Συνεχίζεται η δυναμική πορεία του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ με σταθερή αύξηση κερδοφορίας και το 2021, μετά την αλματώδη αύξηση εσόδων κατά 130% επί των κερδών που σημείωσε το 2020 σε σύγκριση με το 2019.
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της χρήσης του έτους 2021, ο Ο.Λ.Ε. ΑΕ παρουσίασε αύξηση κατά 12,15 % επί των καθαρών κερδών προ φόρων, που ανήλθε στο ποσό των 1.672.522 ευρώ έναντι 1.491.337 ευρώ της προηγούμενης χρήσης.
Οι τόκοι
Τα αποτελέσματα προ τόκων, φόρων, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων εμφανίζονται κερδοφόρα σημειώνοντας αύξηση 11,22% και ανέρχονται σε 1.754.121 ευρώ έναντι 1.577.124 ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση.
Ελευσίνα: Απομακρύνθηκε το δεύτερο ναυάγιο από τον ιστορικό λιμένα του Φονιά
Τα συνολικά έσοδα του Ο.Λ.Ε. ΑΕ παρουσίασαν αύξηση περίπου 6% και ανήλθαν σε 6.262.135 ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη χρήση που ήταν 5.910.873 ευρώ.
Τα μικτά κέρδη εκμετάλλευσης καταγράφουν αύξηση κατά 2,4% και ανήλθαν σε 3.976.910 ευρώ έναντι 3.883.688 ευρώ της προηγούμενης χρήσης.
Επίσης, αύξηση της τάξης του 3% συγκριτικά με την προηγούμενη χρήση εμφάνισε και ο κύκλος εργασιών του Οργανισμού, που ανέρχεται σε 5.968.319 ευρώ έναντι 5.791.798 ευρώ της προηγούμενης.
Αποτελεσματικότητα και κερδοφορία
Τα παραπάνω οικονομικά στοιχεία καταδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών ενεργειών της Διοίκησης του Ο.Λ.Ε. ΑΕ με Διευθύνοντα Σύμβουλο τον κ. Απόστολο Καμαρινάκη, που στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό του Λιμένα Ελευσίνας προς ενίσχυση του ελληνικού λιμενικού συστήματος, καθώς και στην ανάπτυξη της εθνικής και τοπικής οικονομίας.
Η αύξηση της κερδοφορίας συνεχίζεται παρά το γεγονός ότι ο Ο.Λ.Ε. ΑΕ έχει υλοποιήσει, με ίδια κεφάλαια, σειρά έργων σε χώρους δικαιοδοσίας του, με στόχο την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και την ανάδειξη της Χερσαίας Ζώνη Λιμένος Ελευσίνας:
-οριστική απομάκρυνση ναυαγίων, τα οποία ήταν για χρόνια εγκαταλελειμμένα και δημιουργούσαν προβλήματα στην ναυσιπλοΐα,
-επισκευές κτιρίων και διαμόρφωση ενιαίου κτιριακού συνόλου, που αναβάθμισαν την εικόνα του παραλιακού μετώπου,
-τεχνικά έργα εξωραϊσμού της Χερσαίας Ζώνης Λιμένος Ελευσίνας και ανάδειξης της σε χώρο περιπάτου και αναψυχής,
-τοποθέτηση γλυπτού, πλάι στον κεντρικό εμπορικό λιμένα Ελευσίνας, που προάγει τον πολιτιστικό χαρακτήρα της πόλης και την σύνδεση της με την θάλασσα.
Επίσης, στις εν λόγω δαπάνες του Ο.Λ.Ε. ΑΕ εντάσσεται και το κόστος για την ηλεκτροδότηση των κοινόχρηστων εκτάσεων της Χερσαίας Ζώνης Λιμένος Ελευσίνας, που έχουν αποχαρακτηριστεί και έχουν αποδοθεί στον Δήμο.
Latest News
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Ξεκινάει ο διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12,29 εκατ. ευρώ
Στην τελική ευθεία το master plan για το λιμάνι της Πάτρας - Το άνοιγμα στην κρουαζιέρα
Στόχο η καλύτερη διαχείριση των επισκεπτών κρουαζιέρας και στα δύο λιμάνια στην Πάτρα - Αναμένεται η έγκριση προεδρικού διατάγματος
Τρέχει το project αναβάθμισης της Μαρίνας Ερμιόνης δια χειρός Ν. Βαρδινογιάννη
Το έργο διαχειρίζεται το family office Tethys του Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη
Υποχώρησε η διακίνηση εμπορευμάτων στα λιμάνια της ΕΕ - «Κόντρα στο ρεύμα« η Ελλάδα [γράφημα]
H Ελλάδα μέσα από τα λιμάνια της διακίνησε 171,9 εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων το 2023, επίδοση βελτιωμένη σε ετήσια βάση
Στη Χαλκίδα πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του ΔΣ της Ενωσης Λιμένων Ελλάδος
Μεταξύ των άλλων αποφασίστηκε πως η Ενωση Λιμένων Ελλάδος θα συμμετέχει στα Posidonia Sea Tourism Forum που θα διεξαχθούν 6 και 7 Μαΐου 2025
Άνω-κάτω τα λιμάνια της Ευρώπης από τους Χούθι – Η κατάταξη του Πειραιά [πίνακας]
Ο Πειραιάς και τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά θάλασσα