Το τρίτο κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος στη Σύρο, στη διασταύρωση των οδών Σάκη Καράγιωργα & Ηρώων Πολυτεχνείου, δίπλα στο λιμάνι της Ερμούπολης, αποτελεί τη νέα προσθήκη για την εταιρεία, η οποία επενδύει διαρκώς στη διεύρυνση του δικτύου της με νέα σημεία πώλησης.
Στόχος της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι να βρίσκεται σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, προσφέροντας την καλύτερη εξυπηρέτηση στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες της και μια μεγάλη γκάμα προϊόντων αδιαπραγμάτευτης ποιότητας, με προσιτές τιμές για όλους, αναφέρεται σε σχετική ενημέρωση.
Το κατάστημα στεγάζεται σε ένα ξεχωριστό, διατηρητέο κτίριο της Ερμούπολης, μεγάλης ιστορικής σημασίας, των αδελφών Βελισσαρόπουλου.
Στο κτίριο αυτό κατασκευάστηκε το πρώτο, παγκοσμίως, ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το 1973, από τον Έλληνα εφοπλιστή Γιάννη Γουλανδρή, όταν η κλιματική αλλαγή ήταν ακόμα όρος άγνωστος.
Στον 900 τ.μ. χώρο πώλησης οι πελάτες θα βρουν οπωροπωλείο με φρέσκα φρούτα και λαχανικά, κρεοπωλείο, τμήμα με μεγάλη ποικιλία σε τυριά και αλλαντικά και ιδιαίτερες delicatessen γεύσεις, ζεστό ψωμί και γλυκίσματα, κρασιά και ποτά για κάθε γούστο και φυσικά προϊόντα για την προσωπική περιποίηση και υγιεινή. Επίσης, το κατάστημα διαθέτει άνετο πάρκινγκ 30 θέσεων, 3 ταμεία και 2 self check out ταμεία για εύκολες και γρήγορες αγορές. Εν όψει των εγκαινίων στις 3 Αυγούστου, αποκλειστικά, οι επισκέπτες του καταστήματος μπορούν να επωφεληθούν από το 10% όφελος σε όλες τις αγορές τους από τις 3 έως τις 9 Αυγούστου, ενώ αποκλειστικές δυνατές προσφορές θα ισχύουν έως και τις 16 Αυγούστου.
Παρά τη δύσκολη συγκυρία η εταιρεία πάντως, όπως έχει δηλώσει προσφάτως ο επικεφαλής της εταιρείας Νίκος Λαβίδας, η ΑΒ Βασιλόπουλος δεν βάζει «φρένο» στο επενδυτικό πλάνο της αναφορικά με την επέκταση και την αναβάθμιση του δικτύου της.
Μέσα στο 2023 πρόκειται να επενδύσει, όπως κάθε χρονιά, περίπου 60 εκατ. ευρώ γι’ αυτόν το σκοπό στοχεύοντας στη δημιουργία 10 νέων ιδιόκτητων καταστημάτων και στην προσθήκη 50 νέων σημείων στο δίκτυο franchise.
Latest News
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας