Την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με το premium φυσικό μεταλλικό νερό Lurisia ανακοίνωσε η Coca-Cola Τρία Έψιλον στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa 2022. Το premium ιταλικό νερό, ειδικά διαθέσιμο για τον κλάδο HoReCa, συμπληρώνει ιδανικά το 24/7 χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, προσφέροντας ακόμα περισσότερες επιλογές για τους πελάτες της στον χώρο της εστίασης.
Το Lurisia είναι φυσικό μεταλλικό νερό με ελαφριά γεύση. Ένα νερό ιταλικής προέλευσης, που πηγάζει απευθείας από τη Fonte Santa Barbara Di Lurisia, στις Δυτικές Άλπεις, όπου και εμφιαλώνεται απευθείας, χωρίς καμία πρόσθετη επεξεργασία.
Διαβάστε επίσης: Αυτές είναι οι 8+2 επενδύσεις στον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού
Το εμβληματικό μπουκάλι του είναι βραβευμένο ως «το πιο όμορφο μπουκάλι στον κόσμο», εμπνευσμένο από το σχήμα του φαναριού του ανθρακωρύχου που ανακάλυψε την πηγή το 1900. Είναι ελαφρώς μεταλλοποιημένο, με πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε άλατα, γεγονός που το καθιστά εξαιρετικά καθαρό και του επιτρέπει να αναδεικνύει μοναδικά την ποιοτική γαστρονομία.
Η Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, δήλωσε: «Το premium φυσικό μεταλλικό νερό Lurisia, με τα ιδιαίτερα γευστικά χαρακτηριστικά του και τη μοναδική του συσκευασία συμπληρώνει άψογα το 24/7 χαρτοφυλάκιό μας. Συνάδει απόλυτα με το όραμά μας να είμαστε συνεργάτης επιλογής για τους πελάτες, 24/7, εξελίσσοντας συνεχώς το χαρτοφυλάκιό μας και προσφέροντας υψηλής ποιότητας, μοναδικά προϊόντα. Με το Lurisia, αναπτύσσουμε το χαρτοφυλάκιό μας στην κατηγορία της ενυδάτωσης και προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα μοναδικό προϊόν, που θα κατακτήσει τον καταναλωτή που θέλει να ζει νέες εμπειρίες, πέρα από τα συνηθισμένα».
Ο Λευτέρης Σκαράκης, Διευθυντής Πωλήσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε: «Με τη διάθεση του premium νερού Lurisia στον κλάδο της εστίασης, εξελίσσουμε το χαρτοφυλάκιό μας προσφέροντας στους πελάτες μας ένα προϊόν αδιαμφισβήτητης ποιότητας που θα συμβάλει στην κοινή ανάπτυξή μας, διευρύνοντας παράλληλα την κατηγορία του premium νερού στην Ελλάδα. Είμαστε βέβαιοι ότι το Lurisia θα κερδίσει την ελληνική αγορά με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και την υψηλή ποιότητά του».
Το Lurisia θα είναι διαθέσιμο σε χώρους γαστρονομίας, premium ξενοδοχεία και μπαρ/εστιατόρια, στις γυάλινες συσκευασίες Ultra Premium Bottle 750ml, Premium Bottle 750ml, Premium Bottle 330ml και θα διατίθενται σε Stille (φυσικό μεταλλικό νερό) όσο και Bolle (ανθρακούχο μεταλλικό νερό).
Η ιστορία του φυσικού μεταλλικού νερού Lurisia
Η πηγή του Lurisia (Santa Barbara Di Lurisia) ανακαλύφθηκε το 1900 και η ιστορία του συνοδεύεται και από έναν θρύλο. Λέγεται λοιπόν ότι ένας ανθρακωρύχος ανακάλυψε την πηγή στις Δυτικές Άλπεις και με ένα χτύπημα μιας αξίνας, έκανε να κυλήσει από τον βράχο νερό, που αποδείχτηκε εξαιρετικό για κατανάλωση, αλλά και πολύτιμο για την επούλωση πληγών.
Η φήμη του νερού έφτασε πέρα από τα σύνορα της περιοχής, με τη βραβευμένη με Νόμπελ, Μαρία Κιουρί να φτάνει στην περιοχή το 1918 και να πιστοποιεί τις εξαιρετικές ιδιότητές του.
Το νερό Lurisia εμφιαλώθηκε για πρώτη φορά το 1950.
To 2019 η Coca-Cola HBC σε συνεργασία με την The Coca-Cola Company εξαγόρασε την ιταλική εταιρεία Lurisia, ενισχύοντας το premium χαρτοφυλάκιο της εταιρείας.
Latest News
Η Μονάδα Ανακουφιστικής Φροντίδας «ΓΑΛΙΛΑΙΑ» διοργανώνει τη δράση «ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΔΙΑΔΡΟΜΗ»
Ένα ΤΡΙ-Άθλο που στηρίζει τη διαδρομή των συνανθρώπων μας με Καρκίνο και με Νόσο του Κινητικού Νευρώνα (ALS)
Στο «μικροσκόπιο» οι επιδόσεις των ελληνικών τραπεζών - Τα νούμερα που ξεχωρίζει η NBG Sec.
Oι 4 τράπεζες σχεδιάζουν διανομή μερίσματος για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια
Επαναπροσδιορίζει το τοπίο των ΑΠΕ η Sunlight
Με καινοτόμα συστήματα Αποθήκευσης Ενέργειας
Κατά 35,4% αυξήθηκα τα κέρδη της Trastor - Οι στόχοι για το 2024
Για το 2024, αναμένεται περαιτέρω αύξηση του συνόλου των μεγεθών της λόγω της πλήρους ενσωμάτωσης των εσόδων από τα ακίνητα που αποκτήθηκαν κατά την διάρκεια του 2023
Σε ΑΜΚ έως 43,47 εκατ. ευρώ με δημόσια προσφορά προχωρά η Noval Property
Στα 2,82 ευρώ ανά μετοχή ορίστηκε η ανώτατη τιμή διάθεσης
AΧΙΑ και Optima για ΔΕΗ: Αισιοδοξία για τους στόχους του 2024
Τι λένε οι αναλυτές για τα αποτελέσματα που θα ανακοινώσει σήμερα η επιχείρηση
ΕΜΠ – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Έως 31 Μαΐου οι αιτήσεις για το επαγγελματικό μεταπτυχιακό 2024 - 2025
Το ΕΔΠΜΣ του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου υποστηρίζεται και χρηματοδοτείται αποκλειστικά από τον Όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Η οικογένεια Τσατσαρωνάκη ζυμώνει ψωμί και «πράσινα» ξενοδοχεία
Η χανιώτικη οικογένεια που έκανε το παξιμάδι trend και ξαναβάζει μπρος το πρώην εργοστάσιο Κατσέλης – Επενδύσεις σε μεταποίηση, τουρισμό και πρωτογενή τομέα
Η startup που κάνει... check in στην καινοτομία - Πώς βοηθά την τουριστική βιομηχανία
H αυτόματη πρόσβαση στα δωμάτια λύνει τα χέρια των ξενοδόχων
B. Νικολαΐδης: Η PeopleCert είναι έτοιμη για τη Νέα Υόρκη – Οι σκέψεις για το ΧΑ
Ποιες κινήσεις έχουν γίνει για την εισαγωγή της μετοχής σε Χρηματιστήριο – Το σχέδιο ανάπτυξης και μετασχηματισμού της εταιρείας