Σχεδόν ένα επιβατικό αυτοκίνητο αντιστοιχούσε σε κάθε δύο κατοίκους της Ευρωπαϊκής Ένωσης το 2020, ή πιο συγκεκριμένα καταγράφηκαν 0,53 επιβατικά αυτοκίνητα ανά κάτοικο συνολικά στο μπλοκ. Ωστόσο το μέσο αυτό μέγεθος δεν κατανέμεται ενιαία αλλά με αρκετά ανισοβαρή τρόπο στην ΕΕ, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Eurostat.
Μάλιστα η Ελλάδα με τρεις περιφέρειές της φιγουράρει στις κατώτερες θέσεις όσον αφορά στα ποσοστά κατοχής αυτοκινήτων ανά 1.οοο κατοίκους, και πιο συγκεκριμένα την Πελοπόννησο, τη Στερεά Ελλάδα και το Βόρειο Αιγαίο. Συνολικά η χώρα μας μετράει λιγότερους από 450 επιβατικά αυτοκίνητα ανά χίλιους κατοίκους.
Διαβάστε επίσης: Αυτοκίνητο: Παρουσιάστηκαν η «Ψηφιακή Μεταβίβαση Οχημάτων» και το «MyAuto»
Μεγάλες διαφορές ανά περιφερειακή ενότητα
Σε περιφερειακό επίπεδο, υπήρχαν σημαντικές διαφορές όσον αφορά στην κατοχή αυτοκινήτων εντός της ΕΕ, όπου ο υψηλότερος περιφερειακός συντελεστής στην ιταλική επαρχία του Trento ήταν σχεδόν επτά φορές ο χαμηλότερος, που εντοπίστηκε στην Πελοπόννησο.
Όσον αφορά τα επιβατικά αυτοκίνητα ανά 1.000 κατοίκους, τα ανατολικά κράτη μέλη κατέγραψαν τους χαμηλότερους αριθμούς, ενώ τα δυτικά κράτη μέλη κατέγραψαν υψηλότερα ποσοστά αλλά με ορισμένες έντονες περιφερειακές ανισότητες.
Διαβάστε επίσης: Καραμανλής: Θα επανεξετάσουμε τον ΚΟΚ για τα δίκυκλα των διανομέων
Το 2020, τρία από τα πέντε υψηλότερα ποσοστά μηχανοκίνησης (αριθμός επιβατικών αυτοκινήτων ανά 1.000 κατοίκους) καταγράφηκαν στην Ιταλία: Valle d’Aosta (1.787), η αυτόνομη επαρχία του Trento (1.285) και η αυτόνομη επαρχία του Bolzano ( 871). Τα άλλα δύο καταγράφηκαν στο Flevoland (857) της Ολλανδίας και στη φινλανδική περιοχή των νησιών Åland (840).
Αυτοί τα ποσοστά κατοχής αυτοκινήτων συνδέονται συχνά με την οικονομική κατάσταση, αλλά μπορούν επίσης να επηρεαστούν από συγκεκριμένες περιστάσεις: ο υψηλός συντελεστής στη Valle d’Aosta επηρεάζεται από τους φορολογικούς κανόνες και ο υψηλός συντελεστής στο Flevoland συνδέεται με την τοποθεσία του κοντά σε μια μεγαλύτερη πόλη.
Από την άλλη πλευρά, τα χαμηλότερα ποσοστά αναφέρθηκαν σε δύο γαλλικές (υπερπόντια διαμερίσματα) και τρεις ελληνικές περιφέρειες: Μαγιότ (72), Πελοπόννησος (186), Γαλλική Γουιάνα (209), Στερεά Ελλάδα (238) και Βόρειο Αιγαίο (261).
Latest News
Κατάρρευση IPO στο Χονγκ Κονγκ
Οι μετοχές της κινεζικής αλυσίδας Bubble Tea ChaPanda πέφτουν έως και 38% την πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσης
Η AI δίνει δουλειά στις εταιρείες συμβούλων
Ο CEO προβλέπει ότι το μερίδιο πωλήσεων τέτοιων αναθέσεωνν θα διπλασιαστεί καθώς οι εταιρείες ενσωματώνουν την τεχνολογία στις λειτουργίες τους
Μητσοτάκης: Δεν υπάρχει μαγική φόρμουλα για την ακρίβεια
«Αν υπήρχε κάποια μαγική φόρμουλα για την ακρίβεια, κάποια άλλη χώρα θα την είχε βρει», ανέφερε ο πρωθυπουργός
Κατάρριψη drone από τη φρεγάτα «Ύδρα» στον Κόλπο του Άντεν
Το επεισόδιο συνέβη τα ξημερώματα της Πέμπτης (25/04) για να προστατευτεί εμπορικό πλοίο
Καιρός σήμερα: Υποχωρεί η αφρικανική σκόνη
Η θερμοκρασία αναμένεται να σημειώσει πτώση φτάνοντας στα δυτικά και τα βόρεια τους 17 με 19 βαθμούς
Κατακόρυφη η αύξηση στρατιωτικών δαπανών
Περίπου 2,4 τρισ. δολάρια δαπανήθηκαν πέρυσι παγκοσμίως για στρατιωτικούς σκοπούς λόγω της κλιμάκωσης των γεωπολιτικών εντάσεων σε Ευρώπη, Ασία και Μέση Ανατολή
Επιχείρηση ελέγχου των ανοιχτών μετώπων
Στο προσκήνιο εξελίξεις σε διαφορετικά πεδία: από την Εκκλησία και τη Θεσσαλία μέχρι το θέμα της ακρίβειας, τη δημόσια υγεία και την ασφάλεια
Γιατί πολεμά η Moderna τις Pfizer και BioNTech
Η Moderna ισχυρίζεται ότι η Pfizer και η BioNTech παραβίασαν τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας της κατά τη χρήση της πλατφόρμας mRNA
Ο Μακρόν θέλει τον... Σούπερ Μάριο πρόεδρο της Κομισιόν - Οι παρασκηνιακές διεργασίες
Ο Μακρόν θέλει στα ηνία της ΕΕ έναν τεχνοκράτη, αλλά δεν θα είναι εύκολη υπόθεση να «απαλλαγεί» από την φον ντερ Λάιεν
ΟΑΣΑ: Επιβίβαση με smartphones και κάρτα στα λεωφορεία, ποιες γραμμές αφορά
Οι αστικές συγκοινωνίες στην ψηφιακή εποχή - Το έργο υλοποίησε η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ