Έντονο ενδιαφέρον για νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και αποχή των πλοιοκτητών από παραγγελίες σε bulkers και δεξαμενόπλοια καταγράφουν οι ναυλομεσιτικοί οίκοι.
Ειδικότερα σχεδόν 40 παραγγελίες για ισάριθμα νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατέγραψε την προηγούμενη εβδομάδα ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermodal επιβεβαιώνοντας ότι το ενδιαφέρον των πλοιοκτητών για νέα μεταφορική ικανότητα containerships παραμένει αμείωτο.
Οι εξαιρετικά θετικές συνθήκες στον τομέα των containerships συνεχίζουν να ενισχύουν το ενδιαφέρον των πλοιοκτητών μετά τα ιστορικά κέρδη τους κατά τη διάρκεια του 2021, επισημαίνει η Intermodal. Η ζήτηση υπερβαίνει την προσφορά, ενώ οι πρόσφατοι περιορισμοί στην Κίνα λόγω της παραλλαγής Omicron της Covid-19 θα προσθέσουν περαιτέρω πίεση στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού, με ένα προφανές θετικό αποτέλεσμα για τα κέρδη μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, προσθέτει στην ανάλυση του ο ναυλομεσιτικός οίκος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την Alphaliner στις αρχές Μαρτίου, ο υπό παραγγελία στόλος των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αποτελούσε μόλις το 25,3% του εν ενεργεία στόλου όταν το διάστημα 2006-2008 είχε φτάσει και το 70%!
Το πρώτο δίμηνο του τρέχοντος έτους (Ιανουάριο-Φεβρουάριο) η Alphaliner κατέγραψε συνολικά 73 παραγγελίες για νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Μέτρια παρουσία τα χύδην ξηρού φορτίου-αποχή των δεξαμενοπλοίων
Στο μεταξύ στο κλάδο των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου οι πλοιοκτήτες έχουν υιοθετήσει μια πιο συντηρητική προσέγγιση στις νέες ναυπηγήσεις, παρά το γεγονός ότι επικρατούν υγιή επίπεδα στην αγορά εμπορευμάτων. Την προηγούμενη εβδομάδα η Intermodal κατέγραψε μόλις μία παραγγελία τεσσάρων bulkers 40.000 dwt, το ένα από γερμανική εταιρεία. Και ήταν η πρώτη παραγγελία για το μήνα Μάρτιο μετά από μία πολύ «φτωχή» δραστηριότητα τον Φεβρουάριο όπου καταγράφηκαν μόλις πέντε παραγγελίες σε Kamsarmax. Τέλος, όσον αφορά τα δεξαμενόπλοια οι πλοιοκτήτες εξακολουθούν να απέχουν πλήρως από τις νέες παραγγελίες ενώ η ανισορροπία προσφοράς/ζήτησης εξακολουθεί να κυριαρχεί στην αγορά σε βάρος των ναύλων.
Latest News
Τι θα συμβεί εάν τα πλοία σταματήσουν για μια ημέρα, μια εβδομάδα, ένα μήνα, τρεις μήνες
Αποκαλυπτική έρευνα για τον ρόλο της ναυτιλίας στην παγκόσμια οικονομία και τις επιπτώσεις μιας διακοπής στη λειτουργία όλων των πλοίων
Στα προ πανδημίας επίπεδα επέστρεψαν οι ναύλοι – Ερευνα της KPMG για τη ναυτιλία
Η ναυτιλία ξεχωρίζει έντονα στο παγκόσμιο εμπόριο καθώς αντιπροσωπεύει περίπου το 90% σε χωρητικότητα και 50-60% σε αξία
Ο Nasdaq χαιρετίζει τα Ποσειδώνια 2024 και την ελληνική ναυτιλία
Το μήνυμα αναρτήθηκε στην πιο την περιζήτητη ψηφιακή διαφημιστική πινακίδα και μια από τις μεγαλύτερες στον κόσμο
Πιο κοντά τα λιμάνια της Αιγύπτου και της Ελλάδας
Συμφωνήθηκε και η εμβάθυνση της συνεργασίας στον τομέα του θαλάσσιου τουρισμού και της αναψυχής
Μελίνα Τραυλού: Η ναυτιλία είναι σύνδεση οικουμενική και πανανθρώπινη για το κοινό καλό
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών υποδέθηκε χθες το βράδυ εκατοντάδες καλεσμένους της σε μία εκδήλωση, στο πλαίσιο της διεθνούς ναυτιλιακής έκθεσης «Ποσειδώνια»
«Ναυμαχία» επενδυτών στο λιμάνι Λαυρίου - Το who is who των 8 διεκδικητών
Ποια είναι τα επιχειρηματικά σχήματα που εκδήλωσαν ενδιαφέρον
Έρχεται το ψηφιακό νηολόγιο – Τι αλλάζει στην ποντοπόρο ναυτιλία
Ψηφιακά το έγγραφο εθνικότητας των ποντοπόρων πλοίων. Σύμφωνα με τον υπουργό Ναυτιλίας το ψηφιακό νηολόγιο παρουσιάζεται την Δευτέρα
ΟΛΠ: Αύξηση στα 45,02 εκατ. των εσόδων κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024
Υψηλότερα έσοδα και κέρδη ανακοίνωσε η εταιρεία παρά την κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα
Με ιστορικό ρεκόρ συμμετοχής ξεκινούν τα «Ποσειδώνια 2024»
Πάνω από 2.000 εταιρείες και οργανισμοί από 82 χώρες θα παρουσιάσουν νέες τεχνολογίες και προϊόντα στο «σπίτι της ναυτιλίας», τα Ποσειδώνια 2024
Λοτζ (Βρετανός πρέσβης): «Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι βασικοί συνεργάτες των ναυτιλιακών υπηρεσιών του City»
Στις 800 εκατ. στερλίνες ετησίως η συνεισφορά των Ελλήνων πλοιοκτητών στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπως είπε ο Βρετανός πρέσβης στα Ποσειδώνια