Έξι νεότευκτα πλοία πολλαπλών χρήσεων ro-ro που ανήκουν στην κλάση «G5» ναυπηγεί ο όμιλος Grimaldi, με δυο εξ αυτών να έχουν ήδη παραδοθεί. Μετά το Great Antwerp πρόσφατα προστέθηκε πρόσφατα στον στόλο του Ομίλου Grimaldi και θα αναπτυχθεί σύντομα μεταξύ της Βόρειας Ευρώπης και της Δυτικής Αφρικής και το «Great Lagos».

Τα άλλα τέσσερα πλοία κλάσης G5, θα παραδοθούν μεταξύ 2023 και 2024, θα δραστηριοποιηθούν επίσης στις ίδιες διαδρομές.

Τα πλοία της κλάσης G5 αντιπροσωπεύουν μια καινοτόμο, αποτελεσματική απάντηση στη ζήτηση για όλο και πιο ποιοτικές και, ταυτόχρονα, φιλικές προς το περιβάλλον θαλάσσιες υπηρεσίες, δήλωσε ο Gian Luca Grimaldi, Πρόεδρος της Grimaldi Group S.p.A.

Οι άγνωστοι κίνδυνοι που απειλούν τη ναυτιλια 

Το «Great Lagos» πήρε το όνομά του από την πόλη Λάγος της Νιγηρίας: το λιμάνι της οποίας εξυπηρετείται εδώ και δεκαετίες από τη ναπολιτάνικη ναυτιλιακή εταιρεία στο πλαίσιο των θαλάσσιων συνδέσεων μεταξύ Ευρώπης, Βόρειας και Νότιας Αμερικής και Δυτικής Αφρικής. Επιπλέον, ο όμιλος Grimaldi λειτουργεί σήμερα εκεί τον μεγαλύτερο τερματικό σταθμό πολλαπλών χρήσεων ro-ro στη Δυτική Αφρική.

Με μήκος 250 μέτρων, πλάτος 38 μέτρων και 45.684 dwt τα πλοία κλάσης «G5» όπως είναι το Great Lagos μπορούν να μεταφέρουν 4.700 γραμμικά μέτρα κυλιόμενου φορτίου, 2.500 CEU (ισοδύναμες μονάδες αυτοκινήτων) και 2.000 TEU (container είκοσι ποδών).

Αυξημένη ενεργειακή απόδοση

Εκτός από τη χωρητικότητα φόρτωσης, το Great Lagos διαθέτει τεχνολογικές λύσεις που αποσκοπούν στην αύξηση της ενεργειακής απόδοσης και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Τόσο η κύρια μηχανή όσο και οι βοηθητικές γεννήτριες ντίζελ θα πληρούν τα επίπεδα NOx που επιβάλλει ο κανονισμός Tier III, ενώ το ολοκληρωμένο σύστημα πρόωσης ελαχιστοποιεί τις απώλειες και βελτιώνει την προωθητική απόδοση, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου.

Το πλοίο έχει σχεδιαστεί για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας (cold ironing) από την ξηρά, ως πράσινη εναλλακτική λύση στην κατανάλωση ορυκτών καυσίμων κατά τη διάρκεια της παραμονής στο λιμάνι. Τέλος, το πλοίο είναι εξοπλισμένο με υβριδικά συστήματα καθαρισμού καυσαερίων για τη μείωση των εκπομπών θείου και σωματιδίων.

Το Great Lagos όπως και τα υπόλοιπα νεότευκτα της σειράς «G5» μειώνει τις εκπομπές CO2 ανά μεταφερόμενο τόνο έως και 43% σε σύγκριση με τα άλλα πλοία πολλαπλών χρήσεων του Ομίλου Grimaldi.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Ναυτιλία |

Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές

Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης