Σε δυο άτομα ανέρχονται οι προφυλακισθέντες μέχρι στιγμής για το μοιραίο δυστύχημα στα Τέμπη που κόστισε τη ζωή σε 57 συνανθρώπους μας. Ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ (και επόπτης του μοιραίου σταθμάρχη Λάρισας που δεν γύρισε το κλειδί ) δεν έπεισε και μετά την μαραθώνια απολογία του στον εφέτη ανακριτή κρίθηκε και αυτός προφυλακιστέος.
«Σε σεισμό θα βιώσουμε νέα Τέμπη»
Ο επιθεωρητής κατά την απολογία του, που ξεκίνησε γύρω στις 15:00 το μετά το μεσημέρι της Πέμπτης και ολοκληρώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες της Παρασκευής, κατέθεσε υπόμνημα 80 σελίδων και φέρεται να έβαλε εμμέσως, στο κάδρο τον ευθυνών και τον διευθυντή κυκλοφορίας, που σκοτώθηκε πρόσφατα σε τροχαίο, ενώ επέρριψε ευθύνες και στον σταθμάρχη Παλαιοφαρσάλου.
Ευθύνες και στον σταθμάρχη Παλαιοφαρσάλου
Ειδικότερα, ο επιθεωρητής, παρουσίασε την άποψή του, ότι ευθύνες φέρει για τη δυσλειτουργία στο σταθμό της Λάρισας που δυστυχώς κατέληξε στο πολύνεκρο δυστύχημα και ο σταθμάρχης του Παλαιοφαρσάλου, καθώς είχε την ευθύνη να ενημερώσει τους συναδέλφους του στη Λάρισα ότι το Intercity 62 είχε 1 ώρα καθυστέρηση.
Θέση που αντικρούει με σθένος ο ίδιος ο σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλου. «Δηλαδή σε κάθε καθυστέρηση θα ενημερώνουμε τον προϊστάμενο δηλαδή; Όχι, όχι, όχι. Κοιτάει από πού να πιαστεί αυτός, κατάλαβες…», ήταν η αντίδραση του.
Ο 63χρονος επιθεωρητής δικαιολογώντας την άποψή του, είπε ότι μετά τις 11 το βράδυ δεν ήταν προγραμματισμένο κάποιο επιβατικό τρένο. Όπως λέει, ο ίδιος είχε τρεις σταθμάρχες στη βάρδια έως τις 23:00. «Εγώ προτείνω τις βάρδιες, αλλά εγκρίνονται από τους ανωτέρους μου» φέρεται να υποστήριξε, αφήνοντας με αυτό τον τρόπο, αιχμές για τον διευθυντή κυκλοφορίας του ΟΣΕ.
Παράλληλα υποστήριξε πως ο «μοιραίος» σταθμάρχης Λάρισας, ήταν ικανός να μείνει μόνος του σε βάρδια. Παραδέχτηκε πως πράγματι εκείνος ήταν που έβγαλε τις βάρδιες, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται ούτε για το γεγονός πως δύο από τους τρεις σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα από το πόστο τους το βράδυ της τραγωδίας, ούτε όμως και για την επαγγελματική τους κατάρτιση.
Σημειώνεται πως ο εν λόγω επιθεωρητής, έλαβε αναρρωτική άδεια λίγες ώρες μετά την τραγωδία με τους 57 νεκρούς κι ενώ βρίσκονταν σε εξέλιξη οι επιχειρήσεις απεγκλωβισμού μετά τη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη.
Υπενθυμίζεται ότι οι άλλοι δύο σταθμάρχες, ο συμβασιούχος και ο πιο έμπειρος, αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους μετά τις απολογίες τους την περασμένη Τρίτη και Τετάρτη, αντίστοιχα.
Latest News
Κατάρρευση IPO στο Χονγκ Κονγκ
Οι μετοχές της κινεζικής αλυσίδας Bubble Tea ChaPanda πέφτουν έως και 38% την πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσης
Η AI δίνει δουλειά στις εταιρείες συμβούλων
Ο CEO προβλέπει ότι το μερίδιο πωλήσεων τέτοιων αναθέσεωνν θα διπλασιαστεί καθώς οι εταιρείες ενσωματώνουν την τεχνολογία στις λειτουργίες τους
Μητσοτάκης: Δεν υπάρχει μαγική φόρμουλα για την ακρίβεια
«Αν υπήρχε κάποια μαγική φόρμουλα για την ακρίβεια, κάποια άλλη χώρα θα την είχε βρει», ανέφερε ο πρωθυπουργός
Κατάρριψη drone από τη φρεγάτα «Ύδρα» στον Κόλπο του Άντεν
Το επεισόδιο συνέβη τα ξημερώματα της Πέμπτης (25/04) για να προστατευτεί εμπορικό πλοίο
Καιρός σήμερα: Υποχωρεί η αφρικανική σκόνη
Η θερμοκρασία αναμένεται να σημειώσει πτώση φτάνοντας στα δυτικά και τα βόρεια τους 17 με 19 βαθμούς
Κατακόρυφη η αύξηση στρατιωτικών δαπανών
Περίπου 2,4 τρισ. δολάρια δαπανήθηκαν πέρυσι παγκοσμίως για στρατιωτικούς σκοπούς λόγω της κλιμάκωσης των γεωπολιτικών εντάσεων σε Ευρώπη, Ασία και Μέση Ανατολή
Επιχείρηση ελέγχου των ανοιχτών μετώπων
Στο προσκήνιο εξελίξεις σε διαφορετικά πεδία: από την Εκκλησία και τη Θεσσαλία μέχρι το θέμα της ακρίβειας, τη δημόσια υγεία και την ασφάλεια
Γιατί πολεμά η Moderna τις Pfizer και BioNTech
Η Moderna ισχυρίζεται ότι η Pfizer και η BioNTech παραβίασαν τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας της κατά τη χρήση της πλατφόρμας mRNA
Ο Μακρόν θέλει τον... Σούπερ Μάριο πρόεδρο της Κομισιόν - Οι παρασκηνιακές διεργασίες
Ο Μακρόν θέλει στα ηνία της ΕΕ έναν τεχνοκράτη, αλλά δεν θα είναι εύκολη υπόθεση να «απαλλαγεί» από την φον ντερ Λάιεν
ΟΑΣΑ: Επιβίβαση με smartphones και κάρτα στα λεωφορεία, ποιες γραμμές αφορά
Οι αστικές συγκοινωνίες στην ψηφιακή εποχή - Το έργο υλοποίησε η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ