εφοδιαστικό-μεταφορικό κρίκο ολόκληρης της Νοτιοανατολικής Ευρώπης

Ψηφίστηκε επί της αρχής το νομοσχέδιο για το ιδιωτικό ναυτικό δίκαιο
Ο ΣΥΡΙΖΑ απείχε από την ψηφοφορία