Στην έναρξη νέας απευθείας σύνδεσης μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ελλάδας, Τουρκίας, Ισπανίας και Μαρόκου προχωρά η κινεζική Orient Overseas Container Line – OOCL, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως και θυγατρικής της κινεζικής COSCO Shipping, όπως σημειώνει και σημείωμα του του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στο Ραμπάτ του Μαρόκου.
Ειδικότερα, προγραμματίζεται η ενίσχυση του δικτύου των ενδοευρωπαϊκών υπηρεσιών της, μέσω έναρξης της νέας γραμμής «Türkiye Spain Morocco Express – TSM)», από 1 Σεπτεμβρίου 2023.
Το νέο δρομολόγιο θα παρέχει απευθείας σύνδεση μεταξύ Ελλάδας, Τουρκίας, Ισπανίας και Μαρόκου, καθώς και σύνδεση μεταφόρτωσης στον λιμένα του Πειραιά, ο οποίος αποτελεί κόμβο της εταιρίας στην περιοχή της Μεσογείου.
ΕΒΕΠ-ΟΛΠ: Στο μενού οι θυγατρικές της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά
Η γραμμή «TSM»
Η γραμμή «TSM» θα προσφέρει εβδομαδιαίες αναχωρήσεις από όλους τους λιμένες, χρησιμοποιώντας συνολικά 4 πλοία, σε εναλλαγή 28 ημερών. Το δρομολόγιο της νέας γραμμής έχει καθοριστεί ως εξής: Πειραιάς – Θεσσαλονίκη – Safi Port Derince (Τουρκία) – Gemlik (Τουρκία) – Aliaga (Τουρκία) – Πειραιάς – Βαλένθια (Ισπανία) – Καζαμπλάνκα (Μαρόκο) – Algeciras (Ισπανία) – Βαρκελώνη (Ισπανία) – Πειραιάς. Η σύνδεση Βαλένθιας – Καζαμπλάνκας υπολογίζεται σε 1 ημέρα, ενώ Βαρκελώνης – Πειραιά σε 3 ημέρες.
Οι αναλυτές στο Μαρόκο, όπως σημειώνει Γραφείο το γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων, παρουσιάζουν την έναρξη του νέου δρομολογίου «TSM», το οποίο θα ενισχύσει την παρουσία της OOCL στην περιοχή της Μεσογείου, ως απόδειξη της εμπιστοσύνης της κινεζικής εταιρίας στην οικονομική και εμπορική ανάπτυξη του Μαρόκου. Αναφέρεται ότι η OOCL έχει ήδη παρουσία στη χώρα, στους λιμένες της Καζαμπλάνκας και της Ταγγέρης.
H νέα απευθείας σύνδεση, η οποία πρόκειται να ενισχύσει την ήδη υφιστάμενη δυναμική του θαλάσσιου εμπορίου στην περιοχή της Μεσογείου, αποδίδοντας ειδικό βάρος στο ρόλο του λιμένα του Πειραιά ως περιφερειακού κόμβου διαμετακομιστικού εμπορίου, θα δημιουργήσει ευνοϊκές συνθήκες περαιτέρω ενίσχυσης των εμπορικών σχέσεων μεταξύ της χώρας μας και του Μαρόκου, καθώς και μεταξύ του Μαρόκου και των άλλων δύο εμπλεκόμενων χωρών (Ισπανίας, Τουρκίας).
Latest News
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Ξεκινάει ο διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12,29 εκατ. ευρώ
Στην τελική ευθεία το master plan για το λιμάνι της Πάτρας - Το άνοιγμα στην κρουαζιέρα
Στόχο η καλύτερη διαχείριση των επισκεπτών κρουαζιέρας και στα δύο λιμάνια στην Πάτρα - Αναμένεται η έγκριση προεδρικού διατάγματος
Τρέχει το project αναβάθμισης της Μαρίνας Ερμιόνης δια χειρός Ν. Βαρδινογιάννη
Το έργο διαχειρίζεται το family office Tethys του Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη
Υποχώρησε η διακίνηση εμπορευμάτων στα λιμάνια της ΕΕ - «Κόντρα στο ρεύμα« η Ελλάδα [γράφημα]
H Ελλάδα μέσα από τα λιμάνια της διακίνησε 171,9 εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων το 2023, επίδοση βελτιωμένη σε ετήσια βάση
Στη Χαλκίδα πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του ΔΣ της Ενωσης Λιμένων Ελλάδος
Μεταξύ των άλλων αποφασίστηκε πως η Ενωση Λιμένων Ελλάδος θα συμμετέχει στα Posidonia Sea Tourism Forum που θα διεξαχθούν 6 και 7 Μαΐου 2025
Άνω-κάτω τα λιμάνια της Ευρώπης από τους Χούθι – Η κατάταξη του Πειραιά [πίνακας]
Ο Πειραιάς και τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά θάλασσα