Το τέλος της τηλεργασίας για ορισμένους υπαλλήλους της Bank of America σηματοδοτεί το εσωτερικό έγγραφο που έστειλε η διοίκηση της επιχείρησης.

Συγκεκριμένα, οι υπάλληλοι θα πρέπει να εργάζονται από το γραφείο ανάλογα με τον ρόλο και τις λειτουργικές τους ανάγκες, ενώ ορισμένοι από αυτούς θα πρέπει να είναι στην υπηρεσία για τρεις ημέρες την εβδομάδα.

Διαβάστε επίσης: Με υβριδικό μοντέλο τηλεργασίας επτά στις δέκα επιχειρήσεις στην Ελλάδα

Οι θέσεις που απαιτούν εργασία δια ζώσης, συμπεριλαμβανομένων των υπαλλήλων των χρηματοπιστωτικών κέντρων, οι υπάλληλοι θα συνεχίσουν να δουλεύουν εξ ολοκλήρου στα γραφεία τους.

Την ίδια ώρα, οι ρόλοι που «γενικά πρέπει να λειτουργούν εντός» των γραφείων θα έχουν την επιλογή να εργάζονται από το σπίτι για περιορισμένο αριθμό ημερών κάθε μήνα, ενώ οι εργαζόμενοι με προφίλ που δεν απαιτεί συνεχή φυσική παρουσία, θα εργάζονται στο γραφείο για τουλάχιστον τρεις ημέρες κάθε εβδομάδα. σύμφωνα με το σχετικό υπόμνημα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή