Το περίφημο «γύρισμα» στην κλειδαριά της μίζας είναι μια διαδικασία η οποία επαναλαμβάνεται εκατοντάδες-χιλιάδες φορές κατά τη διάρκεια της ζωής ενός αυτοκινήτου.
Είναι μια φαινομενικά απλή και καθημερινή διαδικασία, η οποία εκκινεί τον κινητήρα του αυτοκινήτου μας.
Κλοπή αυτοκινήτου: Το νέο κόλπο των συμμοριών με το κέρμα
Ωστόσο, αυτή η πολύ απλή κίνηση μπορεί να αποδειχθεί καταστροφική αν δεν ακολουθήσουμε κάποιους βασικούς κανόνες λειτουργίας.
Το μεγάλο λάθος που κάνουμε όλοι με τα κλειδιά του αυτοκινήτου
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα carandmotor.gr, το μεγάλο λάθος που κάνουν πολλοί και σχετίζονται με τα κλειδιά του αυτοκινήτου είναι η τοποθέτηση πολλών κλειδιών στο ίδιο «μπρελόκ» με εκείνο που φιλοξενεί το κλειδί της μίζας.
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Ορισμένοι ίσως έχετε αναρωτηθεί πώς μπορούν τα κλειδιά στο προσωπικό σας μπρελόκ να έχουν κάποια επίδραση στον διακόπτη της ανάφλεξης.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, η ύπαρξη πολλών κλειδιών στο μπρελόκ μπορεί να προκαλέσει ζημιά στα ευαίσθητα εσωτερικά εξαρτήματα του «αφαλού» της ανάφλεξης, καθώς δεν έχει σχεδιαστεί για να κρατά πολύ βάρος.
Όπως αντιλαμβάνεστε, ο διακόπτης της ανάφλεξης δεν έχει σχεδιαστεί για να αντέχει πολύ βάρος πάνω του και όταν κρεμάτε ένα βαρύ μπρελόκ στον διακόπτη της ανάφλεξης, κάθε δόνηση και στροφή θα φθείρει και σταθερά όλα τα ευαίσθητα εσωτερικά μέρη του μηχανισμού.
Τα αποτελέσματα της μακροχρόνιας ταλαιπωρίας του διακόπτη ανάφλεξης μπορούν να οδηγήσουν σε προβλήματα εκκίνησης του κινητήρα ή να δημιουργήσουν άλλα σημαντικά ζητήματα ασφάλειας.
Το πρόβλημα δεν είναι τα ίδια τα κλειδιά και το πλήθος τους στο μπρελόκ, αλλά το συνολικό τους βάρος. Παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει απάντηση από ειδικό για το πόσα κλειδιά μπορεί να έχει ένα μπρελόκ αυτοκινήτου, οι περισσότεροι συμφωνούν ότι πέντε ή έξι κλειδιά θα πρέπει να είναι το μέγιστο.
Η πιο σοφή κίνηση βέβαια είναι να έχετε το κλειδί του αυτοκινήτου στο δικό του μπρελόκ, με σκοπό να μην υπάρχει αιωρούμενο βάρος στον διακόπτη της ανάφλεξης. Μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά μία τέτοια κίνηση μπορεί να σας γλυτώσει από δαπανηρές επισκευές.
Latest News
Το σημερινό γεωπολιτικό τοπίο και οι βασικοί τομείς ανησυχίας για παγκόσμια σύγκρουση
Πόσο κοντά βρισκόμαστε σε μια παγκόσμια σύγκρουση; Ποιες περιοχές αναμένεται να βρεθούν στο μάτι των ανταγωνισμών;
Aπασχόληση: Στην ΕΕ αυξάνεται, στην Ελλάδα μειώνεται – Έκθεση Εurostat
Η απασχόληση στην ΕΕ αυξήθηκε το γ' τρίμηνο του 2024, σε σύγκριση με το β' τρίμηνο - Aντίθετα, στην Ελλάδα μειώθηκε.
Νότια Κορέα: Τι σηματοδοτεί η καθαίρεση του προέδρου Γιουν
Η προσοχή στη Νότια Κορέα στρέφεται τώρα στο συνταγματικό δικαστήριο, το οποίο πρέπει να αποφασίσει αν θα απομακρύνει τον Γιουν
Πήλιο: Αναστέλλονται τα δρομολόγια του «Μουτζούρη» μετά τον εκτροχιασμό
Η Hellenic Train σε ανακοίνωση αναφέρει πως το τρένο στο Πήλιο ενώ κινείτο με την προβλεπόμενη ταχύτητα, τροχός του πρώτου βαγονιού παρέκκλινε εκτός των ραγών
Συρία: «Αμεση επαφή» Μπλίνκεν με την ισλαμιστική HTS
«Ηρθαμε σε επαφή με την HTS και άλλες πλευρές», δήλωσε ο Μπλίνκεν σε δημοσιογράφους μετά τις συζητήσεις για τη Συρία
Πιερρακάκης: Τον Σεπτέμβριο 2025 τα πρώτα μη κρατικά πανεπιστήμια
Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε ο υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκης στην ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα στην χώρα μας,
Γεωργία: Ο ακροδεξιός Μιχαήλ Καβελασβίλι διορίστηκε στην προεδρία της χώρας
Ο Μιχαήλ Καβελασβίλι, σήμερα 53 ετών, είναι πρώην βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος και ήταν ο μοναδικός υποψήφιος για τη θέση
ΕΣΗΕΑ: Ιδρύθηκε σαν σήμερα στις 14 Δεκεμβρίου 1914
Το 1947 θα πάρει τη σημερινή ονομασία της
Τουρκία: «Αποτρέψαμε αιματοχυσία στη Συρία»
Ο Χακάν Φιντάν δηλώνει ότι έπεισε Μόσχα και Τεχεράνη να μην παρέμβουν υπέρ του Άσαντ, για να αποφευχθούν τα χειρότερα. Το μέλλον της Συρίας επί τάπητος σε συνάντηση στην Ιορδανία.
Γερμανία: Εκτός κυβέρνησης και στη Θουριγγία η AfD
Συνεννοήσεις και «αλχημείες» των άλλων κομμάτων απέτρεψαν την είσοδο του ακροδεξιού κόμματος AfD στην κυβέρνηση της Θουριγγίας. Θα έχει όμως διάρκεια η νέα κυβέρνηση;