
Η κύρια πρόκληση για τα βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα είναι ο διαθέσιμος όγκος και όχι η επιθυμία των αερογραμμών να τα χρησιμοποιήσουν, δήλωσε σήμερα ο γενικός διευθυντής της IATA (International Air Transport Association)
Μιλώντας στο δίκτυο CNBC, ο Γουίλι Γουόλς διατύπωσε επίσης την άποψη ότι οι καταναλωτές έχουν τη διάθεση να πληρώσουν το πιθανό έξτρα κόστος που σχετίζεται με τη μετάβαση στα βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα.
Πιο αναλυτικά, «νομίζω ότι η ποσότητα είναι το κύριο θέμα αυτή τη στιγμή» είπε ο επικεφαλής της IATA, για να συμπληρώσει ότι «χρησιμοποιήσαμε περίπου 100 εκατομμύρια λίτρα βιώσιμου αεροπορικού καυσίμου το 2021 – ένας πολύ μικρός αριθμός σε σύγκριση με τις συνολικές απαιτήσεις του κλάδου».
Τόνισε ωστόσο ότι οι παραγγελίες των αεροπορικών εταιρειών έχουν φτάσει αισίως στα 14 δισεκατομμύρια λίτρα καυσίμου αυτής της κατηγορίας. «Νομίζω ότι αυτό απαντάει και στο ερώτημα αν οι αερογραμμές θα αγοράσουν το προϊόν», ανέφερε χαρακτηριστικά για να συμπληρώσει ότι αυτό συμβαίνει παρά την τιμή των βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων.
Με τις «ανάλογες κυβερνητικές πολιτικές στήριξης», η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών αναμένει ότι η παραγωγή βιώσιμων καυσίμων θα φτάσει τα 7,9 δισεκατομμύρια λίτρα έως το 2025, ποσότητα που αντιπροσωπεύει το 2% των συνολικών αναγκών καυσίμων. Έως τα μέσα του αιώνα η παραγωγή θα μπορούσε να φτάσει τα 449 δισεκατομμύρια λίτρα ή το 65% των συνολικών αναγκών, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της IATA.


Latest News

ΕΕ: Η «πράσινη» απάντηση στο «πακέτο Μπάιντεν» και γιατί ανησυχεί η Ιταλία
Οι τέσσερις πυλώνες του σχεδίου, οι επικριτές του και οι φόβοι για πλουσιοπάροχες ενισχύσεις στις βιομηχανίες του γαλλογερμανικού άξονα

Το νέο mega-project για τη σωτηρία του κλίματος
Επενδύσεις δισεκατομμυρίων στον Πρίνο και τη Δυτική Μακεδονία - Πώς λειτουργεί η αποθήκευση

Πότε αναμένονται οι επιδοτήσεις για ηλιακούς, φωτοβολταϊκά
Τι ανέφερε για τα τιμολόγια ρεύματος και φυσικού αερίου

Ασπίδα για τα απειλούμενα είδη της Ελλάδας
Επιστήμονες από 32 ομάδες θα μελετήσουν ζώα και φυτά που κινδυνεύουν με εξαφάνιση, με στόχο την αποτελεσματικότερη προστασία τους

Έρευνα: Η στροφή στην ηλεκτροκίνηση δεν γίνεται για την κλιματική αλλαγή
Οι περιβαλλοντικές ευαισθησίες δεν είναι το πρώτο κριτήριο για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου, σύμφωνα με έρευνα της Deloitte

Πώς θα αναστήσετε ένα δάσος χωρίς να το ξανασκοτώσετε
Πρότυπη αναδάσωση του WWF σε έκταση του Εθνικού Δρυμού που κάηκε δύο φορές.

Η έλλειψη χιονιού απειλεί την Ευρώπη
Πλήγμα στη ναυτιλία, τη γεωργία και την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας

«Πρασινίζει» το σχολικό συγρότημα της Γκράβας - Επένδυση 6 εκατ.
Το έργο εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Αττική 2014-2020»

«Φουρτούνες» για το πρώτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου
Δυσκολίες κατά τη δρομολόγηση του «Susio Frontier»

EE: Αυξάνεται η χρήση ενέργειας από ΑΠΕ για θέρμανση και ψύξη
Ποιες χώρες έχουν τα υψηλότερα μερίδια και ποια είναι η θέση της Ελλάδας