Έξι νεότευκτα πλοία πολλαπλών χρήσεων ro-ro που ανήκουν στην κλάση «G5» ναυπηγεί ο όμιλος Grimaldi, με δυο εξ αυτών να έχουν ήδη παραδοθεί. Μετά το Great Antwerp πρόσφατα προστέθηκε πρόσφατα στον στόλο του Ομίλου Grimaldi και θα αναπτυχθεί σύντομα μεταξύ της Βόρειας Ευρώπης και της Δυτικής Αφρικής και το «Great Lagos».
Τα άλλα τέσσερα πλοία κλάσης G5, θα παραδοθούν μεταξύ 2023 και 2024, θα δραστηριοποιηθούν επίσης στις ίδιες διαδρομές.
Τα πλοία της κλάσης G5 αντιπροσωπεύουν μια καινοτόμο, αποτελεσματική απάντηση στη ζήτηση για όλο και πιο ποιοτικές και, ταυτόχρονα, φιλικές προς το περιβάλλον θαλάσσιες υπηρεσίες, δήλωσε ο Gian Luca Grimaldi, Πρόεδρος της Grimaldi Group S.p.A.
Οι άγνωστοι κίνδυνοι που απειλούν τη ναυτιλια
Το «Great Lagos» πήρε το όνομά του από την πόλη Λάγος της Νιγηρίας: το λιμάνι της οποίας εξυπηρετείται εδώ και δεκαετίες από τη ναπολιτάνικη ναυτιλιακή εταιρεία στο πλαίσιο των θαλάσσιων συνδέσεων μεταξύ Ευρώπης, Βόρειας και Νότιας Αμερικής και Δυτικής Αφρικής. Επιπλέον, ο όμιλος Grimaldi λειτουργεί σήμερα εκεί τον μεγαλύτερο τερματικό σταθμό πολλαπλών χρήσεων ro-ro στη Δυτική Αφρική.
Με μήκος 250 μέτρων, πλάτος 38 μέτρων και 45.684 dwt τα πλοία κλάσης «G5» όπως είναι το Great Lagos μπορούν να μεταφέρουν 4.700 γραμμικά μέτρα κυλιόμενου φορτίου, 2.500 CEU (ισοδύναμες μονάδες αυτοκινήτων) και 2.000 TEU (container είκοσι ποδών).
Αυξημένη ενεργειακή απόδοση
Εκτός από τη χωρητικότητα φόρτωσης, το Great Lagos διαθέτει τεχνολογικές λύσεις που αποσκοπούν στην αύξηση της ενεργειακής απόδοσης και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Τόσο η κύρια μηχανή όσο και οι βοηθητικές γεννήτριες ντίζελ θα πληρούν τα επίπεδα NOx που επιβάλλει ο κανονισμός Tier III, ενώ το ολοκληρωμένο σύστημα πρόωσης ελαχιστοποιεί τις απώλειες και βελτιώνει την προωθητική απόδοση, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου.
Το πλοίο έχει σχεδιαστεί για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας (cold ironing) από την ξηρά, ως πράσινη εναλλακτική λύση στην κατανάλωση ορυκτών καυσίμων κατά τη διάρκεια της παραμονής στο λιμάνι. Τέλος, το πλοίο είναι εξοπλισμένο με υβριδικά συστήματα καθαρισμού καυσαερίων για τη μείωση των εκπομπών θείου και σωματιδίων.
Το Great Lagos όπως και τα υπόλοιπα νεότευκτα της σειράς «G5» μειώνει τις εκπομπές CO2 ανά μεταφερόμενο τόνο έως και 43% σε σύγκριση με τα άλλα πλοία πολλαπλών χρήσεων του Ομίλου Grimaldi.
Latest News
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες
«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης
Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά
Επανεξελέγη πρόεδρος της ΔΝΕ ο Αντώνης Βενιέρης
Συγκρότηση σε Σώμα του Διοικητικού Συμβουλίου και κατάρτιση του προεδρείου της
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο