Αν και φέτος τα μέχρι στοιχεία δείχνουν ότι η Σαντορίνη, το πιο «δυνατό χαρτί» του ελληνικού τουρισμού το καλοκαίρι μαζί με τη Μύκονο, δεν γνωρίζει τις ημέρες δόξας που συνήθιζε μέχρι σήμερα λόγω της στροφής στο «value for money», παραμένει, όπως φαίνεται, στην κορυφή των αναζητήσεων για τις καλοκαιρινές διακοπές στην Ευρώπη.

Ειδικότερα, το CV Villas, μια σελίδα ενοικίασης πολυτελών κατοικιών, ανέλυσε τις αναζητήσεις στη Google σε 185 χώρες τον τελευταίο χρόνο που περιείχαν τις λέξεις κλειδί «προορισμός» και «διακοπές». Από τους συνολικά 106 προορισμούς που «γκούγκλαραν» οι άνθρωποι σε όλον τον πλανήτη, περισσότερα «κλικ» είχε η Σαντορίνη.

Τουρισμός: Η Σαμοθράκη στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της τουριστικής αγοράς της Τουρκίας

Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα, τα μαγευτικά ηλιοβασιλέματα και οι εμβληματικές εκκλησίες με τους γαλάζιους τρούλους στο νησί του Αιγαίου «κέρδισαν» κατά κράτος τις προτιμήσεις. Η Σαντορίνη ήρθε πρώτη στις αναζητήσεις 47 χωρών, ανάμεσα στις οποίες η Σαουδική Αραβία, η Αυστραλία και η Κολομβία.

Και η Κρήτη στην πρώτη πεντάδα

Η παρουσία ωστόσο της Ελλάδας στη λίστα των δημοφιλέστερων ευρωπαϊκών προορισμών δεν εξαντλείται στη Σαντορίνη. Η Κέρκυρα, η Κως, η Μύκονος, η Κρήτη και η Ζάκυνθος είναι στο top-15.

Η Κέρκυρα βρίσκεται στην τέταρτη θέση της λίστας. «Φημίζεται για τα καταπράσινα τοπία της, τις παρθένες παραλίες της και τη γοητευτική Παλιά Πόλη».

Δεύτερη στις προτιμήσεις των ανά τον κόσμο ταξιδιωτών έρχεται η Ίμπιζα, που φημίζεται για τα πάρτι στα δεκάδες κλαμπ και τις ειδυλλιακές της παραλίες.

Η πρώτη δεκάδα

  • Σαντορίνη: 47 χώρες
  • Ιμπιζα: 29
  • Τενερίφη: 18
  • Σικελία: 7
  • Κέρκυρα: 4
  • Κως: 3
  • Αττάλεια: 2
  • Σαρδηνία: 2
  • Μύκονος: 2
  • Κρήτη: 2

Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott