Ένα ακόμη ταχύπλοο προσθέτουν το στόλο της Golden Star Ferries, οι αδελφοί Στεφάνου, με την απόκτηση του GOTLANDIA II. Η συμφωνία αγοράς του πλοίου ολοκληρώθηκε και όπως αναφέρουν σχετικές πληροφορίες η εταιρεία θα το δρομολογήσει «στα νερά του Αιγαίου» χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες.
Το πλοίο αγοράστηκε από τη σουηδική εταιρεία Destination Gotland και μέχρι τώρα χρησιμοποιείται στις διαδρομές Nynäshamn-Visby και Oskarshamn-Visby του Destination Gotland στη Σουηδία.
Golden Star Ferries: Αγόρασε το SILVER QUEEN
Το GOTLANDIA II είναι ένα ταχύπλοο που έχει ναυπηγηθεί το 2006. Η χωρητικότητα του πλοίου είναι 6554 Gross Tonnage και το τρέχον βύθισμά του αναφέρεται ότι είναι 3,3 μέτρα. Το ολικό μήκος του (LOA) είναι 122 μέτρα και το πλάτος του είναι 16,65 μέτρα. Μπορεί αν μεταφέρει μέχρι 780 επιβάτες και 160 ΙΧ. Αναπτύσσει ταχύτητα πάνω από 35 κόμβους.
Το πλοίο θα ενισχύσει τον στόλο της Golden Star Ferries ο οποίος αποτελείται από άλλα τρία πλοία. Το ένα εξ αυτών το συμβατικό Andros Queen, αποκτήθηκε πέρυσι και σύντομα ολοκληρώνεται η μετασκευή του στο Πέραμα.
Πριν λίγες ημέρες εγκρίθηκε από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) το αίτημα της Golden Star Ferries για την δρομολόγηση του πλοίου στην γραμμή Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος από 01-06-2023 έως 30-09-2023.
Με την απόκτηση του GOTLANDIA II οι αδελφοί Στεφάνου υπογραμμίζουν την διάθεση τους να συνεχίζουν να επενδύουν σ την ελληνική ακτοπλοΐα.
Επισημαίνεται ότι η GOLDEN STAR FERRIES ξεκίνησε τις δραστηριότητες της στην ελληνική ακτοπλοΐα το 2011, στη γραμμή Ραφήνα προς Άνδρο, Τήνο και Μύκονο, πραγματοποιώντας καθημερινές αναχωρήσεις και συνεχίζει έως και σήμερα, προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και συμβάλλοντας στην γενικότερη ανάπτυξη των νησιών μας.
Με έδρα την Ραφήνα, ένα λιμάνι με μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, λόγω της κοντινής απόστασης του από το διεθνές αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», η GOLDEN STAR FERRIES επεκτείνει το δίκτυο των προορισμών με καθημερινές αναχωρήσεις την θερινή περίοδο προς Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, Ίο και Σαντορίνη, με το συμβατικό SUPERFERRY, το ταχύπλοο SUPEREXPRESS, σύντομα με το επίσης συμβατικό Andros Queen και αργότερα το ταχύπλοο GOTLANDIA II .
Latest News
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Η Χριστίνα Μαργέλου στους κορυφαίους τραπεζίτες της ναυτιλίας το 2024
Η διάκριση αντανακλά την ισχυρή παρουσία της Eurobank και του συνόλου του ελληνικού τραπεζικού κλάδου, στην ναυτιλιακή χρηματοδότηση