Η κύρια πρόκληση για τα βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα είναι ο διαθέσιμος όγκος και όχι η επιθυμία των αερογραμμών να τα χρησιμοποιήσουν, δήλωσε σήμερα ο γενικός διευθυντής της IATA (International Air Transport Association)
Μιλώντας στο δίκτυο CNBC, ο Γουίλι Γουόλς διατύπωσε επίσης την άποψη ότι οι καταναλωτές έχουν τη διάθεση να πληρώσουν το πιθανό έξτρα κόστος που σχετίζεται με τη μετάβαση στα βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα.
Πιο αναλυτικά, «νομίζω ότι η ποσότητα είναι το κύριο θέμα αυτή τη στιγμή» είπε ο επικεφαλής της IATA, για να συμπληρώσει ότι «χρησιμοποιήσαμε περίπου 100 εκατομμύρια λίτρα βιώσιμου αεροπορικού καυσίμου το 2021 – ένας πολύ μικρός αριθμός σε σύγκριση με τις συνολικές απαιτήσεις του κλάδου».
Τόνισε ωστόσο ότι οι παραγγελίες των αεροπορικών εταιρειών έχουν φτάσει αισίως στα 14 δισεκατομμύρια λίτρα καυσίμου αυτής της κατηγορίας. «Νομίζω ότι αυτό απαντάει και στο ερώτημα αν οι αερογραμμές θα αγοράσουν το προϊόν», ανέφερε χαρακτηριστικά για να συμπληρώσει ότι αυτό συμβαίνει παρά την τιμή των βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων.
Με τις «ανάλογες κυβερνητικές πολιτικές στήριξης», η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών αναμένει ότι η παραγωγή βιώσιμων καυσίμων θα φτάσει τα 7,9 δισεκατομμύρια λίτρα έως το 2025, ποσότητα που αντιπροσωπεύει το 2% των συνολικών αναγκών καυσίμων. Έως τα μέσα του αιώνα η παραγωγή θα μπορούσε να φτάσει τα 449 δισεκατομμύρια λίτρα ή το 65% των συνολικών αναγκών, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της IATA.
Latest News
Γιατί τα αφεντικά χρηματοοικονομικών κολοσσών «σνομπάρουν» την COP29
Χαμήλωσαν οι προσδοκίες για την COP29 που θα διεξαχθεί στο Μπακού - Για κάποιους έγινε λιγότερο ελκυστική
Καμπανάκι κινδύνου - Εκτινάσσεται το αποτύπωμα άνθρακα του οπτικοακουστικού τομέα
Αύξηση στο αποτύπωμα άνθρακα κατά 30% έως το 2030 βλέπουν οι γαλλικές αρχές και ο οργανισμός Ademe
Ευρωπαϊκή απόρριψη στην πρόταση της Κίνας για ελάχιστη τιμή στα EV
Η ΕΕ απέρριψε την πρόταση της Κίνας να πωλούνται τα εισαγόμενα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα σε ελάχιστη τιμή 30.000 ευρώ
Νέο πρόγραμμα για ΜμΕ και βιώσιμες επιχειρηματικές στρατηγικές - Τι ανέλαβε ο ΣΑΕ|Ε
Στο πρόγραμμα MESS4GE συμμετέχουν εταίροι από Ελλάδα, Ιρλανδία, Κύπρο, Ιταλία και Ισπανία - Τι θα κάνουν οι ΜμΕ
Η EDP συνδέει στο δίκτυο το μεγαλύτερο φωτοβολταϊκό πάρκο της στην Ιταλία
Το φωτοβολταϊκό πάρκο της EDP "Tuscia 15", αποτελεί σημαντικό ορόσημο στον στόχο της για επέκταση της παραγωγής από ΑΠΕ
Επίσκεψη Πάιατ σε Ελλάδα και Τουρκία για περιφερειακή ενεργειακή μετάβαση και ασφάλεια
Ο Πάιατ θα βρεθεί στην Αθήνα στις 8-9 Οκτωβρίου, όπου θα έχει την ευκαιρία να συζητήσει την προώθηση της ενεργειακής συνεργασίας ΗΠΑ - Ελλάδας
Στο ΕΣΠΑ η αγορά του πρώτου αεροσκάφους πυρόσβεσης από τη νέα γενιά Canadair
Η προμήθεια του Canadair πραγματοποιείται στο πλαίσιο διακρατικής συμφωνίας μεταξύ της ΕE, του Καναδά και της κατασκευάστριας De Havilland Canada
Συνεργασία Virya Energy με Zephiros για την ανάπτυξη αιολικού πάρκου στην Εύβοια
Οι δύο εταιρείες στοχεύουν να επιταχύνουν την ανάπτυξη και την εγκατάσταση έργων ΑΠΕ στην Ελλάδα
Τα κοντέινερ πλήττουν σοβαρά το περιβάλλον - Το αποτύπωμα από 1.382 χαμένα κοντέινερ κάθε χρόνο
Τα χιλιάδες κοντέινερ που έχουν χαθεί στη θάλασσα, επιβαρύνουν το περιβάλλον
Ο μαγνήτης της ΔΕΗ για «πράσινα» deals – Τι κρύβουν οι συμφωνίες με Metlen, Intrakat, RWE, Motor Oil και Κοπελούζο
Γιατί μεγάλοι εγχώριοι και διεθνείς παίκτες αναζήτησαν τη ΔΕΗ για deals στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας